Koiranomistajat huudattaa

Anonyymi-ap

Sokkakuja jkl, tienoilla, koirat huutaa kello 2 yöllä, jokaisella lähestulkoon koira

3

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sokkakujalla asuu varmasti ihmisiä jotka pitävät eläistä ja niiden kanssa asumisesta, tässä erään kertomus:
      0 31 115 2 minuuttia

      Olen Sokkakujalla omassa kodissani ja mieheni on matkoilla.
      Koiramme tuijottaa, lienee huomannut hengitykseni. Silitän sen mustaa päätä, joka tuo mieleeni toisen pään kauan, kauan sitten, kun yritin pikkutyttönä saada isoisäni koiran haistelemaan ja nuolemaan alapäätäni. Koira oli haistellut, nuuhkinut pissantuoksuisia alushousujani, muttei nuollut. Muistan häpeän, joka taas nostaa päätään, mutta samalla kohottaa esiin uuden vaihtoehdon.
      Menen kylpyhuoneeseen, houkuttelen koiran mukaan ja lukitsen oven. Istuudun lattialle ja nojaan selkääni vasten seinää. Olen niin jännittynyt, että käteni tärisevät. Vedän koiran luokseni, tartun sen päästä ja ohjaan sen kuonoa kohti märkänä tykyttäviä pikkuhousujani. Koira haistelee ja liikuttaa nenäänsä rytmikkäästi suoraan klitorikseni päällä. Se tuntuu taivaalliselta. Kiihkoissani riisun alushousuni, heitän ne lattialle ja tartun lujemmin koiraan. Se tuntuu tajuavan, mistä on kyse. Sen jäykistynyt elin tulee esiin vatsan alta, ja kuulen sen vinkuvan kiihloissaan ja silmät lasittuneina.
      Sen kieli on iso, kuuma ja pehmeä, kun se latkii nesteitäni. Painan sen päätä lujemmin itseäni vasten ja pyöritän lanteitani. Minua kiihottaa kaikki se kiihko ja kiima, jonka vallassa hieron itseäni vasten koiran märkää kuonoa. Tilanne on niin mieletön, ja koiran kieli tuntuu niin mahtavalta, että tunnen alkavani saada. Koitan pitkittää nautintoani, mutta en onnistu. Klitorikseni ja koko alapääni alkaa kouristella suloisen orgasmin kourissa. Painan koiran kuonoa lujemmin klitoristani vasten, huohotan kiihkoni huipulla ja vatkaan lanteitani. Pikkuhiljaa palaan takaisin todellisuuteen, koiran kuono tuoksuu vaginalta. Sen häntä heiluu.
      Ja minä asetun kylpyhuoneen lattialle nelinkontin. Koira tietää mitä tehdä. Se nostaa etutassunsa selkääni ja nojautuu takapuoltani vasten. Sen tassut ulottuvat melkein niskaani, niin suuri se on ja minä tunnen itseni pieneksi, antautuvaksi ja anteliaaksi naaraaksi. Sen kynnet raapivat lattiaa, kun se koittaa saada itseään oikeaan asentoon. Sen kyrpä tökkii pakaroitani, osuu välillä maaliinsa, mutta koira on niin innoissaan ja nopea liikkeissään, että sen on vaikea päästä odottavaan vakooni. Alennan takamustani levittämällä jalkojani, että sen on helpompi työntyä kosteaan aukkooni, mutta se on liian innoissaan. Lopulta kurottaudun ja autan sitä toisella kädelläni ja sen kivikova kyrpä sujahtaa sisääni yhdellä työnnöllä. Olen niin märkä sen syljestä ja omista mehuistani. Ja sitten se alkaa naida minua. Voi luoja miten se nai: nopeita työntöjä, niin nopeita että sekoan omassa rytmissäni ja alan vaan nauttia siitä tunteesta, mitä koiran elin saa vitussani aikaan. Huohotan ja pääni on aivan punaisena kuumotuksesta, Sen hengitys tuntuu kuumana niskassani. Tassut selässäni ovat suuret, nihkeät ja painavat, koira pitää pientä ulinaa, minä vähän suurempaa. Äkkiä se tuntuu suurenevan sisässäni ja tunnen kuinka minusta alkaa valua koiran spermaa. Olen täynnä koiran spermaa, osa valuu reisilleni.

    • Anonyymi

      Tervajoella Peippoosen asuinalueella kans aina joku koiranystävä joka haukuttaa koiraa yöllä. Helteellä pakko pitää ikkunaa öisin auki.

      Tuohon eläinrakas huomioon haluaisin sanoa, että koirarakas ei välitä muista luonnon eläimistä tippaakaan. Kissarakkaalla sama ongelma, päästetään kissa joka vuosi ulos vapaaksi, kun linnuilla pieniä penikoita.

    • Anonyymi

      Urokseni painoi minua syvälle.Kiimaliisteri valui jalkojani pitkin koirapuistossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe