Eli oon siis 13v. tyttö.
Oon siis huolissani koska mulla ei oo viel alkanu menkat ja ei oo tullu viel kasvupyrähdystä ku kaikilla mun kavereilla on ja mul ei.
Pitäiskö mun olla huolissaan?
Urheilen siis aika paljon viikossa ja oon aika hoikka eli painan n. 40kg ja oon jtn. 155cm pitkä nii vaikuttaisko ne siihen et oon vähän myöhässä muista?
Oon siis keskustellu menkoista ja muista vähän mun äitin kaa ja se on sanonu et sillä alko ne ku se oli abt. 13v. eli joskus ku sil alko 7lk. Se vaan sanoo et oon ihan normaali ja kyllä se kasvupyrädys sieltä tulee vaikka se on sanonu tota jo 1,5 v...
Auttakaa...
Auttakaa 13v. tyttöö!!
Anonyymi-ap
1
345
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikille tulee kasvupyrähdys ja menkat just sillon ku on oikee aika. Oon ite 12v, menkat alko 2 viikkoo sitte ja mul on nyt menkat taas. Voin sanoo et nää sattuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000