Kehitysvammaisten seksuaalisuus

Anonyymi-ap

Osallistuin Add /Adhd /Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena kahteen eri Kehitysvammaisten seksuaalisuus kummassakin sanottiin minulle, että minulla ei ole Lievästi Kehitysvammaisten seksuaalisuus muoto.

Onko sitten Adhd seksuaalisuus, että etsii seksi suhde seuraa eikä osaa sitoutuu eli hakee vain hetken nautintoa.

Harmi, kun Mtv 3 teksti 899 sivu on lopetettu tuota kautta olen joskus etsinyt yhden illan juttua

Se miksi jotkut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma etsi esim seksi seuraa niistä joilla ei ole Lievä älyllinen kehitysvamma siihen voi olla syy, että sillä on Adhd selkeä oireinen diagnoosi.

Adhd oire on impulsiivisuus ja jos jollain ei ole älyllisen Kehitysvamman seksuaalisuus silloin ei voi saada seksi seuraa niistä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kun Lievän älyllisen kehitysvamman suhteen on seksuaalisuus tutkijat todennut niillä on aseksuaali muoto.

Itse kun olen kysynyt melkein heti kehitysvamma puolella joltain mieheltä jolla on myös älyllinen kehitysvamma että voiko antaa kyrpää ne valittaa heti ja työntekijät sanoo, että käytän hyväksi jos kysyn voiko alkaa seksi suhteeseen.
Miten näin ollen koskaan saan Adhd ja Lievän älyllisen kehitysvamman seksi suhdetta josta syystä ollut ainoa keino etsiä mies jolla ei ole älyllistä kehitysvammaa.

Ja niille miehille olen sanonut heti alussa että minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma.

2018 yksi mies jonka kaksi kertaa näin seksi merkeissä ja kun en suostunut mitä ehdotti seksissä yhtäkkiä väitti valehtelen oman Lievän älyllisen kehitysvamman ja olen narsisti ja se kirjoitti ja kaverille jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma, että käytän hyväksi ja valehtelen muka oman Lievän älyllisen kehitysvamman.

Voiko muka joku jolla ei ole älyllistä kehitysvammaa huomaa kasvotusten jos olen valehdellut Lievän älyllisen kehitysvamman

0

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        88
        1354
      2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
        Kotimaiset julkkisjuorut
        189
        1137
      3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
        Ikävä
        74
        1019
      4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        77
        907
      5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
        Sinkut
        341
        790
      6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        168
        764
      7. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
        Ikävä
        59
        757
      8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
        Sinkut
        206
        737
      9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
        Hyrynsalmi
        5
        697
      10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
        Ikävä
        43
        645
      Aihe