Lahkot hyvä vai huono asia ?
Mikä kiehtoo lahkolaisuudessa ?
Erilaisia lahkoja löytyy maailmasta 1000 + kpl.
Lahkot ja eriseurat ovat syntiä.
- LAHKOT -
56
431
Vastaukset
- Anonyymi
Lahkot eksyttävät etenkin lopunajassa.
- Anonyymi
Herran Jeesuksen opetus Häneen uskoville ihmisille.
"Että he olisivat yhtä." - Anonyymi
Ensiksi pitäisi määrittää, mitä lahko tarkoittaa?
Joku ajattelee olevansa lahkon käsitteen ulkopuolisessa yhteisössä ja näkee siitä ajatuksesta käsin muut yhteisöt lahkoina.
Hengellisesti ajateltuna kaikki Jeesuksessa Kristuksessa olevat ovat yhtä, eli samaa joukkoa.
Esim.
1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.
3 Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa;
4 kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.
5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
6 sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,
7 ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.
8 Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne.
9 Älkää puhuko valhetta toisistanne, te, jotka olette riisuneet pois vanhan ihmisen tekoinensa
10 ja pukeutuneet uuteen, joka uudistuu tietoon, Luojansa kuvan mukaan.
11 Ja tässä ei ole kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikkausta eikä ympärileikkaamattomuutta, ei barbaaria, ei skyyttalaista, ei orjaa, ei vapaata, vaan kaikki ja kaikissa on Kristus. ( Kol 3)
Joten, eikös juurikin omista opeista käsin käytetä lahko-ajatusta niitä kohtaan, jotka eivät ota vastaan sitä oppia ja liity siihen oppiin.
Jeesus antaa hyvän opetuksen, kuten tietenkin aina, opetuslapsilleen, kun he tulivat lahkoajatuksineen Herran Jeesuksen luokse.
38 Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä".
39 Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
40 Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme.
41 Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille. ( Mark 9)
Jeesuksen mukaan puolen valinta on siinä, kuinka suhtautuu Herraan Jeesukseen.
Sen sijaan ihmisten ajatukset paljastuvat hyvin vaikkapa tämän pastan keskustelujen kautta, paljon käytetään "lahko"-sanaa väärin perustein.
Ihmisten lahkoajatukset ovat siis pahasta.
Pelastuksen evankeliumin ja sdämen uskon puolesta.
Usko ToivonenTasaisesti epäjumalaa palvovat kaikki jesusianistit, muhammadanistit sekä muut ihmisen luomiin epäjumaliin luottavat.
- Anonyymi
Kristinuskon jälkeen perustettiin vain yksi seurakunta kuhunkin kaupunkiin eikä monia eri lahkoja.
Ilmestyskiran seurakunnat todistavat tämän.- Anonyymi
Alkuseurakunta hajosi v. 70Jkr. kommunismi ja ihmisiä tapettiin rahan takia (Ananias ja Safiira). Antikristuksen sai alkuseurakunnan nopeasti haltuunsa.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Samoin kaikki Ilmestyskirjan seurakunnat kohtasi tuomion ja loppunsa.
Jeesus perusti kastekäksyllä vain yhden katolisen seurakunnan, johon kaikki Kristukselle kastetut ihmiset kuuluu.
On vain yksi lauma ja yksi Paimen. Palkkapaimen ei ole oikea paimen.
- Anonyymi
Lahkolaisuus + eriseuraisuus esiintyvät samassa raamatunjakeessa.
- Anonyymi
Luterilaisia kirkkoja on joka pitäjässä jopa useita ja keskenään erimielisiä porukoita ainakin kolmekymmentä eli on siinä lahkoa kerrakseen.
- Anonyymi
Jeesus Kirjoitusten täyttyminen
Luuk 24:
44. Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa".
Luuk. 9:22; Luuk. 18:31-33
45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset.
46. Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, Ap.t. 17:3
47. ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Ap.t. 2:38; Ap.t. 10:42-43; Ap.t. 13:38; 1Joh. 2:12
48. Te olette tämän todistajat. Joh. 15:27; Ap.t. 1:8
49. Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Jes. 44:3; Jooel 2:28-29; Joh. 14:26; Joh. 15:26; Joh. 16:7; Ap.t. 1:4; Ap.t. 2:4; Gal. 3:14 - Anonyymi
Varoitus luopumuksesta
Hepr.12:
14. Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.
15. Pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta eikä mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä ja monet sen vuoksi saastu,
16. ja ettei kukaan ole haureellinen tai epäpyhä niin kuin Eesau, joka yhdestä ateriasta myi esikoisuutensa.
17. Tehän tiedätte, että kun hän myöhemmin tahtoi periä siunauksen, hänet hylättiin, eikä hän saanut mahdollisuutta muutokseen, vaikka hän sitä kyynelin pyysi.- Anonyymi
Esikoisoikeuksia on vain yksi, Samoin kasteita on vain yksi, ei useita erilaisia eikä eriaikaisia kasteita, joilla hellarit eksyttää ihmisiä ottamaan vastaan saatanallisia vieraita, villitseviä hurmoshenkiä "jeesuksina" vastaan.
- Anonyymi
Helluntailiike on kovien homojen perustama harhaoppinen lahkoliike, mitä alettiin tuoda Suomeen voimakkaasti 1920-luvulla Amerikasta.
- Anonyymi
Pakkovauvakastettujen arkkipiispa on saanut rukousvastauksena, että homoja saa vihkiä.
Tätä toimintaa pakkovauvakastetut rienaajat tukevat varoillaan! - Anonyymi
Helluntailiike on kuuluisien homomiesten perustama harhaoppinen uskonlahko, joka yrittää eksyttää kristittyjä pimeyteen,, viekkaiden hurmoshenkien valtaan.
- Anonyymi
Gal.5 "sillä lihan himot ja teot on ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.
- Anonyymi
Viisas ei mene helluntailaisten harhaoppisiin uskonlahkoihin edes uteliaisuuttaan.
- Anonyymi
Sananl. 22:3
Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
- Anonyymi
Luterilainen kirkko on roomalaiskatolisen kirkon saksalaislahko, jonka Luther perusti.
- Anonyymi
Luther kun ei perustanut yhtään seurakuntaa eikä seurakuntia , Luther itse oli katolilainen loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther kun ei perustanut yhtään seurakuntaa eikä seurakuntia , Luther itse oli katolilainen loppuun asti.
Luther eli 1500-luvulla erakkona katolisessa luostarissa. Ei perustanut yhtään uutta seurakuntaa, mitä jo oli olemassa, eli katolinen kirkko.
- Anonyymi
Pääjehu Parhami tykkäsi ympärileikatuista Juutalaispojista.
Charles Fox Parham's Arrest
William Branham Historical Research
https://william-branham.org › topics
·
Käännä tämä sivu
parham j.j.jourdan sivustosta william-branham.org
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy. - Anonyymi
Se on siis pahaa lahkoajattelua, jos "sen tien vaeltajia" sanotaan lahkoksi.
14 Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa ( Apt 24)
Mistä tiestä tässä on kysymys?
1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
..
13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat". ( Apt 9)
Eli "sen tien vaeltajat" ovat uskovia, Jeesuksen pyhiä, Häntä Herranaan avukseen huutavia, Jeesuksen opetuslapsia.
Saulus oli "tätä tietä vaeltavien" vainoaja.
4 Ja minä vainosin tätä tietä aina kuolemaan asti, sitoen ja heittäen vankeuteen sekä miehiä että naisia,
5 niinkuin myös ylimmäinen pappi voi minusta todistaa, ja kaikki vanhimmat. Minä sain heiltä myös kirjeitä veljille Damaskoon, ja minä matkustin sinne tuodakseni nekin, jotka siellä olivat, sidottuina Jerusalemiin rangaistaviksi.
( Apt 22)
Ja se on syntiä, jos mikä.
13 Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin ( Gal 1)
Paavali ( Saulus ) oli suurin syntinen juuri sen vuoksi.
On tärkeää pitää tämäkin synti mielessä, kun aletaan lahkoajattelun kautta määrittelemään lahkoja omasta opista käsin, ilman opin peilaamista Raamatun ilmoitukseen.
On viisasta mennä ensin Jeesuksen luokse, kuten opetuslapset ja sanoa, me näimme erään ...
38 Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä". ( Mark 9)
Ja odottaa Herran Jeesuksen vastausta, onko se näin.
39 Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
41 Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille.
( Mark 9)
Mikä on sitten se "palkka", joka lahkoajattelusta käsin kieltää Jeesuksen opetuksen.
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi
Borat kävi helluntailaisten lahkokokouksessa.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on tämän lopun ajan pahahenkinen harhaoppinen lahko,eksytys ja heresia.
Gal.5 "sillä lihan teot ja himot ovat ilmeistet...LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
Helluntailiike on kovien homojen perustama harhaoppinen lahkoliike.
Sekä Parhami että Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.- Anonyymi
Oletko vienyt lahkoajattelusi Jeesuksen luokse tarkastettavksi?
Opetuslapset ajattelivat väärin perustein, kun he menivät oman arvionsa ja toimintansa viemään Jeesuksen arvioitavaksi, ehkäpä jopa luulivat tehnensä oikean arvion ja siihen perustuvan toiminnan.
38 Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä". ( Mark 9)
Jeesus joutui nuhtelemaan heitä ja osoittamaan kuinka olisi tullut toimia.
Ja antoi vielä sen vakuudeksi vielä vakuuden palkkiosta, perustuen edellä olevaan.
41 Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille.
( Mark 9)
Opetuslapset olivat siis lahkoajatuksineen syyllistymässä ihmismielen mukaiseen lahkojakoon.
Koetahan etsiä Herran Jeesuksen opetuksista oman mielen mukaisen lahkoajattelusi tueksi sopivan tekstikohdan?
Kiittäisikö hän sinua ajatuksistasi?
Usko Toivonen - Anonyymi
Naurettavaa, kasva aikuiseksi, mene himokselle laskemaan montako luterilaista siellä vaihtaa paria, hah !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa, kasva aikuiseksi, mene himokselle laskemaan montako luterilaista siellä vaihtaa paria, hah !
sodomiitikäktys on himoksella vaihtamasa paria hah !
- Anonyymi
Luterilaisuus on yhtä kuin maailma. Sana kehoittaa: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
- Anonyymi
Ei ole noin. Sinä sekoitat kansankirkon ja luterilaisuuden.
- Anonyymi
Mistä lutterit tietää että ylöstempaus on tapahtunut ?
Ei mistään kaikki jatkuu ennallaan, kaljakellunta soljuu hiljalleen, vesi ei heitä pelastanut.
Säälittävää- Anonyymi
>>>> ei hyvää päivää <<<<
mistä tietää , helluntailainen uskoo kaiken "LIHAN" mukaan . . . - Anonyymi
mistä parhamit tietää että ylöstempaus tulee?
Ei mistän ,ei nuo kaljaa kittaavat lastennusijat tiedä mitään moisesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä parhamit tietää että ylöstempaus tulee?
Ei mistän ,ei nuo kaljaa kittaavat lastennusijat tiedä mitään moisestaonkohan sodomiitti hypellyt taas navetan katolta lasten kimppuun?
sitähän se tekee silloin kun ei ole kaljoissaan himoksella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkohan sodomiitti hypellyt taas navetan katolta lasten kimppuun?
sitähän se tekee silloin kun ei ole kaljoissaan himoksellaParhamin morsian oli nuori ympärileikattu Juutalaistpoika J.J.Jourdan. Sodomia yhdisti.
Cahrles Fox Parham was The father of Modern Pentecostalism.
- Anonyymi
Helluntailiikkeen perustaja Charles Fox Parham oli Azusinkadun voidelluin mies
ja hyvin kielitaitoinen. Perusti helluntailailiikkeen, sen opit, henget ja organisaation.
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.- Anonyymi
Liittymällä helluntailaisten lahkoon tietoisena sen perustajien syntielämästä tulee osalliseksi niistä synneistä.
Aikaisemmin ennen internettiä sellaiset teot pystyttiin salaamaan ja pahaa aavistamattomat ihmiset liittyivät siihen lahkoon.
Sodomassa ja Gomorrassa ei edes lapset säästynet niiden syntien aiheuttamalta rangaistukselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittymällä helluntailaisten lahkoon tietoisena sen perustajien syntielämästä tulee osalliseksi niistä synneistä.
Aikaisemmin ennen internettiä sellaiset teot pystyttiin salaamaan ja pahaa aavistamattomat ihmiset liittyivät siihen lahkoon.
Sodomassa ja Gomorrassa ei edes lapset säästynet niiden syntien aiheuttamalta rangaistukselta.En ole koskaan kuullut, että helluntailaiset tunnustaisivat ja katuisivat lahkonsa perustajien syntejä. Se on ylpeyden synti, mikä niin estää tekemästä. Ylpeyden synti on kuolemansynti.
3. Moos. 26:40
"Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kuullut, että helluntailaiset tunnustaisivat ja katuisivat lahkonsa perustajien syntejä. Se on ylpeyden synti, mikä niin estää tekemästä. Ylpeyden synti on kuolemansynti.
3. Moos. 26:40
"Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan"Ainahan ihmisten on helpompi nähdä toisten synnit.
Onkin paljon vaikeampaa nähdä omat syntinsä ja synnintunnossa kääntyä Herran puoleen ja huutaa Häntä avuksensa.
Muistatko milloin teit parannuksen synneistäsi.
Kuten Raamatun ilmoitus kehoittaa tekemään.
26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne." ( Apt 3)
Itsekukin on vastuussa omasta kääntymyksestään pois pahuudestaan, ei sitä toisen puolesta kukaan voi tehdä.
Jeesus siunaa ihmistä, joka kääntyy pois pahuudestaan.
Usko Toivonen
- Anonyymi
Perkeleen lapsi jatkaa mesoamista palstalla. Eikö isäsi anna sinulle uusia tarinoita, vai vaatiko isäsi samojen asioiden toistamista päivästä toiseen ?
Lahkolaisuus on usein täysin lihallista toimintaa.
Myöhemmin ne hedelmät paljastaa mitä mikin lahko on.
Jos toiminta on puhdasta Kristuksen kanssa vaeltamista niin hyvä, mutta taas kysymys miksi pitää olla eriseurassa tai porukassa.
Liha vastaan Henki.
Ei ole muuta kuin Jeesus Kristus ja kaikki muu on turhuuden tavoittelua.
Kaikki voimateot tulee Kristuksen kautta ja kaikki toiminta .- Anonyymi
Luther Säätiö lahko.
- Anonyymi
Luterilaisuudessa on viisi erialaista "lahkoa" > herätysliikettä ns. viidesläiset .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisuudessa on viisi erialaista "lahkoa" > herätysliikettä ns. viidesläiset .
Palstan aihe on helluntailaisuus.
- Anonyymi
Helluntailaiset hokee, että heidän usko pesee synnit pois.
Aiko outoa, että Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni rypivät synnissä ja homostelivat vuosikaupalla ja seurakuntalaiset vain taputtivat heille käsiään.- Anonyymi
Helluntailiike Parhamin ja Olsenin johdolla on mennyt liittoon Sodoman kuninkaan kanssa.
1. Moos. 14:21
Sodoman kuningas sanoi Abramille: "Anna minulle ihmiset. Karjan ja tavaran voit pitää itse."
- Anonyymi
Ei se pelkkä Jeesukseen uskominen niitä syntejä pese pois, kuten eräät hokee.
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan Pojaksi.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?- Anonyymi
Jumala on uskoville valmistanut jo edeltäkäsin ne teot.
1 Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne,
2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
3 joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
4 mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut,
5 on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa-armosta te olette pelastetut-
6 ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,
7 osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.
8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-
9 ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
10 Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme. ( Ef 2)
Uskosta Jeesukseen Kristukseen.
13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)
Usko Toivonen
- Anonyymi
Kaikki ei voi olla päätä. Eikä kaikki voi olla jalkoja. Tarvitaan eri elimiä ja niihin liittyviä armolahjoja.
Esim. Kuudes eli Filadelphia
Autuaita ovat puhdassydämiset he saavat nähdä Jumalan
= Henkien erottamisen armolahja
Yhdeksännellä on Tiedon sanat.
Toisella on viisaus.
Viidennellä on armon Henki.
Jos asiasta piirtää kuvan niin jos olisi jalka pään kohdalla niin piirros esittäisi erittäin sekasekiöistä ja epämuodostunutta hirviötä.
Ei pää ja jalka kuulu yhteen kohtaan ruumista.- Anonyymi
Jokainen, jolla on henkien erottamisen armolahja tietää, että helluntailaisissa on paha henki sisällä, ja valheelliset harhaopit tulee heidän suustansa.
- Anonyymi
Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa.
Jos ne kaikki kuuluisi samaan Jeesuksen ruumiiseen, niin Jeesus muistuttaisi tuhatjalkaista matoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen, jolla on henkien erottamisen armolahja tietää, että helluntailaisissa on paha henki sisällä, ja valheelliset harhaopit tulee heidän suustansa.
No äläs nyt perkeleen lapsi pullistele. Isäsi on mestari valehtelia. On näköjään saanut sinut uskomaan että olet hyviksien puolella ja että sinulla on jokin armolahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No äläs nyt perkeleen lapsi pullistele. Isäsi on mestari valehtelia. On näköjään saanut sinut uskomaan että olet hyviksien puolella ja että sinulla on jokin armolahja.
Ei ne kaikki Jeesuksen-nimen hokijat ole mitään oikeita Jumalanlapsia.
Jokainen oikea Jumalanlapsi tietää,, että helluntailaisuus on henkivalta, eikä siellä ole oikeata Jeesusta käynytkään.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kaikki Jeesuksen-nimen hokijat ole mitään oikeita Jumalanlapsia.
Jokainen oikea Jumalanlapsi tietää,, että helluntailaisuus on henkivalta, eikä siellä ole oikeata Jeesusta käynytkään.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Niin, tuossa ollaankin vakavan paikan edessä, tuolloin ei ole enää pelastuksen päivä.
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät. ( Matt 7)
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. ( Matt 7)
Kun katsomme rinnakkaiskohtaa Luukkaan evankeliumista, käy ilmi että on kysymys armonajan loppumisesta.
24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
25 Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'.
26 Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
28 Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos. ( Luuk 13)
Ja sinä päivänä moni sanoo Herra, Herra. Mutta se on myöhäistä.
Tässä ei siis ole kysymys Herran nimen avukseen huutamisesta armon aikana, ei ole enää pelastuksen päivää.
Se Raamatunkohta, milloin on kysymys armon aikakaudesta ja Herran nimen avukseen huutamisesta pelastuksen kannalta, eli jolloin on vielä pelastuksen päivät, on tässä:
8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
(Room 10)
Pelastuksen päivien aikana tulee ottaa vastaan Jumalan armo.
18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
( 2Kor 5:18-21; 2Kor 6:1-2)
Näille, joille Herra Jeesus sanoo, en tunne teitä, on Jumalan armo jäänyt turhaksi, he eivät ole ottaneet vastaan Herraa Jeesusta.
Sana rististä on ollut heille hullutusta.
17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. ( 1Kor 1)
Jumalan armo on jäänyt turhaksi, Kristuksen risti on mennyt heidän kohdaltaan mitättömäksi.
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuossa ollaankin vakavan paikan edessä, tuolloin ei ole enää pelastuksen päivä.
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät. ( Matt 7)
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. ( Matt 7)
Kun katsomme rinnakkaiskohtaa Luukkaan evankeliumista, käy ilmi että on kysymys armonajan loppumisesta.
24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
25 Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'.
26 Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
28 Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos. ( Luuk 13)
Ja sinä päivänä moni sanoo Herra, Herra. Mutta se on myöhäistä.
Tässä ei siis ole kysymys Herran nimen avukseen huutamisesta armon aikana, ei ole enää pelastuksen päivää.
Se Raamatunkohta, milloin on kysymys armon aikakaudesta ja Herran nimen avukseen huutamisesta pelastuksen kannalta, eli jolloin on vielä pelastuksen päivät, on tässä:
8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
(Room 10)
Pelastuksen päivien aikana tulee ottaa vastaan Jumalan armo.
18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
( 2Kor 5:18-21; 2Kor 6:1-2)
Näille, joille Herra Jeesus sanoo, en tunne teitä, on Jumalan armo jäänyt turhaksi, he eivät ole ottaneet vastaan Herraa Jeesusta.
Sana rististä on ollut heille hullutusta.
17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan-ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. ( 1Kor 1)
Jumalan armo on jäänyt turhaksi, Kristuksen risti on mennyt heidän kohdaltaan mitättömäksi.
Usko ToivonenHomppelit perusti helluntailaisuuden lahkon 100 v. sitten, vahvisti sille opit ja vuodatti sitä pahaa kaatohenkeä ihmisiin, jotka sinne erehtyivät menemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homppelit perusti helluntailaisuuden lahkon 100 v. sitten, vahvisti sille opit ja vuodatti sitä pahaa kaatohenkeä ihmisiin, jotka sinne erehtyivät menemään.
toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972