Onko kellään tietoa firmasta kidre.com, joka ostaa käytettyjä lasten vaatteita?Onko reilu ostaja ja miten maksaa ?? Outo, kun ilmoittaa maksavansa kilo hinnan. Olen kysynyt 2 kertaa mitä maksavat kilosta, mutten saa vastausta.
Lasten vaatteiden ostaja
Anonyymi-ap
3
968
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän on syntynyt kuva kilohinnasta? En ainakaan itse löydä heidän sivuiltaan mitään viitettä siitä, että vaatteista tehty tarjous perustuisi mitenkään niiden painoon.
- Anonyymi
Myynyt sinne pari kertaa ja ollut ihan tyytyväinen. Verrattuna Emmyyn tai kirppareihin paljon parempi vaihtoehto
- Anonyymi
Hei,
Onko teistä kukaan ostanut sieltä?
Ite ostin ja jäi vähän mietityttämään, kun eivät kysyneet mihin paketti lähetetään. Oman osoitteen tietty sinne laitoin, mut näinkö ne paketin kotiin kuljettaa?
Ihmettelevä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?992053- 981498
- 1211253
- 771205
- 1121187
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571014- 51977
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58966- 36892
- 33794