Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
Vastaukset 77
- Anonyymi
Hyvää yötä Rakkaalle
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
En kaipaa mitään,haluan pois.
- Anonyymi
Kukahan se rakas on?
- Anonyymi
Eräs ihana ihminen.
- Anonyymi
Toisen ykseyteen, sielujen harmoniaan kaipaa
- Anonyymi
Sellaiseen ehkä niin. Ainakin toisen yhteyteen, näkemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiseen ehkä niin. Ainakin toisen yhteyteen, näkemiseen.
Voi kun olisit nyt täällä, mun pedillä
vieressä nukkumassa lakanoissani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieressä nukkumassa lakanoissani.Ajatuksissani olen hänen vieressään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieressä nukkumassa lakanoissani.Jäisikö se nukkumiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieressä nukkumassa lakanoissani.Ei ole multa vaikka peti sanookin. Tiedän ettei hän nainen viereeni haluis...
- Anonyymi
Öitä minun salaiselle Rakkaalle, olet täällä tai et😍
- Anonyymi
miehelle meni siis tämä
- Anonyymi
Miksi salainen rakas? Minulla se on myös salaisuus, että hän on rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miehelle meni siis tämä
😆..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆..
😆...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆..
Sinulla ei taida olla tietoisesti miehen provoja kommentoiva tipunen kaikki ihan kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei taida olla tietoisesti miehen provoja kommentoiva tipunen kaikki ihan kunnossa
Jos tätä itkunsekaista Höröttelyä voi ees kommentoinniksi sanoa. Siitä on hyvä uhriutua, että kuinka pirpanaa kiusataan netissä jos vähän saa bumerangina typeruuttään takaisin täällä anonyymipalstalla ja äkkiä kuvitteleekin kaikennäköistä. Kolmetoista mahtuu tusinaan tällaisia psykoottisen kateellisia kaksinaismoralisteja
- Anonyymi
Vähän hymyilyttää.. aikas teatraalinen veto oli nyt..
- Anonyymi
Mikä oli teatraalinen veto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kuule trollihaukka jotain aivan ennenkuulumatonta sensaatiota. Eli tämä miehen kertomus näyttäytyy toteen reaalissa nääs hyvin radikaalilla tavalla. Taidat olla aika dingdong
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No että kaipaa jotain enemmän kuin omaa sieluaan :) se on teatraalista hömppää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kuule trollihaukka jotain aivan ennenkuulumatonta sensaatiota. Eli tämä miehen kertomus näyttäytyy toteen reaalissa nääs hyvin radikaalilla tavalla. Taidat olla aika dingdong
Olet itse dingdong, kun kuvittelet olevasi pätevä arvioimaan muita anonyymejä ihmisiä keskustelupalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No että kaipaa jotain enemmän kuin omaa sieluaan :) se on teatraalista hömppää
Ei ole teatraalista hömppää. Et ymmärrä asian merkityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole teatraalista hömppää. Et ymmärrä asian merkityksiä.
Ymmärrän hyvin että asia on täyttä hömppää. Onhan se kiva tietysti tuntea :) niin voimakkaasti, että runoilijan vapaus kukoistaa noin. Minä voin onnitella aloittajaa loton päävoitosta, sekin on hömppää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin että asia on täyttä hömppää. Onhan se kiva tietysti tuntea :) niin voimakkaasti, että runoilijan vapaus kukoistaa noin. Minä voin onnitella aloittajaa loton päävoitosta, sekin on hömppää.
Et ymmärrä koska et ymmärrä mihin viittaan. Johonkin sellaiseen mitä en tälle palstalle jaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä koska et ymmärrä mihin viittaan. Johonkin sellaiseen mitä en tälle palstalle jaa.
Juu älä jaa sitä kuviteltua lottovoittoa täällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu älä jaa sitä kuviteltua lottovoittoa täällä..
Mitä ihmeen kuviteltua? Kysymyksessä on ihminen jonka tunnen irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen kuviteltua? Kysymyksessä on ihminen jonka tunnen irl.
No sitä kuviteltua tunnetta mikä ohittaa sielusi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä kuviteltua tunnetta mikä ohittaa sielusi :)
Tunne on todellinen. Se ei ole kuvitelmaa päässäni. Hänen tunteistaan en tiedä. Tunteeni perustuvat siihen millainen hän on ja hän on ihan todellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne on todellinen. Se ei ole kuvitelmaa päässäni. Hänen tunteistaan en tiedä. Tunteeni perustuvat siihen millainen hän on ja hän on ihan todellinen.
Juu juu kyllähän sinä tunnet mutta miten se sinun sielusi ohittaa tai jotain :) hömppää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu kyllähän sinä tunnet mutta miten se sinun sielusi ohittaa tai jotain :) hömppää
Toistan: ei ole hömppää. Et ymmärrä mihin viittaan. En kirjoittanut mitään sielun ohittamisesta. Se on sinun ongelmasi, ettet tiedä mistä puhun ja asiaa en tänne enempää avaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan: ei ole hömppää. Et ymmärrä mihin viittaan. En kirjoittanut mitään sielun ohittamisesta. Se on sinun ongelmasi, ettet tiedä mistä puhun ja asiaa en tänne enempää avaa.
Sanot kaipaavasi enemmän miestä kuin omaa sieluasi niin sinhän ohitat oman sielusi sitten ihan selvä pitäisi olla, mutta hömppää kuten jo aiemmin todettu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot kaipaavasi enemmän miestä kuin omaa sieluasi niin sinhän ohitat oman sielusi sitten ihan selvä pitäisi olla, mutta hömppää kuten jo aiemmin todettu :)
Ei ole hömppää. Sinä et ymmärrä mistä puhun. Se on sinun ongelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hömppää. Sinä et ymmärrä mistä puhun. Se on sinun ongelmasi.
Tiedät itsekin puhuvasi vähän hassahtaneita juttuja :)
- Anonyymi
Kyllä häntä minäkin kaipaan mutta täällä kaikki on nimetöntä ja toivotonta, mitään oikeaa ei ole tai sitä ei saa kiinni. En uskalla enää haaveilla koska tippuminen sattuu kovaa jos tai kun sitä taas kokee ja vahingossa erehtyy haaveilemaan vaikka vain ihan pienestikin. Asiat ovat palstan ulkopuolella niin ettei kannatakkaan erehtyä edes enää haaveiluun.
- Anonyymi
Eikö palstan ulkopuolella tapahtuvien asioiden perusteella ole syytä haaveiluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö palstan ulkopuolella tapahtuvien asioiden perusteella ole syytä haaveiluun?
Ei, enää ei ole sitäkään vähää joten nykyään suunta on vain pelkkää ulospääsemistä tästä turhasta asiasta joka on kaiken järjen mukaan idioottimaista ja olemattomuutta. Uskon ja tunnen kylläkin että tämä prosessi on jo hyvällä mallilla ja on loppuakseen kesän aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, enää ei ole sitäkään vähää joten nykyään suunta on vain pelkkää ulospääsemistä tästä turhasta asiasta joka on kaiken järjen mukaan idioottimaista ja olemattomuutta. Uskon ja tunnen kylläkin että tämä prosessi on jo hyvällä mallilla ja on loppuakseen kesän aikana.
Hyvästi.
- Anonyymi
Et tiedä mitä ymmärrän. Alentuva äänensävysi ei kosketa minua millään tavalla.
- Anonyymi
Hei, näinhän täällä käy......
Hali sulle
https://m.youtube.com/watch?v=td0Ai7Ot9lw - Anonyymi
Goidnight hani goodnight
- Anonyymi
Hienosti kuvailtu.
- Anonyymi
You so vain you think web is about you
- Anonyymi
Minusta se oli tosi tyhmästi kuvailtu. Kuin omaa sieluani... lasten juttuja taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se oli tosi tyhmästi kuvailtu. Kuin omaa sieluani... lasten juttuja taas.
Ja itse olet niin viisas, että käytit aikasi tämän kommentin kirjoittamiseen?
- Anonyymi
Tuota... Miksi kukaan kaipaisi omaa sieluaan?
- Anonyymi
Mä oletan että aloittaja on myynyt tai vaihtanut sielunsa jossain johonkin. Ja ilmeisesti ei ainakaan kauheasti kadu kauppojaan? Emt.
- Anonyymi
Sinä kyylä siellä seinäntakana.Pesin Wc pöntön joten en käynyt p*skal vaik vedinkin sen.On sul hyvä loma.
Joku kaunis päivä tulen sinua kyylä vastaan ja tervehdin käsipäivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kyylä siellä seinäntakana.Pesin Wc pöntön joten en käynyt p*skal vaik vedinkin sen.On sul hyvä loma.
Joku kaunis päivä tulen sinua kyylä vastaan ja tervehdin käsipäivää.En kyllä mies usko meidän olevan n a a p u r e i t a
- Anonyymi
Et ymmärrä merkityksistäni yhtään mitään joten pröötsis vain itsellesi. En tietääkseni kertonut olenko nainen vai mies joten älä trolli oleta.
- Anonyymi
No mikset sitten ole yhteydessä etkä räyhäisi
- Anonyymi
Varmaan on estetty niin ei voi olla sinuun yhteydessä, sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan on estetty niin ei voi olla sinuun yhteydessä, sivusta
Mitä hemmettiä just luin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hemmettiä just luin
Hakkeri, varmaan kaappaa viestit väliltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkeri, varmaan kaappaa viestit väliltä.
Niin, mullakin näkyy tyhjiä kohtia missä ei ole tekstiä...
- Anonyymi
miksi vain yksi juttu kerro koko raamattu kerralla
- Anonyymi
Hyvä kyllä minäkin sinua kaipaan ja toivoisin että oltaisiin hyvissä yhteyden pidoissa mut taitaa olla liikaa vaadittu aina rupeat ärisemään
- Anonyymi
Oon liian vaikee ihmine mut ei ollu mulle tää
- Anonyymi
Ole yhteydessä minuun sitten odotan
- Anonyymi
Mihin sinun sielusi sitten katosi kun sitä kaipaat? Olet niitä tunteettomia eläimiä sinäkin siis.
- Anonyymi
Kaipaat jotain mikä on mielikuvitustasi.
- Anonyymi
En kaipaa mitään muelikuvitushenkilöä vaan ihmistä jonka tunnen irl.
No siis... miten ihmeessä voisit kaivata omaa sieluasi, oletko kadottanut sen jonnekin?
- Anonyymi
Minulla on suuresti kipua sydämessä. En osaa paremmin kuvata tätä ahdistusta ja kipua joka liittyy naiseen menneisyydestä. Sattuu vaan ja haluaisin itkeä. Tämä tuska tuntuu hyödyttömältä... se ei tuo häntä elämääni. Aivan järjetön murhe on nyt. Mieheltä.
- Anonyymi
Sä mikään mies ole.
- Anonyymi
Vika on sinussa. Koita ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika on sinussa. Koita ymmärtää.
Ja tähän soveltuu hyvin sanonta: vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
- Anonyymi
Miksi on niin paljon sakinhivutusta?
Jos joku kirjoittaa ajatuksiaan, miksei voi antaa olla.
Miksei siihen voi vastata a s i a s t a omia näkemyksiään, mielipiteitään.
Tuollainen jatkuva kirjoittajan seinää vasten laittaminen on kiusaamista.
Jatkuva leimaaminen on ikävää luettavaa.
Kasvakaa sellaisen yli.
Antakaa olla.
Yöllä?- Anonyymi
EN tajuu (EN). Ei tuo aamulla aikasinkaan ole Mikään kivaa Tekstii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN tajuu (EN). Ei tuo aamulla aikasinkaan ole Mikään kivaa Tekstii.
Niin ne arkiaamut on hirveää luettavaa.
Lauantait on ihan jees.
Käykö mielessä puhuu IRL samallalailla ihmisil?
Ämytöntä.
Yöllä pitäis nukkua.
- Anonyymi
Kuolisin hänen puolesta. outoa mut totta
- Anonyymi
Kaipaan hiljaisuudessa, aamusta iltaan, illasta aamuun
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479