koira autossa!

Anonyymi-ap

Auto voi olla vaarallinen paikka helteellä koiralle, mutta koira ei kuitenkaan kuole sinne heti. Jos kaupan pihassa koira on autossa nopean kaupassa käynnin ajan, niin se ei ole vielä vaarallista. Ei toki optimaalisinta mutta ei kuitenkaan hengenvaarallista. Kannattaa myös muistaa että jos menee tunkemaan sormiaan auton ikkunasta, niin ne saattavat lyhentyä koska koira voi puolustaa reviiriään. Lisäksi auton omistaja saattaa mätkäistä turpaan jos luulee varkaaksi. Tässä en siis tarkoita sitä että jos on pisempään ja lämpö nousee jopa 80 asteeseen ja plaa plaa ne jutut on sitten erikseen.

20

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kannattaa muistaa että siellä sisällä koiralla on turvallisempaa. Esim. auton alla ne kuolee tilastollisesti heti.

    • Anonyymi

      Tämmöinenkin vaihtoehto on. Ottaa kaupassakäynnin ajaksi koiran ulos, varjoisaan paikkaan, sitoo talutushihnan siihen ja mukana olevasta vesipullosta kaataa koiralle mukana olevaan kuppiin vettä viereen. Vähän viitseliäisyyttä ja ystävänpalvelus ystävälle. Tai sitten jättää sen koiran helteellä kotiin. Ei ole rakettitiedettä.

      • Anonyymi

        Onko järkeä parin minuutin takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkeä parin minuutin takia?

        Sussa munkin purijassa olekaan mitään järkeä


      • Anonyymi

        " Ottaa kaupassakäynnin ajaksi koiran ulos, varjoisaan paikkaan..."
        Missäs Cittarin pihassakin sidot koiran varjoisaan paikkaan? Enkä ainakaan omaa pientä, valkoista palkittua rotukoiraani jättäisi vartioimatta yhtään minnekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkeä parin minuutin takia?

        No, näin tein ite ihan varulta, kun saatoin juuttua suustani kiinni tuttavan kanssa, vaikka suunnitelma oli vain pyörähtää.
        Sittariltakin löytyi varjopaikkaa sivulta.


    • Anonyymi

      Lukitse ittes autoon kaksjalkanen piski

    • Anonyymi

      Joko olette koiranne rekisteröineet ja siruttaneet?

      • Anonyymi

        Ei tod!


    • Anonyymi

      Jos muistellaan hieman aikaa taakseppäin kun ilmastoinneista ei ollut tietoakaan ja ihmisillä oli vielä muutakin tekemistä kuin kyylätä muiden tekemisiä, niin ei niitä kuolleiden koirien kasoja ollut kauppojen pihoissa. En ole itse ikinä kuullut että kenenkään koira olisi kuollut autoon, onko jollain muulla tämmöisestä kokemusta? Enemmän tämä taitaa olla taas tätä voihkaamista ja draama uutisointia. Saadaan hullut liikkeelle kyyläämään ihmisten autoja.😂

      • Anonyymi

        Ap on taas näitä huomion hakuisia reppanoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on taas näitä huomion hakuisia reppanoita

        Sinulla taitaa olla melkoisesti fyllinkiä vyötäröllä.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla melkoisesti fyllinkiä vyötäröllä.😂

        Munkin purija tietää hähähää


    • Anonyymi

      Kiinalainen keittiö osaa hyödyntää koirat parhaiten!🐕🥘

      • Anonyymi

        Varsinkin sinun piskin


    • Anonyymi

      Pitääkö se hauva ottaa mukaan kauppa reisulle.

      • Anonyymi

        Monilla on muutakin elämää kuin kaupassa käynti. Saatetaan käydä välipysähdyksellä kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla on muutakin elämää kuin kaupassa käynti. Saatetaan käydä välipysähdyksellä kaupassa.

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa

        Sinua ilmeisesti?👆


    • Anonyymi

      Munkki on joka helvetin keskustelussa pää auki, ei ihme kun geijo syntyessään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      465
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe