Miedän kissa pitää banaanista, ja aina kun itse syön sitä tulee kissakin viereen "kerjäämään". Onko haittaa tai vaarallista jos antaa sillointällöin maistaa????
Kissa syö banaania
9
4472
Vastaukset
- .....
Tuskinpa tuo vaarallista on, jos pikkuisen antaa. Meillä oli hassu kissa, se söi lakritsia, tuorekurkkua, valkosipulia, ketsuppia, sipsejä yms. Kuitenkin vain pikkuisen kerrallaan ihan vaan herkkuna.
- Sipsu
Se pitää niistä naruista.. Ja hunamelonista aivan hulluna. Kyllä pikkaisen sillointällöin saa maistaa, läpi se tulee.
- Henna
Enpä ole kokeillut syökö meidän kolli banaania mut muut hedelmät kyllä menis, sitrushedelmät varsinkin mikä on kyllä tosi outoa mun mielestä. Eikös nyt normaalisti kissat vihaa sitruksen hajuakin?? Niin ja vesimeloni on tosi herkkua, siitä tuskin ainakaan haittaa on. Ja joskus annetaan jämät jostain vanukkaista, jugurtista tai rahkasta, tarkoittaa siis että saa kannen nuolla yleensä. Oikeen makealle perso kissa.
- neiti halla
meillä kisselit rakastaa viiliä niin että tunkee naamalle kun ihmiset syö sitä (ne tunnistaa sen foliokannen avausäänen)... ja aina kun syön jäätelöä kupista niin ne saa nuolla sen kupin. Eilen toinen söi lakkaliköörijäätelöä =)
- M-i-p-e
Meillä on kissat syöny ihan mitä vaan, puurot pöydälle jääneeltä lautaselta, pitsat jäähtymässä olleelta pelliltä, kaalilaatikkoa, viinirypäleitä,sipsejä,poppareita,maitoa,piimää,kermavaahtoa...Siis ihan mitä vaan. Ensimmäinen kissa juoksi heti paikalle jos jotakin laskettiin työtasoille keittiössä.:)
En usko että pieni määrä haitallista olisi, voin tietysti olla väärässäkin...- äiti
Tuo kaikki kertoo siitä, ettette viitsi huolehtia kissojen ruoka-asioista kunnolla. Kupin pitää olla puhdas ja ruuan tuoretta, raksut eivät ole oikeaa ruokaa. Ja sitä ruokaa pitää tarjota monipuolisesti, kissa on kylläkin ensisijaisesti lihansyöjä. Ostakaa tuoreita lihasuikaleita ja tuoretta kalaa, sen voi pakastaa, tai vaikka pakastekalaa.
- Anonyymi
Viinirypäle,sipulit. Hyvin moni asia on myrkyllistä kissalle.
Kasvatan itse jatkuvasti kauraa. Sitä syö mielellään,että saa kuituja.
- Anonyymi
Vittu. Meijjän kissa kuoli banaaniin
- Anonyymi
Mihin sen työnsit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976