Jouduin taas lopettamaan Pookin kuuntelun, kun persut mainostaa siellä 15 minuutin välein

Anonyymi-ap

Palaan asiaan vaalien jälkeen.

118

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä lopetin kuuntelun jo viime syksynä.

      • Anonyymi

        Tunteisiin... tunteisiin...
        Itsensä kanssa on mukava keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteisiin... tunteisiin...
        Itsensä kanssa on mukava keskustella.

        Itse lopetin maikkarin tv-mainosten katselun, kun esim. eräässä jäätelömainoksessa röyhkeä kumiveneulkolainen kiilaa toisten välistä jäätelöaltaalle ja ylimielisesti lastaa ostokorin täyteen a' 4 euron jäätelöpurkkeja. Kela ja huumerahoilla ostaa, suomalaisilla ei olisi varaa ostaa tuollaista deluxe-jätskisettiä.

        Ja toisessa marketin "tämä on käty" -mainoksessa röyhkeä potentiaalinen jengiläinen vie suomalaisen käsistä isot kulhot sipsejä ja ison limsapullon. Kas kun ei vielä vie vaatteitakin toisen päältä ja vaadi nuolemaan jalkoja. Sairasta tv-propagandaa, tietää taas kumpi sukupuoli (patja) on nämäkin mainokset suunnitellut...


    • Anonyymi

      Aion äänestää Sebastian Tynkkystä näissä vaaleissa. Äänestin myös edellisissä eurovaaleissa. Vaalikonetta käytin. Radiomainonnalla ei ole päätöksen kanssa mitään tekemistä. En usko mainonnan vaikuttavan ihmisten äänestyskäyttäytymiseen. No ehkä joihinkin mainonta uppoaa, mutta onko se kalliin mainostamisen arvoista. Ehkä joissakin tapauksissa, kun valituksi tuleminen ja ehdolle jääminen on muutamista äänistä kiinni.

      • Anonyymi

        tynkkyselle lähtee ääni täältäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tynkkyselle lähtee ääni täältäkin

        Sellainen päivä ei nouse, että Tynkkystä äänestäisin. Ei ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen päivä ei nouse, että Tynkkystä äänestäisin. Ei ikinä!

        Sellainen päivä nousee ensi sunnuntaina 👍


      • Anonyymi

        Laki kieltää.
        Julkisella paikalla.
        Henkilön.Kuvaamisen.
        Ilman.Lupaa.Tiedoksi.
        Kaikille.Sebastiania.
        Äänestäneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki kieltää.
        Julkisella paikalla.
        Henkilön.Kuvaamisen.
        Ilman.Lupaa.Tiedoksi.
        Kaikille.Sebastiania.
        Äänestäneille.

        Julkisilla paikalla kuvaaminen ei edelleenkään ole rikos vaikka te venäjämieliset vassarit sellaista haluaisitte.
        Kumma, että et sitten samaa kommentoi vassari huligaaneille heidän kuvaamissa videoissaan. 🤭
        Kotirauha on eri asia yksityisalueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikalla kuvaaminen ei edelleenkään ole rikos vaikka te venäjämieliset vassarit sellaista haluaisitte.
        Kumma, että et sitten samaa kommentoi vassari huligaaneille heidän kuvaamissa videoissaan. 🤭
        Kotirauha on eri asia yksityisalueella.

        Demarit ei ainakaan ole mitään venäjämielisiä! Pikemmin päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikalla kuvaaminen ei edelleenkään ole rikos vaikka te venäjämieliset vassarit sellaista haluaisitte.
        Kumma, että et sitten samaa kommentoi vassari huligaaneille heidän kuvaamissa videoissaan. 🤭
        Kotirauha on eri asia yksityisalueella.

        Hei kuulehan, yöt on nukkumista varten! Ja sinä laitat viestisi aina yöaikaan, ei siis ihme että olet sekaisin. Yökukkuminen sekoittaa päänupin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kuulehan, yöt on nukkumista varten! Ja sinä laitat viestisi aina yöaikaan, ei siis ihme että olet sekaisin. Yökukkuminen sekoittaa päänupin.

        Kuten sinulle tuolla alempanakin kommentoin olen yrittäjä joka herää töihin joka aamu kahden kolmen maissa ja huomenna samoin. Tosin työntekohan on teille vassareille tunnetusti utopiaa ja nukutte tai trollaatte päivät ja yöt läpeensä käsi töitä tekevien taskuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikalla kuvaaminen ei edelleenkään ole rikos vaikka te venäjämieliset vassarit sellaista haluaisitte.
        Kumma, että et sitten samaa kommentoi vassari huligaaneille heidän kuvaamissa videoissaan. 🤭
        Kotirauha on eri asia yksityisalueella.

        on se noinki, mut itte yritän kunnioittaaa sillee yksityisyyttä, on minnuuki kuvattu ilman lupaa ja julkastu semmosii propagantavideoit, mut en mä siltikää demareit kuvvaa, vaik hiuka joskus vähä harmittaaki... nii ehk sitte kunnioittavat myös meijän arvokonservatiivien yksityisyyttä, eiks vaa ;-)
        t- persu, vai pitäskö sanoo vapauden liiton kannattaja. aurinkoista kesää sullekin ystäväiseni 🌞✨😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen päivä ei nouse, että Tynkkystä äänestäisin. Ei ikinä!

        En ole muuten ikinä äänestänyt puna-vihreää (enkä aio jatkossakaan) ja 30vuotta olen ääniuurnilla nyt käynyt.


    • Anonyymi

      Sea FM ei lähetä vaali mainoksia! 👍

    • Anonyymi

      ootsä aik tragikoominen. minä kuuntelon pookia tosijjaan se on KKona ukkojen kkontenttia, työkoneet auttaa hommissa ja rentoutus piilee pookissa 👍

    • Anonyymi

      Aloin kuuntelemaan hitmixiä ja radio rockia yhtäaikaa juuri siksi kun persut mainostavat siellä koko ajan. Fiksuja kanavia eivät lähde vihervasuri pelleilyyn. Autoradiossa soi hitmix ja penkillä kännykässä nettiradiona radio rock yhtäaikaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Persut on maanpettureita, tai ainakin pettivät äänestäjänsä eli pienituloiset eläkeläiset ja duunarit muuttumalla jopa kokoomustakin enemmän rikkaiden asioita hoitavaksi puolueeksi, ei enää persuja valtaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on maanpettureita, tai ainakin pettivät äänestäjänsä eli pienituloiset eläkeläiset ja duunarit muuttumalla jopa kokoomustakin enemmän rikkaiden asioita hoitavaksi puolueeksi, ei enää persuja valtaan!

        entä demarit 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä demarit 🧐

        Demarit ei ainakaan ole unohtaneet pienituloisia, toisinkuin persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit ei ainakaan ole unohtaneet pienituloisia, toisinkuin persut.

        demarit on unohtaneet pienituloiset, toisin kuin persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        demarit on unohtaneet pienituloiset, toisin kuin persut.

        Eikä ole, vaan nimenomaan Persut Purran johdolla ne pienituloiset on unohtaneet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole, vaan nimenomaan Persut Purran johdolla ne pienituloiset on unohtaneet!

        persut purran johdolla ovat auttaneet minut pienituloiset työkyvyttömyyseläkeläisen takas elämänsyrjään kii, nyt kaupungin mt-työtoiminta rullaa arkipäivisin, eläke juoksee, saan aikaan jotain merkityksellistä 😇 mun työni on mulle mun uskonto, ja elämäntehtäväni on auttaa myös samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä 🥰 kutsumusammatti 🤗 ja teen työtä viel sillee talkootyönä, eli en hae ees palkkaa, ja itseasias mä joudun tavallaa maksaa omast rahakukkarost et pääsen duunii, kosk matkat töihin/työtoimintaan on sellaset 50e kk. ja sillon ku ei oo rahaa nii oon vaeltanu sen 4 km sille työtoimintaan.... kortistossa olemine ei oo aina oma valinta... 😌. persut ei ainakaan vittuile eikä uhkaile, eivätkä käytä väkivaltaa missään tilanteessa ja hoitavat asiat aina puhumalla samoin kuin kokoomus ja reformihallitus yleensä, se on kristillisten arvojen mukaista 🙏. toisin kuin demarit, tästä objektiivitsa näyttöä, ja kokemusta vähä laajemmallakin porukalla 😪
        Kiitos persuille ja purralle ja orpon hallituksen upealle moniammatilliselle työryhmälle 🥰 tästä hienosta mahdollisuudesta et miul on oikeus tehdä töitä ja osallistuu yhteisiin talkoisiin 🙏 on minulle todellakin sydämmenasia 💖 palkitsevinta työssäni on kun voin auttaa muita, ja et saan kuulla et joku on päässy kuiville. teen työitä jopa nukkuessa, viimeyönäkin hoidin nukkuessa kirjauksetkin, siis ihan unissani ✨ niin paljon rakastan työtäni 💝.
        ja voit olla varma et jos kommu nistit nousee ens eduskuntavaaleis valtaan niin työt loppuu sillä punaisella sekunnilla!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole, vaan nimenomaan Persut Purran johdolla ne pienituloiset on unohtaneet!

        No teitä vasemmistopummeja varten on vasemmistopuolueet. Syyttömiä persut sinun laiskuuteesi ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teitä vasemmistopummeja varten on vasemmistopuolueet. Syyttömiä persut sinun laiskuuteesi ovat.

        Persujen äänestäjistä m 30 % on syrjäytyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut purran johdolla ovat auttaneet minut pienituloiset työkyvyttömyyseläkeläisen takas elämänsyrjään kii, nyt kaupungin mt-työtoiminta rullaa arkipäivisin, eläke juoksee, saan aikaan jotain merkityksellistä 😇 mun työni on mulle mun uskonto, ja elämäntehtäväni on auttaa myös samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä 🥰 kutsumusammatti 🤗 ja teen työtä viel sillee talkootyönä, eli en hae ees palkkaa, ja itseasias mä joudun tavallaa maksaa omast rahakukkarost et pääsen duunii, kosk matkat töihin/työtoimintaan on sellaset 50e kk. ja sillon ku ei oo rahaa nii oon vaeltanu sen 4 km sille työtoimintaan.... kortistossa olemine ei oo aina oma valinta... 😌. persut ei ainakaan vittuile eikä uhkaile, eivätkä käytä väkivaltaa missään tilanteessa ja hoitavat asiat aina puhumalla samoin kuin kokoomus ja reformihallitus yleensä, se on kristillisten arvojen mukaista 🙏. toisin kuin demarit, tästä objektiivitsa näyttöä, ja kokemusta vähä laajemmallakin porukalla 😪
        Kiitos persuille ja purralle ja orpon hallituksen upealle moniammatilliselle työryhmälle 🥰 tästä hienosta mahdollisuudesta et miul on oikeus tehdä töitä ja osallistuu yhteisiin talkoisiin 🙏 on minulle todellakin sydämmenasia 💖 palkitsevinta työssäni on kun voin auttaa muita, ja et saan kuulla et joku on päässy kuiville. teen työitä jopa nukkuessa, viimeyönäkin hoidin nukkuessa kirjauksetkin, siis ihan unissani ✨ niin paljon rakastan työtäni 💝.
        ja voit olla varma et jos kommu nistit nousee ens eduskuntavaaleis valtaan niin työt loppuu sillä punaisella sekunnilla!

        Älä puhu paskaa, sitäpaitsi mitäään kommunisteja ei ole! Paitsi jonkun ääripersun mielestä joka kaikki joka on vähänkin vasemmalla on heti leimattava kommunisteiksi!
        Eikä Persut ole auttaneet vähävaraisia, pikemminkin kurittaneet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teitä vasemmistopummeja varten on vasemmistopuolueet. Syyttömiä persut sinun laiskuuteesi ovat.

        Minä EN ole laiska, olen eläkkeellä ja olen oman työurani tehnyt joten persupaska turpa kiinni! Enkä minä ole mikään vasemmistopummi toisinkuin sinä persupummi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen äänestäjistä m 30 % on syrjäytyneitä.

        Ja missä tutkimustulos tuollaiseen? Projisoivan ja katkeran vihervassarin "musta tuntuu" väitteillä ei ole muuta virkaa kuin se että teet itsestäsi entistä tyhmemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole laiska, olen eläkkeellä ja olen oman työurani tehnyt joten persupaska turpa kiinni! Enkä minä ole mikään vasemmistopummi toisinkuin sinä persupummi!

        Katkera ja vihaa täynnä oleva riidan haasto ja ulina kertoo kyllä sitä, että olet niuvanniemen asiakkaita eli juuri sitä tyypillistä vihervassari märinää.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ja vihaa täynnä oleva riidan haasto ja ulina kertoo kyllä sitä, että olet niuvanniemen asiakkaita eli juuri sitä tyypillistä vihervassari märinää.😂

        Nyt on sellasta herjausta ettei mitään rajaa, voisitte te persut opetella vähän edes käytöstapoja vaikka turhahan teiltä on sellaista odottaa! Minä en ole niuvanniemen asiakas enkä mikään vihervassari! Te persuthan tässä sitä vihaa kylvätte!! Enkä minä ole myöskään katkera!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole laiska, olen eläkkeellä ja olen oman työurani tehnyt joten persupaska turpa kiinni! Enkä minä ole mikään vasemmistopummi toisinkuin sinä persupummi!

        mölinää!, meeppä vasuripummi töihin siitä, kuten minäkin (persu) oon nyt duunis?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sellasta herjausta ettei mitään rajaa, voisitte te persut opetella vähän edes käytöstapoja vaikka turhahan teiltä on sellaista odottaa! Minä en ole niuvanniemen asiakas enkä mikään vihervassari! Te persuthan tässä sitä vihaa kylvätte!! Enkä minä ole myöskään katkera!

        tunteisiin 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sellasta herjausta ettei mitään rajaa, voisitte te persut opetella vähän edes käytöstapoja vaikka turhahan teiltä on sellaista odottaa! Minä en ole niuvanniemen asiakas enkä mikään vihervassari! Te persuthan tässä sitä vihaa kylvätte!! Enkä minä ole myöskään katkera!

        Kun edelleen lukee sinun vihaa täynnä olevaa persuttelua, niin tästä ketjusta kun toisistakin avauksista, niin kenellekään ei jää epäselväksi se että et ole täyspäisten joukossa. Mutta itke lisää, niin paljastat idiotismiasi enemmän vihervasuri mulukku.😂


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on maanpettureita, tai ainakin pettivät äänestäjänsä eli pienituloiset eläkeläiset ja duunarit muuttumalla jopa kokoomustakin enemmän rikkaiden asioita hoitavaksi puolueeksi, ei enää persuja valtaan!

        Ei ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        demarit on unohtaneet pienituloiset, toisin kuin persut.

        Hahahahahaaaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole, vaan nimenomaan Persut Purran johdolla ne pienituloiset on unohtaneet!

        Ja törkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut purran johdolla ovat auttaneet minut pienituloiset työkyvyttömyyseläkeläisen takas elämänsyrjään kii, nyt kaupungin mt-työtoiminta rullaa arkipäivisin, eläke juoksee, saan aikaan jotain merkityksellistä 😇 mun työni on mulle mun uskonto, ja elämäntehtäväni on auttaa myös samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä 🥰 kutsumusammatti 🤗 ja teen työtä viel sillee talkootyönä, eli en hae ees palkkaa, ja itseasias mä joudun tavallaa maksaa omast rahakukkarost et pääsen duunii, kosk matkat töihin/työtoimintaan on sellaset 50e kk. ja sillon ku ei oo rahaa nii oon vaeltanu sen 4 km sille työtoimintaan.... kortistossa olemine ei oo aina oma valinta... 😌. persut ei ainakaan vittuile eikä uhkaile, eivätkä käytä väkivaltaa missään tilanteessa ja hoitavat asiat aina puhumalla samoin kuin kokoomus ja reformihallitus yleensä, se on kristillisten arvojen mukaista 🙏. toisin kuin demarit, tästä objektiivitsa näyttöä, ja kokemusta vähä laajemmallakin porukalla 😪
        Kiitos persuille ja purralle ja orpon hallituksen upealle moniammatilliselle työryhmälle 🥰 tästä hienosta mahdollisuudesta et miul on oikeus tehdä töitä ja osallistuu yhteisiin talkoisiin 🙏 on minulle todellakin sydämmenasia 💖 palkitsevinta työssäni on kun voin auttaa muita, ja et saan kuulla et joku on päässy kuiville. teen työitä jopa nukkuessa, viimeyönäkin hoidin nukkuessa kirjauksetkin, siis ihan unissani ✨ niin paljon rakastan työtäni 💝.
        ja voit olla varma et jos kommu nistit nousee ens eduskuntavaaleis valtaan niin työt loppuu sillä punaisella sekunnilla!

        Hulluhan sinä olet. Vai eivät uhkaile ? Tynnyrissäkö elät ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teitä vasemmistopummeja varten on vasemmistopuolueet. Syyttömiä persut sinun laiskuuteesi ovat.

        Teitä on juopoissa ja hulluissa eniten. Ostarin nurkilla pyörijöitä. Niin se on perseet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa, sitäpaitsi mitäään kommunisteja ei ole! Paitsi jonkun ääripersun mielestä joka kaikki joka on vähänkin vasemmalla on heti leimattava kommunisteiksi!
        Eikä Persut ole auttaneet vähävaraisia, pikemminkin kurittaneet!

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole laiska, olen eläkkeellä ja olen oman työurani tehnyt joten persupaska turpa kiinni! Enkä minä ole mikään vasemmistopummi toisinkuin sinä persupummi!

        Hyvin sanottu hullupersulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sellasta herjausta ettei mitään rajaa, voisitte te persut opetella vähän edes käytöstapoja vaikka turhahan teiltä on sellaista odottaa! Minä en ole niuvanniemen asiakas enkä mikään vihervassari! Te persuthan tässä sitä vihaa kylvätte!! Enkä minä ole myöskään katkera!

        Se on persuilla viha sisäänrakennettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mölinää!, meeppä vasuripummi töihin siitä, kuten minäkin (persu) oon nyt duunis?!

        Ja osaat kirjoittaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun edelleen lukee sinun vihaa täynnä olevaa persuttelua, niin tästä ketjusta kun toisistakin avauksista, niin kenellekään ei jää epäselväksi se että et ole täyspäisten joukossa. Mutta itke lisää, niin paljastat idiotismiasi enemmän vihervasuri mulukku.😂

        Voi kun naurattaa hahahah mulkkuperdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mölinää!, meeppä vasuripummi töihin siitä, kuten minäkin (persu) oon nyt duunis?!

        Minä olen eläkkkeellä enkä ole mikään pummi toisinkuin sinä, joten pidä persupaska mölyt mahassas, olen työurani jo tehnyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun edelleen lukee sinun vihaa täynnä olevaa persuttelua, niin tästä ketjusta kun toisistakin avauksista, niin kenellekään ei jää epäselväksi se että et ole täyspäisten joukossa. Mutta itke lisää, niin paljastat idiotismiasi enemmän vihervasuri mulukku.😂

        Minä olen täysipäisten joukossa, katso sinä vaan peiliin mulkero! Sinä ja muutkin persut sitä vihaa lietsotte! Ja sinä jaksat vittuilla vaikka olet itse täys molopää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä on juopoissa ja hulluissa eniten. Ostarin nurkilla pyörijöitä. Niin se on perseet.

        Yleensä nämä "te juopot" yms projisoivat omaa käytöstään muihin kuten sinäkin teet täällä vassariulinassasi jatkuvasti. xD
        Terveisin täysin päihteetön persu. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osaat kirjoittaa ?

        teille joutuu vääntää selkoo ku muuten vääntelette ja kääntelette mustan valkoseks, oli miten oli. saat ihan yksiksesi mesota, todistit taas oman älyttömyytesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä nämä "te juopot" yms projisoivat omaa käytöstään muihin kuten sinäkin teet täällä vassariulinassasi jatkuvasti. xD
        Terveisin täysin päihteetön persu. ;)

        Olet sitten poikkeus jos olet päihteetön! Yleensä persut on alkoholismiin taipuvaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten poikkeus jos olet päihteetön! Yleensä persut on alkoholismiin taipuvaisia.

        Ja missä tutkimustieto moiseen? Yleisessä tiedossa on se, että vihervassarit ovat kovienkin huumeiden laillistamisen kannalla mutta ei persut. Projisoit siis jälleen omaa ajatusmaailmaasi.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä tutkimustieto moiseen? Yleisessä tiedossa on se, että vihervassarit ovat kovienkin huumeiden laillistamisen kannalla mutta ei persut. Projisoit siis jälleen omaa ajatusmaailmaasi.😂

        Höpöhöpöä, Vihreät kyllä mutta ei demarit kannata huumeiden laillistamista!!
        En ole projisoinut omaa ajatusmaailmaani vaan sinä itse teit juuri sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpöä, Vihreät kyllä mutta ei demarit kannata huumeiden laillistamista!!
        En ole projisoinut omaa ajatusmaailmaani vaan sinä itse teit juuri sitä!

        Näytä missä minä projisoin, kun vastaan sinun vassariulinaasi.😂
        Käytät tyypillistä "itte oot" defenssiä, kun et kykene antamaan minkäänlaista faktaa kommentteihisi.
        Itke vielä lisää. Tuo on nautinnollista katsottavaa.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä missä minä projisoin, kun vastaan sinun vassariulinaasi.😂
        Käytät tyypillistä "itte oot" defenssiä, kun et kykene antamaan minkäänlaista faktaa kommentteihisi.
        Itke vielä lisää. Tuo on nautinnollista katsottavaa.😂

        Sinä sitä tunnut nauttivan kun vittuilet toisille ja saat samalla mitalla takaisin, tyypillistä, niin tyypillistä persua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitä tunnut nauttivan kun vittuilet toisille ja saat samalla mitalla takaisin, tyypillistä, niin tyypillistä persua!

        Kuten sanottua lue nuo omat kommenttisi ja pohdi kuka vittuilee ja kenelle.
        Olet todennäköisesti jonkin asteisessa psykoosissa, niin käsittämätöntä vihaa ja saman toistoa suollat. Tarvit mielenterveyspalvelujen apua kiireesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottua lue nuo omat kommenttisi ja pohdi kuka vittuilee ja kenelle.
        Olet todennäköisesti jonkin asteisessa psykoosissa, niin käsittämätöntä vihaa ja saman toistoa suollat. Tarvit mielenterveyspalvelujen apua kiireesti.

        En todellakaan ole psykoosissa, en vaikka mitä väittäisit. Ja voit lopettaa ton mun herjaamisen! Sinä niitä mt-palveluita itse tarvitset, kyllä se on jo huomattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole psykoosissa, en vaikka mitä väittäisit. Ja voit lopettaa ton mun herjaamisen! Sinä niitä mt-palveluita itse tarvitset, kyllä se on jo huomattu.

        Se on vassaripummi niin että sitä saa mitä tilaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vassaripummi niin että sitä saa mitä tilaa😂

        En ole mikään pummi, olen eläkeläinen joten pidä mölyt mahassas! Sinä taidat ite olla pummi ja loinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään pummi, olen eläkeläinen joten pidä mölyt mahassas! Sinä taidat ite olla pummi ja loinen?

        Kuules loinen olen hyvin toimeentuleva yrittäjä joka maksaa sinunkin loisimisesi valitettavasti, kun en voi korvamerkitä verojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole laiska, olen eläkkeellä ja olen oman työurani tehnyt joten persupaska turpa kiinni! Enkä minä ole mikään vasemmistopummi toisinkuin sinä persupummi!

        Tässä vastauksessa taas näkee tämän älyn tason..


    • Anonyymi

      pokki siellä pokki täällä uliuli-uliuli 😂. ketään ei kiinnosta!

    • Anonyymi

      Kuuntelen aina Neuvosyoliittolaista radioasemaa.
      T.vasemmisto.

      • Anonyymi

        Avtoradio ja muutama kuuluu ryssän rajan yli Suomeen melkein todella hyvin


    • Anonyymi

      Ja muka pienellä budjetilla. Jota ei usko kuin palstpersut

      • Anonyymi

        No ne uskoo ökaiken. Mutta ei kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne uskoo ökaiken. Mutta ei kauan.

        Itselleen vastaileminen on jalo taito. xD


    • Anonyymi

      Persua kyl äänestän mut en usko et tulee valituks 🤔

    • Anonyymi

      aika vaikeaksi mennee kait elämä jos asiat politisoi liikaa. Esim ei sais kuulemma mennä kärkkäisen kauppaan koska persumielinen kauppa. Ei ne asiat noin toimi kun isoin osa ihmisistä ei ajattele noin, koska ihmiset kun menee kauppaan, ei ne ajattele semmosia kun muuten elämä menee liian monimutkaisen vaikeaksi sillä esim jos mietimme sitten musiikkia niin siellä on monenlaisia musanimiä jotka on tehneet vaikka mitä pahoja tekoja, niin jos ottaisimme sen aina kaikki huomioon, se johtais siihen, ettei kukaan enää ostaisi kohta ennää kenenkään musaa. Perkele ny senthään lol! =)

      • Anonyymi

        No tuollainen ajattelu onkin vassareille tyypillistä. Viimeksi kun muutama viikko sitten kävin Kärkkäisellä, niin väkeä oli niin paljon ettei autolle tahtonu parkkipaikkaa löytää.
        Heillehän nämä "protestit" ovat tyypillisiä, mutta mitään taloudellista merkitystä sillä ei ole, koska he eivät ole sitä porukkaa joiden ostovoima merkitsisi mitään millekään yritykselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuollainen ajattelu onkin vassareille tyypillistä. Viimeksi kun muutama viikko sitten kävin Kärkkäisellä, niin väkeä oli niin paljon ettei autolle tahtonu parkkipaikkaa löytää.
        Heillehän nämä "protestit" ovat tyypillisiä, mutta mitään taloudellista merkitystä sillä ei ole, koska he eivät ole sitä porukkaa joiden ostovoima merkitsisi mitään millekään yritykselle.

        huomio en ole itse persujen äänestäjä vaan oon keskustan ihmisiä enemmän ja niukasti vasempaan päin, mutta keskellä kaikkein eniten. Oikeistopuolueista suomessa nostan hattua kokoomukselle. Persut ja vihreät + vasemmistoliitto saa eniten moitteita. SDP on hyvä puolue silloin jos valtion kassassa on enemmän rahaa. Vihreilläkin ja persuillakin on tietenkin hyviäkin ideoita, etten suinkaan minä kansalaisena torppaa niiden kaikkia ideoita.


    • Anonyymi

      Persut varsinkin tällä palstalla tuntuvat olevan täynnä vihaa muita kohtaan ja lisäksi tuntuvat olevan entisiä tai nykyisiä koulukiusaajia. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Täysin mututuntumalta heitetty typerä perustelematon vihervassarimainen kommentti tämä.


      • Anonyymi

        Öyh öyh näet sen vihasi ihan muualla mitä purat itsestäsi tälläkin palstalla.😂 Vassari ulinaa ja tappion myöntämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin mututuntumalta heitetty typerä perustelematon vihervassarimainen kommentti tämä.

        Aina vaan vihervassari siellä vihervassari täällä. En ole mikään vihervassari eikä tuo ole mutua vaan ihan päivänselvää että te täällä palstoilla kirjoittelevat persut OLETTE täynnä vihaa ja koulukiusaajia! Mitä muutakaan nuo kommentit osoittavat kuin juuri sen että väittämäni on totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan vihervassari siellä vihervassari täällä. En ole mikään vihervassari eikä tuo ole mutua vaan ihan päivänselvää että te täällä palstoilla kirjoittelevat persut OLETTE täynnä vihaa ja koulukiusaajia! Mitä muutakaan nuo kommentit osoittavat kuin juuri sen että väittämäni on totta!

        Miksi riitelet itsesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi riitelet itsesi kanssa?

        Itsensä kanssa keskustelu on tällä palstalla normimeininkiä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan vihervassari siellä vihervassari täällä. En ole mikään vihervassari eikä tuo ole mutua vaan ihan päivänselvää että te täällä palstoilla kirjoittelevat persut OLETTE täynnä vihaa ja koulukiusaajia! Mitä muutakaan nuo kommentit osoittavat kuin juuri sen että väittämäni on totta!

        Lues omat kommenttisi "persu persu persu" uudestaan ja mieti kuka se täällä sitä vihaa lietsookaan.
        Olet vihaa täynnä oleva vassaripummi joka ei tuo millekään väitteilleen mitään faktaa, vaikka sitä tuolla edellä vaaditaan, mutta "persupersua" on joka itkusi täynnä. Sehän tuppaa menemään niin, että sitä saa mitä tilaa joten itke loinen vielä lisää.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi riitelet itsesi kanssa?

        En minä ole itseni kanssa riidellyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lues omat kommenttisi "persu persu persu" uudestaan ja mieti kuka se täällä sitä vihaa lietsookaan.
        Olet vihaa täynnä oleva vassaripummi joka ei tuo millekään väitteilleen mitään faktaa, vaikka sitä tuolla edellä vaaditaan, mutta "persupersua" on joka itkusi täynnä. Sehän tuppaa menemään niin, että sitä saa mitä tilaa joten itke loinen vielä lisää.😂

        Sinä sitä vihaa lietsot itse enkä EDELLEENKÄÄN ole mikään vassaripummi vaan työuransa tehnyt eläkeläinen. Mutta turhahan sitä on sulle lukutaidottomalle persulle selittää! Ja sinä se loinen olet, en minä! Sitäpaitsi sinä tämän aloitit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lues omat kommenttisi "persu persu persu" uudestaan ja mieti kuka se täällä sitä vihaa lietsookaan.
        Olet vihaa täynnä oleva vassaripummi joka ei tuo millekään väitteilleen mitään faktaa, vaikka sitä tuolla edellä vaaditaan, mutta "persupersua" on joka itkusi täynnä. Sehän tuppaa menemään niin, että sitä saa mitä tilaa joten itke loinen vielä lisää.😂

        Sitäpaitsi minä esitin faktat, eli sen että persut on pettäneet eräät äänestäjänsä eli eläkeläiset ja duunarit. Purra lopetti ns. solidaarisuusveron jotta RIKKAILLE saadaan enemmän rahaa, sitten hän kiristi eläkeläisten ja duunarien verotusta ja nosti ALVia! Eikö se ole äänestäjien pettämistä jos mikä? Mutta ole sinä sokea uskossasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lues omat kommenttisi "persu persu persu" uudestaan ja mieti kuka se täällä sitä vihaa lietsookaan.
        Olet vihaa täynnä oleva vassaripummi joka ei tuo millekään väitteilleen mitään faktaa, vaikka sitä tuolla edellä vaaditaan, mutta "persupersua" on joka itkusi täynnä. Sehän tuppaa menemään niin, että sitä saa mitä tilaa joten itke loinen vielä lisää.😂

        Vai olemme me eläkeläiset mielestäsi pummeja ja loisia? No, se kuvastaa hyvin teidän persujen asennetta eläkeläisiä kohtaan! Mutta muista, sinäkin tulet joskus eläkeikään ja saat saman kohtelun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olemme me eläkeläiset mielestäsi pummeja ja loisia? No, se kuvastaa hyvin teidän persujen asennetta eläkeläisiä kohtaan! Mutta muista, sinäkin tulet joskus eläkeikään ja saat saman kohtelun!

        en tiä miten yleistä persujen keskuuvessa tuo inho ihmisiä kohttaan jotka saa valtiolta tukirahoja, mut eräs kuntapäättäjä (persu) sanoi mulle että hänen mielestä takuueläkettä ei saa myöntää henkisten ongelmien takia kun kerroin hälle, että mulle myönnettiin takuueläke pään sisäisten lukuisien ongelmien ja synnynnäisten ongelmien takia niin hän sanoi noin ilkeästi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitä vihaa lietsot itse enkä EDELLEENKÄÄN ole mikään vassaripummi vaan työuransa tehnyt eläkeläinen. Mutta turhahan sitä on sulle lukutaidottomalle persulle selittää! Ja sinä se loinen olet, en minä! Sitäpaitsi sinä tämän aloitit!

        Kuten edellä sinulle kommentoin olet selkeästi psykoosissa, koska mikään muu ei voi tuollaista vihan lietsontaa selittää.
        Syyttelet lisäksi täällä muita sellaisesta mitä itse teet ja aiheutat eli projisoit omaa käytöstäsi muihin. Se lienee jonkinlainen puolustus mekanismi mitä korostat lopulta näillä "itte oot" defensseillä.
        Kuten sanoin myös senkin lue nuo omat kommenttisi, niin hyvin äkkiä selviää kuka aloitti ja minkä, jos olet tuollaiselle hiekkalaatikko tasolle jämähtänyt muutenkin. Ei yllätä, kun vasemmasta laidasta on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi minä esitin faktat, eli sen että persut on pettäneet eräät äänestäjänsä eli eläkeläiset ja duunarit. Purra lopetti ns. solidaarisuusveron jotta RIKKAILLE saadaan enemmän rahaa, sitten hän kiristi eläkeläisten ja duunarien verotusta ja nosti ALVia! Eikö se ole äänestäjien pettämistä jos mikä? Mutta ole sinä sokea uskossasi!

        Ei se ole kenenkään pettämistä. Meillä on monipuoluejärjestelmä jossa myös teille laiskoille pummeille ja muulle roskasakille on oma vasen laita.
        Sinun logiikallasi vihreät ja vasemmisto ovat pettäneet minut ja kaikki. xD
        Et sinä demokratiassa voita tuollaiselle yhden puolueen vihalla mitään, vaikka vassaripuolueet pyrkivätkin ajamaan yhden aatteen "ainoaa oikeaa" ajattelutapaa kuten venäjällä missä kaikki muut pyritään vaijentamaan.
        Jos ei demokratia kelpaa, niin muuta sinne ihanne valtioosi venäjälle tai pohjois-koreaan. Vapaa olet täältä lähtemään, mutta noista ihanne valtioistasi et sitten enää olekaan vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olemme me eläkeläiset mielestäsi pummeja ja loisia? No, se kuvastaa hyvin teidän persujen asennetta eläkeläisiä kohtaan! Mutta muista, sinäkin tulet joskus eläkeikään ja saat saman kohtelun!

        Sinä et ole kaikki eläkeläiset eikä kaikki eläkeläiset ole sinä. Ongelmasi on tuo psykoosi tilasi ja suuruudenhullu kuvitelmasi, että taistelisit muka joukolla vaikka oletkin yksin ideologisia vastustajiasi vastaan.
        Alkaa vaikuttamaan siltä, että pehmustettu huone lepositeillä on kiireesti se mihin sinut on sijoitettava. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kenenkään pettämistä. Meillä on monipuoluejärjestelmä jossa myös teille laiskoille pummeille ja muulle roskasakille on oma vasen laita.
        Sinun logiikallasi vihreät ja vasemmisto ovat pettäneet minut ja kaikki. xD
        Et sinä demokratiassa voita tuollaiselle yhden puolueen vihalla mitään, vaikka vassaripuolueet pyrkivätkin ajamaan yhden aatteen "ainoaa oikeaa" ajattelutapaa kuten venäjällä missä kaikki muut pyritään vaijentamaan.
        Jos ei demokratia kelpaa, niin muuta sinne ihanne valtioosi venäjälle tai pohjois-koreaan. Vapaa olet täältä lähtemään, mutta noista ihanne valtioistasi et sitten enää olekaan vapaa.

        Minä en ole laiska enkä mikään pummi, kyllä ne suurimmat pummit löytyy teidän persujen joukosta! Ei eläkeläiset mitään pummeja ja laiskoja ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kenenkään pettämistä. Meillä on monipuoluejärjestelmä jossa myös teille laiskoille pummeille ja muulle roskasakille on oma vasen laita.
        Sinun logiikallasi vihreät ja vasemmisto ovat pettäneet minut ja kaikki. xD
        Et sinä demokratiassa voita tuollaiselle yhden puolueen vihalla mitään, vaikka vassaripuolueet pyrkivätkin ajamaan yhden aatteen "ainoaa oikeaa" ajattelutapaa kuten venäjällä missä kaikki muut pyritään vaijentamaan.
        Jos ei demokratia kelpaa, niin muuta sinne ihanne valtioosi venäjälle tai pohjois-koreaan. Vapaa olet täältä lähtemään, mutta noista ihanne valtioistasi et sitten enää olekaan vapaa.

        Lisään vielä ettei venäjä todellakaan ole ihannevaltioni toisinkuin teillä persuilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole kaikki eläkeläiset eikä kaikki eläkeläiset ole sinä. Ongelmasi on tuo psykoosi tilasi ja suuruudenhullu kuvitelmasi, että taistelisit muka joukolla vaikka oletkin yksin ideologisia vastustajiasi vastaan.
        Alkaa vaikuttamaan siltä, että pehmustettu huone lepositeillä on kiireesti se mihin sinut on sijoitettava. xD

        En ole psykoosissa mutta eräs toinen taitaa olla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole psykoosissa mutta eräs toinen taitaa olla??

        Psykoosissa oleva on usein sairaudentunnoton eli ei tiedosta olevansa psykoosissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä ettei venäjä todellakaan ole ihannevaltioni toisinkuin teillä persuilla!

        Entäs Palestiina? Mitäpä vihervassari tuumaa siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykoosissa oleva on usein sairaudentunnoton eli ei tiedosta olevansa psykoosissa

        No siinä tapauksessa juuri sinä tai kuka tuo herjaaja lieneekin, on itse psykoosissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa juuri sinä tai kuka tuo herjaaja lieneekin, on itse psykoosissa.

        Totta helvetissä olen. En kai muuten tänne kirjoittelisi 🤪


      • Anonyymi

        Pieni koulu kiusa karisee ihmistä !


    • Anonyymi

      Kylläpä on tämäkin keskustelu kuin koulukiusaajien suusta syntynyttä! Asiallisuutta perusteluineen kaivattaisiin enemmän , vaikka olisi politiikasta ja puolueista mitä mieltä tahansa. Esim. toisten syyttely psykoottisiksi tai psyykkisesti sairaaksi on tahallinen loukkaus, sitäpaitsi loukkaaja ei voi tietää pitemmän päälle mitä hän itse edestään vielä löytää. Olen itse yli 80- vuotias, vuosikymmeniä hoitotyötä tehnyt, ja nähnyt monta kertaa, että moni on löytänyt edestään paljon sellaista, mistä on itse aikoinaan on halveksinut muita. Muistakaa keskustelijat tämä, ja olkaa asiallisia ja käyttäytkää sivistyneesti! Ylimielisyys pois! Olipa sairaus tai ei, niin KETÄÄN ei saa nimitellä sairauksilla. Se on ala-arvoista, sivistymätöntä käytöstä. Jos jollakin on paha olo, niin: mene kauniiseen kesäiseen luontoon ja kuuntele lintujen laulua, sensijaan, että haluat purkaa pahan olosi nimittelemällä muita! Sinä, joka halveksit eläkeläisiä, luuletko itse olevasi ikuisesti nuori?

      • Anonyymi

        Turhaan sinä yrität teititellä muita esiintyen muka kolmannessa persoonassa. Edelleen se olet sinä joka täällä tuota riidan haastoa pitää yllä.
        Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan sinä yrität teititellä muita esiintyen muka kolmannessa persoonassa. Edelleen se olet sinä joka täällä tuota riidan haastoa pitää yllä.
        Sitä saa mitä tilaa.

        Sinähän nyt vainoharhainen olet! Hanki itsellesi hoitoa jos kuvittelet ettei täällä ole muita kirjoittamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän nyt vainoharhainen olet! Hanki itsellesi hoitoa jos kuvittelet ettei täällä ole muita kirjoittamassa.

        Syön jo psykoosilääkkeitä joten revi siitä saatana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän nyt vainoharhainen olet! Hanki itsellesi hoitoa jos kuvittelet ettei täällä ole muita kirjoittamassa.

        Mihin "persu" jäi?😂


    • Anonyymi

      Nyt mä näkisin kyl selkeesti et tähän tarvitaan Jeesusta. Raamatussa on vastaus kaikkeen

    • Anonyymi

      oisko mukavempi vaa keskittyy niihi mukavii asioihi, eikä kokoaika wöö persupersuu... tulloo paha mieli siun psykooseistas, omakin mt- jo järkkyy 😢 noh ehkä se on niin tarkoitettu 😪💔 miul o suora yhteys tonne taivaanisään mie oon uskossa 🙏 ei oo parempaa asiaa maailmassa ku jumalan rakkaus 💖 herra pitää huolta pienistä ja hiljaisista ✨🦔

    • Anonyymi

      On tää aikamoinen trollausketju tosijjaan 🤣

      • Anonyymi

        Tosijjaan partsilta ei kandee lähettää piraattia.


    • Anonyymi

      Persut on Oulussa ääniharava näissä vaaleissa 👍💪

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan kaikkialla kokoomuksen ohessa. Hyvä hallitus ja hyvä järjen ääni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu olevan kaikkialla kokoomuksen ohessa. Hyvä hallitus ja hyvä järjen ääni!

        Oikeistolla on aina ollut Suomessa se järjen ääni ja tolkun meininki. Vasemmisto ainoastaan vain on niin kovin helposti ja ilmeisen mielellään menemässä toisten ihmisten lompakolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeistolla on aina ollut Suomessa se järjen ääni ja tolkun meininki. Vasemmisto ainoastaan vain on niin kovin helposti ja ilmeisen mielellään menemässä toisten ihmisten lompakolle.

        Tämä pitää kutinsa


    • Anonyymi

      täytyypä ihan kuunnella tuota puukia jos siellä perussuomalaisetkin mainostaa. Hieno homma. Perussuomalaiset on ihmisten puolue

      • Anonyymi

        Persut on kokoomuksen apupuolue, joka petti kaikki vaalilupauksensa perskokkarehallituksessa. Siinä ei ihmiset olleet tärkeitä vaan Petterin myötäileminen. Ihmisten puolueen puheenjohtaja ei sano että:" Empatia ei kuulu politiikkaan", kuten Purra sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on kokoomuksen apupuolue, joka petti kaikki vaalilupauksensa perskokkarehallituksessa. Siinä ei ihmiset olleet tärkeitä vaan Petterin myötäileminen. Ihmisten puolueen puheenjohtaja ei sano että:" Empatia ei kuulu politiikkaan", kuten Purra sanoo.

        Älä viitsi kiukutella. Empatia ei kuulu politiikkaan. Tottahan se on. Valtiota ohjataan järjellä eikä tunteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on kokoomuksen apupuolue, joka petti kaikki vaalilupauksensa perskokkarehallituksessa. Siinä ei ihmiset olleet tärkeitä vaan Petterin myötäileminen. Ihmisten puolueen puheenjohtaja ei sano että:" Empatia ei kuulu politiikkaan", kuten Purra sanoo.

        Sinulle on tässä ketjussa monasti sanottu, että niele vihasi ja ymmärrä että suomessa on monipuoluejärjestelmä jossa myös teille pummeille on omat vassaripuolueet. Mitä itket persujen perään, koska voit äänestää muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on tässä ketjussa monasti sanottu, että niele vihasi ja ymmärrä että suomessa on monipuoluejärjestelmä jossa myös teille pummeille on omat vassaripuolueet. Mitä itket persujen perään, koska voit äänestää muita.

        Sinulle on sanottu, että Suomi on vapaa maa, jossa vapaan maan kansalaisilla on sananvapaus haukkua persuja niin paljon kuin haluavat!
        Persunliinien äänestäjistä 30 %:ia on syrjäytyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on sanottu, että Suomi on vapaa maa, jossa vapaan maan kansalaisilla on sananvapaus haukkua persuja niin paljon kuin haluavat!
        Persunliinien äänestäjistä 30 %:ia on syrjäytyneitä.

        Tyypillistä vihervassarin ajatuksen rientoa 💩 Samoin voidaan väittää, että vasemmistopuolueiden äänestäjistä 30 % on sosiaalipummeja. 🤡


    • Anonyymi

      Radiomainonta kannattaa aina! PS rules allah akbar prööt.

      • Anonyymi

        Minä kuuntelen vain yleä. Mainosradiot on ihan suoraan aunuksesta 💩


      • Anonyymi

        Nytpä nähtiin suoraan, että miten mainonta Pookissa ei toimi. Persujen kannatus romahti. Yhtä laskeva voima persut kuin pauerin pooki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytpä nähtiin suoraan, että miten mainonta Pookissa ei toimi. Persujen kannatus romahti. Yhtä laskeva voima persut kuin pauerin pooki.

        Joo siitähän se persujen rökäletappio johtuikin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytpä nähtiin suoraan, että miten mainonta Pookissa ei toimi. Persujen kannatus romahti. Yhtä laskeva voima persut kuin pauerin pooki.

        Ääni oikealle on ääni fiksumman euroopan puolesta. 8-7 oikeisto vei suomessakin ja se riittää fiksun mielipiteen viemiseksi eteenpäin eu tasolla. Muualla euroopassa muunmuassa Ranskassa oikeisto otti murskavoiton, joten asiat menee niinkuin pitää ja vassarit jää rannalle ruikuttamaan kohta kokonaan.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe