Naiset pelkää miehiä eikä heitä voi lähestyä milläänlailla ja nyt pitää jo vaihtaa kadunpuoltakin nähdessään jonkun hameolion
Naiset alkaneet lepsoillakin entistä enemmän
kun miehet pelottaa ja lgbt agendaa tuputetaan joka tuutista
No lisääntykää keskenänne...
Ainiin ei se oo mahdollista!
Jätkät hei, mite ois pikku homostelut tähän väliin sitten kun naisiin ei saa ottaa katsekontaktia, ei puhua eikä kävellä perässä samaan suuntaan ?
Metoo jes jes
Ihmeelliseksi on maailma muuttunut
11
312
Vastaukset 11
- Anonyymi
No ei se nyt noin mene.
- Anonyymi
En pelkää miehiä. Minulla on vanha itsesuojeluvaisto enkä mene pimeällä yksin metsään. Mutta en minä miehiä pelkää vaan hulluja. Se voi olla nainen yhtälailla. Luotan miehiin enemmän kuin naisiin.
- Anonyymi
Ei vanha vaan VAHVA itsesuojeluvaisto tietysti.
- Anonyymi
Ei se nainen sinua raiskaa, mies kyllä.
- Anonyymi
Naiset on aina pelänneet miehiä.
- Anonyymi
Miehet lyö, miehet raiskaa, miehet kiduttaa fyysisesti ja henkisesti, miehet tappaa naisia. Miesten takia syttyy ympäri maapallon sotia jatkuvasti. Ihan tervettä pysytellä useimmista kokonaan erossa. Te ette enimmäkseen kiinnosta.
- Anonyymi
Naiset äänestää viherpunikkeja, jotka roudaavat etelästä tänne turvallisia miehiä kaduilla norkoilemaan.
- Anonyymi
En ole ikinä äänestänyt vihreitä ja nainen olen. Enää en äänestä yhtään ketään, koska en usko rehellisiin vaaleihin Suomessa. En usko puoluepolitiikkaan. Minusta ihmiset jotka noihin vielä uskoo, elää jossain haavemaailmassa.
- Anonyymi
Jokaisella on oltava vapaus väkivallattomaan elämään ilman naisia.
- Anonyymi
Miesviha ni on syventynyt? Miten voi olla niin va mmasii olentoi??
Eiköhän tämä käytös vähene kunhan aikaa kuluu viimeisimmästä tapauksesta hieman enemmän, unohtuu ne pelot taas.
Tuo puhuminen on kait yleinen asia, että vieraalle ihmiselle ei saa puhua. Paitsi jos sillä on koira niin sitten se on hyväksyttävää.
Itselleni on hieman hankalaa tuntemattomille puhuminen, mitä kyllä teen harva se päivä, koska ihmiset tuntevat olonsa levottomaksi seurassani. Jotenkin se ulkonäkö vaikuttaa hyvin paljon siihen miten ihmiset olettavat sinun käyttäytyvän. Luulen että se johtuu elokuvista, joissa rikolliset ovat aina tietyn näköisiä ja kokoisia.... Tälläinen ajattelu on melko vaarallista, jos tällöin oletetaan että pienikokoiset ja kiltin oloiset ihmiset ovat vaarattomia, mitä ne eivät aina ollenkaan ole.
Luottamus naisille tulee vasta pitkän ajan kuluttua, kun on tunnettu pitempään, siinä voi mennä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479