Onko kellään tietoa firmasta kidre.com, joka ostaa käytettyjä lasten vaatteita?Onko reilu ostaja ja miten maksaa ?? Outo, kun ilmoittaa maksavansa kilo hinnan. Olen kysynyt 2 kertaa mitä maksavat kilosta, mutten saa vastausta.
Lasten vaatteiden ostaja
6
3152
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän on syntynyt kuva kilohinnasta? En ainakaan itse löydä heidän sivuiltaan mitään viitettä siitä, että vaatteista tehty tarjous perustuisi mitenkään niiden painoon.
- Anonyymi
Myynyt sinne pari kertaa ja ollut ihan tyytyväinen. Verrattuna Emmyyn tai kirppareihin paljon parempi vaihtoehto
- Anonyymi
Hei,
Onko teistä kukaan ostanut sieltä?
Ite ostin ja jäi vähän mietityttämään, kun eivät kysyneet mihin paketti lähetetään. Oman osoitteen tietty sinne laitoin, mut näinkö ne paketin kotiin kuljettaa?
Ihmettelevä
- Anonyymi
Myin vaatteita kidre.com. Ensinnäkään missään vaiheessa ei kysytty miten haluan maksun tapahtuvan, ei edes siinä vaiheessa kun hyväksyin heidän tarjouksen. Tarjottu summa muuttui eco-pisteiksi. Olen laittanut heille sähköpostia useamman, kysyen kuinka rahan saa pankkitilille, mutta ei mitään vastausta heiltä saa.
- Anonyymi
Itselle tuli juuri tarjous ja tarjouksen hyväksynnän yhteydessä kysyttiin haluanko eco-pisteinä vai rahana tilille. Ecopisteissä oli kaksinkertainen eurosumma.
- Anonyymi00006
Sain juuri paketin erittäin siisteja, puhtaita ja hyvin pakattuja vaatteita. Lähetys tuli pakettiautomaattiin ja se tuli suht nopeasti.
Olen erittäin tyytyväinen. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661