Kaikkien muiden puolueiden mainosjulisteet on revitty Puistolassa ja ainoastaan vasemmistoliiton mainosjuliste on jätetty telineeseen.
Vasemmistoliiton vaalikampanja Puistolassa
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Met Puistolassa äänestää pätkäytetään PERSUJA. vaikkapa Tynkkystä
- Anonyymi
Paperiliiton kommunistisiipeä elää vielä Puistola-Purola -akselilla ja siellä ei porvarit silimille hypi. No Aavakaretta äänestettiin kun se on niin jämäkkä ja ihana.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti saanut auringonpistoksen...
- Anonyymi
Purola-Puistola on perussuomalainen. Kai siellä joku vasemmistoänkyrä vielä asuu eikä tiedä että Neuvostoliitto kaatui jo yli 30v sitten ja paperitehdas on suljettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purola-Puistola on perussuomalainen. Kai siellä joku vasemmistoänkyrä vielä asuu eikä tiedä että Neuvostoliitto kaatui jo yli 30v sitten ja paperitehdas on suljettu.
On. Vahvinta äänikuningattaren kannatusaluetta jo useissa vaaleissa ja Kajaanin mukavin paikka asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Vahvinta äänikuningattaren kannatusaluetta jo useissa vaaleissa ja Kajaanin mukavin paikka asua.
Teräksinen lady?
- Anonyymi
Vasemmistoa kävin ruksaamassa paperiin. Pläjäytin paperiin!
- Anonyymi
Ihmetyttää kun vasemmistoliiton juliste on jätetty rauhaan. Tämä kertoo tekijöiden olleen vasemmistoliittolaisia?
- Anonyymi
Hallitus vihaa sua:
https://yle.fi/a/74-20092001
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254063- 763092
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?382813- 1592700
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662654Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi492439Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352305- 351902
- 511878
- 1281564