Selkäsauna itselle

Anonyymi-ap

Täällä ei liene montaakaan miestä joka piiskaa itseään. Minä olen sellainen. Ja se johtuu pitkälti elämän tilanteesta, josta normaalit miesten nautinnot ovat kaikonneet. Kun kulli ei kovetu, ei vaimosta enempää rukkauksestakaan ole iloa, vaikka hinkua olisikin. Yksi vaihe elämässäni oli 1950 - 60 -luku, jolloin isäni, sodasta palannut ankara,mutta jollain tapaa reilu mies piiskasi minua melko säännöllisesti. Miten milloinkin missä tahansa,kotona, julkisesti miesten saunassa, vierailulla hänen vanhemmillaan. Vihasin häntä, mutta rakastin kuitenkin kuin poika isäänsä. Muutakaan ei ollut. Nyt yli 70-kymppisenä tuon ajan muistot palanneet, ja kurittaa omaa persettään. Sekin on mahdollista vain silloin kun vaimo on pidempään kotoa poissa, jäljet takamuksessa näkyvät ainakin viikon. Pari kertaa olen varovaisuudesta huolimatta jäänyt kiinni. Olen keksinyt mustelmille hyväksyttävät selitykset. Selkäsaunan nautintoa lisäisi kun sen antaisi toinen. Mies, jolloin muistot poikavuosilta todentuisivat. Mikäli samankaltaisia muistoja tai ajatuksia muillakin, olisi mielenkiintoista kuulla, vai olenkohan ainoa laatuani?

4

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistoissa on tosiaan se, kun nuorena miehenä annoin itselle ns. selkäsaunoja. Tai eihän ne selkäsaunoja olleet, vaan piiskasin omia pakaroita kunnolla. Nykyisen ei viitsi vanhempana enää tuollaista, vaikka haluja piiskan saannille olisikin.

      Itsensä piiskaaminen on vain aika vaikeaa, mutta kyllä se sopivalla vitsalla onnistuu. Punaiseksi ja kuumottavaksi pakarat silti sai piiskattua, ja usein se aiheutti laukeamisen, ja kuvitteli jonkun toisen miehen piiskaajaksi.

    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa

      • Anonyymi

        Sanoo mies, joka kommentoi nyt seisaaltaan, kun ei pysty istumaan, buaahaa!


    • Anonyymi

      Minullakin on samankaltaisia tuntoja, mutta ei niin pitkälle meneviä kuin sinulla. Myös minulla oli turhauttava ankara mies, mutta kurituksessaan kuitenkin oikeudenmukainen. Hän kuoli ollessasi 18 v. Jotenkin omituista, kun pystyn vieläkin huppelissa asiaa muistellessa aistimaan remmin, kepin tai kouran iskut perälleni, isä-ukon vaatteiden tuoksun hänen polvillaan ollessani. Isän käytöksessä näin jälkeenpäin ajateltuna vaikeinta oli se, ettei rakkautta osoitettu. Sitä pidettiin kai selvyytenä, turhana. Jotain samaa ehkä sinulla? Piiskaus voi herättää seksualisia tunteita, jotka jäävät voimakkaasti mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe