Uusi GR Yaris on törkeän hintainen

Anonyymi-ap

Uudistettu GR Yaris on järjetön hinnaltaan, nousua on liki 25 tonnia ja automaattina on alkaen yli 73 tonnia!

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7b03d840-74ba-422b-a5af-998d944f7df9

Nyt maahantuoja hinnoitteli tämän pilalle.

30

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hyvä kilohinta

• Anonyymi

On siinä panttihintaa ja katetta riittämiin jos joku olisi niin hullu, että tuollaisen päristimen hankkisi.

• Anonyymi

Siis kuka tommosen hot hatchin ostaa automaattina!? Saa olla todellinen tumpelo jos ratakikkailuun suunnitellun kinnerin hommaa tomaatilla roimaan ylihintaan! Mielummin vaikka sähköauto sitten!

• Anonyymi

sillä kuules niistetään saksalaisia ökyautoja valolähdöissä, siksi automaatilla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sillä kuules niistetään saksalaisia ökyautoja valolähdöissä, siksi automaatilla...

Aito rattimies niistää Saksan romuja kovalla askilla ja taitavalla kytkinpelillä. Jos ei manuaaliaskilla saa aikaan lentäviä lähtöjä on syytä jättää valokisailut taitavammille tai ostaa Tesla.

• Anonyymi

Voi jesus vuoden turhake Mosse valittu.

• Anonyymi

On kyllä kova hinta harrastepelistä joka oikeastaan on vain kopio tuosta ensimmäisestä,keulan muodotkin onnistuttu pilaamaan oikeen huolella,kojelauta ruma ja liian ditalisoitu,puuttuu wrc plakaatti,luulen että mk1 on se juttu ja josta tulee haluttu .

• Anonyymi

Samoilla linjoilla mk1 on 1 tojo mokas pahasti hinnoittelussa,mk1 otettiin takkiin joka autolla aika massiivisesti ja se myi kuin häkä.taitaapi tuon ensimmäisen omistajia hymyilyttää tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Keisari saa uudet vaatteet.🥷

• Anonyymi

GR Jarppa pesee sakuromut 6-0

• Anonyymi

Elämä on kallista, onneksi on Dacia.

• Anonyymi

Köyhälle naudan sisäfilepihvikin on kallis.

• Anonyymi

Yariksen hintaan on ehkä lisätty Kallen palkankorotus?
      Voitti melkein just rallin kotonurkilla eli hintaa piti nostaa että ens vuonna ehkä pääsee kotirallissa maaliin. Aika monta tojoa jäi kotirallissa tielle eri syistä.
      Hintaa saa toki pyytää mutta ei ehkä kannata maksaa ihan sitä mitä tuosta pyydetään.

• Anonyymi

Toyotan hinnat on Suomessa järjettömän kovat verrattuna mihin maahan hyvänsä.
      Meillä maahantuoja on valinnut taktiikan jossa kaupassa kierrätetään sellaista vaiettua panttimaksua jolla asiakas saadaan koukkuun kun tuosta ylimääräisestä uuden auton hinnasta tavallaan palautetaan osa ja näin saadaan näyttämään, että vaihdokista saa todella hyvän ja paremman hyvityksen mitä muiden merkkien liikkeet antavat ja taas asiakas astuu paskaan ja maksaa ylihintaa jokaisen vaihdon yhteydessä. Lisäksi Toyotan huolto-ohjelma on kallein luokassaan ja jopa siinä ainoassa sähköautossa huoltoväli on 15tkm, aivan järjetöntä.

• Anonyymi

Legendaarinen panttimaksu pitää minutkin aina Toyotassa. Jos koetan joskus vaihdatella Toyotaa muuhun merkkiin, on hyvitys huippusurkea. Sen sijaan uuteen Toyotaan saa vaihdossa aivan huippuhinnan, aivan lähelle sen mitä itse maksoi uutena siitä aiemmin. Ihan ok toki sinänsä koska välirahallahan auto maksetaan.

• Anonyymi

Grrr!

• Anonyymi

Tällaistakin se kateus voi olla kun Toyota jyrää. Onko se nyt halpis vai kallis vai mikä? Koita nyt jo päättää! Kansa ainakin ostaa kuin siimaa. Vikavagenröllikin tekee ihan omia tilastojaan itselleen kun Trafi ei kelpaa jossa jossa Toyota on yksin ylitse muiden.

• Anonyymi

Kallis mutta hyvä. Laadusta ei tingitä. Piste.

• Anonyymi

Huippupeli!nettiautosta voi kattella miten on hintansa pitäny,,3vuuen jälk vertaa premium saksan tusinatoosiin.

• Anonyymi

Onhan tuota gry:tä huollossa käytetty ja maksaahan se enemmän,ei sitä arkiautoksi varmaan monikaan hankkinut tahi laskimella verrannu avensiksen huoltojen hintaan,siihen vaikuttivat muut syyt jotka eivät varmaan aukene kuin todellisille autoihmisille.

• Anonyymi

Haluan oman gry:n

• Anonyymi

Onko siinä kehuttu CVT automaatti.

• Anonyymi

CVT vinkuisi kuin pistetty sika 🐷

• Anonyymi

Mitäs miä tääl teen?

• Anonyymi

Johan oli penkiltä pudota kun luki että oikein arvonta osto-oikeudesta , pitäsköhän omastakin toitsusta semmonen järjestää , on nuo huumoriporukkaa.....

• Anonyymi

Ei sun kannata,,,,paitti ehkä romutusarvonta kuka tekee pienimmän paalin siitä sitte.

• Anonyymi

Hei vauvat miten tutti on tänää maistunut??
      Laitetaanko tyynyn viereen kuva tojotasta?
      Kannattaa opiskella hyvin ni voi sitte isona ostaa ihan oikean tojotan.

• Anonyymi

Nappulat taitaa olla vähissä?🥸

• Anonyymi

Onhan se nolo ja ruma kikotin, kuin pölynimuri.

Tyttöystävä totesi että GR Varis = 💩

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole ihan kaupallisesti hinnoiteltu, jos kalleimman version osto-oikeudetkin joudutaan arpomaan. Tai siis liian halvalla menee.
      Mutta oikeasti ensimmäisestä sarjasta olisi kannattanut tuollainen ostaa ja laittaa lämpimään talliin odottamaan arvonnousua. Ehkä niin kannattaa tehdä tuolle nyt myyntiin tulevalle rovanperä editionillekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5855
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3977
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2956
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2007
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1974
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1705
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1539
    Aihe