kesäkukkia

Anonyymi-ap

Säästö kohde.
tarvitseeko keskustassa mm. ympyröissä ja sillankaiteella olla kukkia?
Kallis hoito niillä ainakin on.
koko kesän kaupungin työntekijä ajaa traktorilla vettä vain kukkien takia.

Ja nurmen ajo onko se välttämätöntä.

11

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, eihän se nurmen ajo ole ollenkaan tarpeellista. Antaa vaan voikukkien kukkia, niinkuin paljolti nytkin. Täällä meillä päin on rusakoita tosi paljon, näkyvät tykkäävän kasvavista voikukista tuossa kaupungin "viheralueella" vai olisiko peräti puistoalueeksi merkitty asemakaavaan.
      Eipä kannata omenapuita, tai mitään muutakaan rusakolle kelpaavaa omaan pihaan suunnitella.

• Anonyymi

Sinähän se nillittäjä joudat niitä puskia kastelemaan samalla kun lompsit jämpsän porttiin puremaan munkkia.

• Anonyymi

Kyllä se on jännä, kun ei nähdä mitään hyvää oman kaupungin tekemisissä, olisiko se mukava jos ei kasvaisi yhtään kukkaakaan edes, kyllä taivaasta tulee myöskin vettä, ja ei niitä aina tarvi kastella. Kukat kuuluu Jämsän kesäkuvaan, etsikää nyt vähän todellisimpia säästökohteita , turhat marinat pois, ja antakaa kukkien kukkia ilonpilaajat.

• Anonyymi

Kunhan säästöt eivät koske hallintoa.

• Anonyymi

Ennemmin höpöheinää kukkapuskien tilalle

• Anonyymi

Laittasivat muovikukat, Siinä säästäs tyovoimassa, polttoaineessa ja vedessä.

• Anonyymi

Tupakkaa pitää olla kyläläisten saatavilla.

• Anonyymi

todella ihania glory holeja pitää olla ympäri keskustaa, jos kesäinen himo yllättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

todella ihania glory holeja pitää olla ympäri keskustaa, jos kesäinen himo yllättää.

Ei edes rahasta sulle reppana

• Anonyymi

Ei tartte kun Jämsään ei eksy kuitenkaan kukaan ulkopaikkakuntalainen. Tai turisti.

• Anonyymi

Minä joudun eksymään kun tyttäreni ja miehensä erehtyi sinne muuttamaan sääliksi käy

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3510
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      64
      3262
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      72
      3077
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2562
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2372
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2131
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      42
      1128
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1018
    Aihe