koira autossa!

Anonyymi-ap

Auto voi olla vaarallinen paikka helteellä koiralle, mutta koira ei kuitenkaan kuole sinne heti. Jos kaupan pihassa koira on autossa nopean kaupassa käynnin ajan, niin se ei ole vielä vaarallista. Ei toki optimaalisinta mutta ei kuitenkaan hengenvaarallista. Kannattaa myös muistaa että jos menee tunkemaan sormiaan auton ikkunasta, niin ne saattavat lyhentyä koska koira voi puolustaa reviiriään. Lisäksi auton omistaja saattaa mätkäistä turpaan jos luulee varkaaksi. Tässä en siis tarkoita sitä että jos on pisempään ja lämpö nousee jopa 80 asteeseen ja plaa plaa ne jutut on sitten erikseen.

20

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kannattaa muistaa että siellä sisällä koiralla on turvallisempaa. Esim. auton alla ne kuolee tilastollisesti heti.

    • Anonyymi

      Tämmöinenkin vaihtoehto on. Ottaa kaupassakäynnin ajaksi koiran ulos, varjoisaan paikkaan, sitoo talutushihnan siihen ja mukana olevasta vesipullosta kaataa koiralle mukana olevaan kuppiin vettä viereen. Vähän viitseliäisyyttä ja ystävänpalvelus ystävälle. Tai sitten jättää sen koiran helteellä kotiin. Ei ole rakettitiedettä.

      • Anonyymi

        Onko järkeä parin minuutin takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkeä parin minuutin takia?

        Sussa munkin purijassa olekaan mitään järkeä


      • Anonyymi

        " Ottaa kaupassakäynnin ajaksi koiran ulos, varjoisaan paikkaan..."
        Missäs Cittarin pihassakin sidot koiran varjoisaan paikkaan? Enkä ainakaan omaa pientä, valkoista palkittua rotukoiraani jättäisi vartioimatta yhtään minnekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkeä parin minuutin takia?

        No, näin tein ite ihan varulta, kun saatoin juuttua suustani kiinni tuttavan kanssa, vaikka suunnitelma oli vain pyörähtää.
        Sittariltakin löytyi varjopaikkaa sivulta.


    • Anonyymi

      Lukitse ittes autoon kaksjalkanen piski

    • Anonyymi

      Joko olette koiranne rekisteröineet ja siruttaneet?

      • Anonyymi

        Ei tod!


    • Anonyymi

      Jos muistellaan hieman aikaa taakseppäin kun ilmastoinneista ei ollut tietoakaan ja ihmisillä oli vielä muutakin tekemistä kuin kyylätä muiden tekemisiä, niin ei niitä kuolleiden koirien kasoja ollut kauppojen pihoissa. En ole itse ikinä kuullut että kenenkään koira olisi kuollut autoon, onko jollain muulla tämmöisestä kokemusta? Enemmän tämä taitaa olla taas tätä voihkaamista ja draama uutisointia. Saadaan hullut liikkeelle kyyläämään ihmisten autoja.😂

      • Anonyymi

        Ap on taas näitä huomion hakuisia reppanoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on taas näitä huomion hakuisia reppanoita

        Sinulla taitaa olla melkoisesti fyllinkiä vyötäröllä.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla melkoisesti fyllinkiä vyötäröllä.😂

        Munkin purija tietää hähähää


    • Anonyymi

      Kiinalainen keittiö osaa hyödyntää koirat parhaiten!🐕🥘

      • Anonyymi

        Varsinkin sinun piskin


    • Anonyymi

      Pitääkö se hauva ottaa mukaan kauppa reisulle.

      • Anonyymi

        Monilla on muutakin elämää kuin kaupassa käynti. Saatetaan käydä välipysähdyksellä kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla on muutakin elämää kuin kaupassa käynti. Saatetaan käydä välipysähdyksellä kaupassa.

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa

        Sinua ilmeisesti?👆


    • Anonyymi

      Munkki on joka helvetin keskustelussa pää auki, ei ihme kun geijo syntyessään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe