Nuoret muistakaa!
Patrian vanhan päälliköt eivät osaa juuri sanaakaan Englantia!
Heidän kansainvälinen kokemus ja kielitaito ja erittäin huonot!
Muistakaa siis kun olette näiden fossiilien kanssa tekemisissä, he vain petaavat omaa paikaansa!
Patrian vanhan päälliköt eivät osaa juuri sanaakaan Englantia!
10
460
Vastaukset
- Anonyymi
Mee fossiili jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi
Tarviikohan siinä munkin puremisessa osata englantia. Voihan se munkki kysyä englanniksi, että miksi purit minua. Mites jos siellä jämpsän portissa ei ole munkkia jota purisi. Mitäs silloin tehdään. Miksi aina munkkia pitää purra? Eikö välillä voisi purra nunnaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviikohan siinä munkin puremisessa osata englantia. Voihan se munkki kysyä englanniksi, että miksi purit minua. Mites jos siellä jämpsän portissa ei ole munkkia jota purisi. Mitäs silloin tehdään. Miksi aina munkkia pitää purra? Eikö välillä voisi purra nunnaa.
Taitaa joku luostari olla ainoa paikka jossa munkkia voisi purra. ..jos joku munkin puremisesta jotain kiksiä saa...
- Anonyymi
Ja eritoten sulle!
- Anonyymi
Onko joku yllättynyt että mitä ylemmäksi johtotasolla mennään niin sen heikommaksi tippuu osaamistaso ja sen korkeammaksi palkka, käsienheiluttelu- sekä turpavärkinvenytystaidot?
- Anonyymi
Ei ollut yllätys!
Mutta yllätys oli se, että Kiinalaiset vetää ohi oikealta ja vasemmalta!
Surullista, että nämä seniilit sai suomen rapakuntoon ja meidän täytyy nyt saa se nousemaan ylös.
Jämsään olen perustamassa yritystä nimeltä Partiarkku eli yritys, joka valmistaa ruumisarkkuja, jonne seniilit saadaan pakattua.
Jos ei mahdu sisään niin aina voi laittaa kadulle makaamaan ja haetaan kun ehditään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut yllätys!
Mutta yllätys oli se, että Kiinalaiset vetää ohi oikealta ja vasemmalta!
Surullista, että nämä seniilit sai suomen rapakuntoon ja meidän täytyy nyt saa se nousemaan ylös.
Jämsään olen perustamassa yritystä nimeltä Partiarkku eli yritys, joka valmistaa ruumisarkkuja, jonne seniilit saadaan pakattua.
Jos ei mahdu sisään niin aina voi laittaa kadulle makaamaan ja haetaan kun ehditään.Siitä, kuka suomen on saanut rapakuntoon, voidaan kyllä olla montaa mieltä. Ja jos joku saa sen nousemaan ylös, niin tuskimpa se on se porukka jota sinäkin edustat.
- Anonyymi
30 - luvulla oppikouluissa ei englantia opetettu, vaan saksaa.
- Anonyymi
Minä se olin 30 luvulla niin Kuubassa,etten oppinut kumpaakaan😀💋😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä se olin 30 luvulla niin Kuubassa,etten oppinut kumpaakaan😀💋😀
Tarkoitin tuubassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718