Olen havainnut eri ammattiyhdisysten välillä jonkinasteista kateutta toisiaan kohtaan. Hyvällä ei katsota sitä, jos joku toinen yhdistys saa suuremman palkankorotuksen kuin oma porukka.
Jotenkin olen havaisevani, että esim. satamien ahtaajat eivät katso hyvällä, jos opettajat saavat enemmän. Samoin teollisuusliitossa on yhdistyksiä, jotka katsovat karsaasti, jos sairaanhoitajat saavat parempia palkankorotuksia.
"Sekalaista on seurakunta!"
Ammattiyhdistykset kateellisia toisilleen
Anonyymi-ap
6
148
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei työ vaativuudella ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Vastasit sitten itsellesi. Ahtaajat ovat hampaissasi edelleen. Työelämästä poissa ollut eläkeläinenkö on asiantuntija määrittelemään työn vaativuutta ?
- Anonyymi
Voima se on joka jyllää näissä asioissa.
Työväenliikkeen pitää pullistella - yhteiskunnan etu on toissijaista.- Anonyymi
Yhteiskunnan etu on, että työ maistuu. Äärioikeistohallitus tekee kaikkensa,
ettei maistuisi.
- Anonyymi
Olen havainnut että sinä olet nuija.
- Anonyymi
Aloittaja näkee harhoja. Kauna ahtaajia kohtaan ei hellitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 807772
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857691Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1676100Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist555026- 84307
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204189Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53930- 383672
- 323595
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..353533