Kapellimestari ja klassisen musiikin piireissä pientä kuohuntaa:
YLE: "Nuoret" kertoivat kapellimestarin häiritsevästä käytöksestä – nyt Jonas Rannila pyytää anteeksi
Kesäkuussa 2024 Rannila ilmoitti olevansa Long Play -julkaisun jutussa "Muusikon paradoksi" mainittu merkittävää uraa tekevä klassisen musiikin ammattilainen, joka on merkittävässä valta-asemassa ja syyllistyy vallan väärinkäyttöön. Median mukaan toiminta on ollut myös seksuaalista.
(korkea) kylttyyri uutisia
5
851
Vastaukset 5
- Anonyymi
No nyt se on canceloitu.
HS: Suomen Kansallisooppera lopettaa yhteistyön Jonas Rannilan kanssa
Epäasiallisesta ja seksuaalissävytteisestä käytöksestä julkisuudessa epäilty kapellimestari ei johda Pohjalaisia-oopperaa tänä vuonna. - Anonyymi
Miten liittyy homoihin?
- Anonyymi
Jos olisit lukenut uutisen aiheesta ennen kommentointia niin olisit huomannut että siinä lukee: "Long Play kuvaili jutussa yksityiskohtaisesti ”Muusikon” pitkään jatkunutta epäasiallista ja häiritsevää käytöstä alan nuoria miehiä kohtaan."
"Alan nuoria miehiä".
- Anonyymi
Siellä on siis soiteltu nahkafagottia?
- Anonyymi
Onko se joku uusi soitin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548