Sienimäen baari

Anonyymi-ap

Koskahan remontti on valmis ja aukeaa?

122

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä remontti? Paikka on lopullisesti kiinni.

    • Anonyymi

      Huhu kertoo että yksi sienimäkeläinen 🐶 ihminen olisi avaamassa kahvilaa siihen.
      Onko totta vai baaripöydän horinoita tiedä sitä 🤔

    • Anonyymi

      Juhannuksena avataan Kirka vainaa tulee esiintymään Varma tieto hatut ilmaan jo

    • Anonyymi

      Penan porukka feat Pena esittää helikopteritanssin.

      • Anonyymi

        Onko helikopteri lennätystä?


    • Anonyymi

      Niskalla haastovat et Ikea ois tulossa siihe elokuun puolivälin jälkeen. Saa nähä.

      • Anonyymi

        Sienimäen muutama puliukko voi juoda pussikaljansa radan varressa laskien junanvaunuja, kyseisellä alueella ei tarvita mitään pubia saati kioskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sienimäen muutama puliukko voi juoda pussikaljansa radan varressa laskien junanvaunuja, kyseisellä alueella ei tarvita mitään pubia saati kioskia.

        Noh-noh! Ymmärrän että olet ns. parempi kansalainen mutta joku roti!


    • Anonyymi

      Mikä on paremman kansalaisen määritelmä? Entä vastaavasti huonomman?

      • Anonyymi

        Jokainen määrittelee ne itse. Standardia ei ole.


      • Anonyymi

        Parempi kansalainen on lihaa syövä hetero mies.


      • Anonyymi

        Ihmiset voidaan jakaa A1-C3 luokkiin. Jokaisen pitäis ymmärtää mitä se tarkoittaa. Itse arvelen, että olen A luokkaa, mutta nro on hieman hakusessa. Luultavasti 2 tai 3.


      • Anonyymi

        Arviointi ja todistukset
        Numeroin arvosteltavien kurssien arvosanoina käytetään numeroita 4 (hylätty), 5 (välttävä), 6 (kohtalainen), 7 (tyydyttävä), 8 (hyvä), 9 (kiitettävä) ja 10 (erinomainen). Jos kurssia ei arvostella numeroarvosanoin, käytetään merkintöjä S (suoritettu) ja H (hylätty).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset voidaan jakaa A1-C3 luokkiin. Jokaisen pitäis ymmärtää mitä se tarkoittaa. Itse arvelen, että olen A luokkaa, mutta nro on hieman hakusessa. Luultavasti 2 tai 3.

        Olet b-kansalainen b-rapunmies..... nro 4


    • Anonyymi

      Kyllä nää mutterin makkaranpaistajat sen verran siellä bissee vetää että baari kestää auki.
      Sitten kun saisi nämä autotalli hienostelijat sinne juomaan niin menestys olisi taattu.
      Ja koirille tietysti oma parkki jolloin koirapuiston asiakkaat saa myös bisselle 💪💪

    • Anonyymi

      Puhutaan, että ratkovat käräjillä vuokra asiaa. Aikamoista.

    • Anonyymi

      Uutisvuoksi voisi tehdä asiasta jutun, kun aika tiheästi painoi tästä mainosjuttuja ilman mitään kritiikkiä ?
      Taisi olla hana auki toimittajille?

    • Anonyymi

      Joo eiks oo jännää. Touhu on kuin venäjällä. Mainostetaan, mutta kun on jotain negatiivista niin hys hys.

      • Anonyymi

        Kun sinä saat nokkiisi olet hiljaa mut mikäli voitat lotossa mainostat sitä miksi niin?


      • Anonyymi

        Samahan se on Suomessa, porukat käyttäytyy samalla tavalla korkeampia kohtaan kuin komuaikoina käyttäydyttiin.


    • Anonyymi

      Eräs syväkurkku taloyhtiöstä lauloi että nyt olisi jonkun vuokralaisen kanssa neuvottelut käynnissä 💪💪

      • Anonyymi

        Eikä minkä tahansa vuoralaisen...Iso nimi suomen mittakaavassa.


    • Anonyymi

      Danny?

      • Anonyymi

        Kyl se on Hjallis tai Jeti. Rahamiehiä molemmat.


    • Anonyymi

      Tauski

    • Anonyymi

      Uusi yrittäjä ottaa myös vetovastuun tulevasta koirapuistosta, tulee kuulemma 3m korkea kaukalon kokoinen verkkoaita!
      Koiran puistottajille tarjotaan sitten kebab ja olut tarjoilua
      Miksi kissan omistajat ovat unohdettuja?
      Minä haluisin kissoineni puistoon myös!
      Nim. Puistoton kissanainen.

    • Anonyymi

      Kissat Mioni-puistoon.

    • Anonyymi

      Jos niistä kissoista on tehty se kebabi

      • Anonyymi

        Jaha. Viittaa siihen, että jotain pyhää on tullut Imatralle. Kaikesta päätellen minä. Kissa nimittäin on puhdistaja, ja sen aivot lähinnä ihmisen aivoja. On se kumma, että mihin menen, siellä paholainen toivottaa tervetulleeksi mielummin kuolleena. Siksi haluan naapuriin asumaan.


    • Anonyymi

      Ei kai kebabbia kissoista tehdä?
      Eikö kebab ole lammasta?
      No eläin ku eläin niin hyvältähän se maistuu

    • Anonyymi

      Kepakkia tehdään mistä vaan mitä kiinni saadaan tai löydetään.

      • Anonyymi

        Kebab On Hyvää


      • Anonyymi

        Jo toinen viittaus siihen, että jotain merkittävää on tullut kaupunkiin, mikä viittaa kissaan. Kyllä. Se olen minä.


      • Anonyymi

        Eikös kebabbia tehnyt joku karwakäsi joskus englantilaisessa teollisuuskaupungissa kadonneesta nuoresta tytöstä tai naisesta? Syötti sitten kebabbina paikallisille. Liekö ollut sen murhankin takana?


    • Anonyymi

      Tämä iltapäivälehteenkin päässyt kattorakentaja sopisi kyllä hyvin tuohon homeremonttiin

    • Anonyymi

      Ensi viikolla aukeaa, ja sama älykköryhmä pitää

    • Anonyymi

      Uutisvuoksi tekee aukeaman jutun tapahtumasta, ja kuvassa on kaikilla samat naamat.

    • Anonyymi

      Jospa tämä baari. Quun Yökerho yrittäjä perustaa Pupin Jätti kulmilla vastikkeet pystyyn
      Nyt on kylmänä koko kiinteistö

      • Anonyymi

        Uuveen mukaan kysymys on kiinteistöyhtiöstä, jolla ei ole varaa maksaa laskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuveen mukaan kysymys on kiinteistöyhtiöstä, jolla ei ole varaa maksaa laskuja.

        Kai siihen jonkun henkilöstöravintolan tms. vois perustaa?


    • Anonyymi

      Kiinni on ja pysyy kunnes vuokra velat maksettu!

      • Anonyymi

        Vuokranantajako ilmoittaa siinä?


    • Anonyymi

      Nyt kun eläimet on muodissa niin koirakahvilahan voisi toimia?
      Kissoille tietysti porttikiellot

      • Anonyymi

        Taitaa aika moni koiristakin olla työttömänä, et onks niilläkään rahaa siellä istuskella?


      • Anonyymi

        Jo kolmas merkki. Kiitos tiedosta. Muutin n. vähän yli viikko sitten. Olen kissa. Olen näkijä. Mutta mitä näkijät on koskaan merkannu Israelilaisille?

        Google, Israelin leijona
        http://jarmo10.org/kartat.htm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo kolmas merkki. Kiitos tiedosta. Muutin n. vähän yli viikko sitten. Olen kissa. Olen näkijä. Mutta mitä näkijät on koskaan merkannu Israelilaisille?

        Google, Israelin leijona
        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Tänään minut tunnustettiin hengeltäni puhtaaksi ja pyhäksi. Sen teki tähän maailmaan tottunut, ja luonteeni vastakohta, joten voisi kuvitella olevan kysymättäkin selvää mitä hän sanoi. En tiedä meneekö kunnianloukkauksen puolelle.
        Kaikki hänen sanomansa oli valhe, mutta koska valtakunta on kääntynyt vääryyteen, hänen sanansa toisinpäin käännettynä kertoi puhtaan totuuden, mikä lukee myös astrologisessa kartassani.
        Ennenkun Suomi liittyi EU:iin, minua kutsuttiin suoranaiseksi enkeliksi, mutta nyt suorastaan päinvastaiseksi. Jopa viranomaiset (te-toimisto) hyökkäävät minua vastaan, jopa papereitani tuhoten. Eli on osoitettu tiettyjen tekijöiden kautta, että maahan on tullut voima, jonka vihollinen on Jeesus?

        Se, että ihmiset joutuvat vihollisluonteiden kanssa tekemisiin, sopii hallitukselle näköjään hyvin, koska koulussa ei opeteta pysymään poissa vihollisluonteista, ja avioerot pysyy korkeina. Tätä on tutkittu, ja selittää myös eläinten personallisuuden.
        https://www.suomenastrologinenseura.fi/astrologia-ja-tiede/astrologiaa-tilastollisesti/
        Raamatun ennustukset on toteutuneet Suomen osalta. Jos suomalaisista 80% on israelin heimojen jälkeläisiä, ennustukset israelilaisia vastaan koskevat Suomeakin?

        "Kansassa sortaa kukin toistaan, nuorukainen rehentelee vanhusta vastaan, halpa-arvoinen arvollista vastaan. Kansani käskijät ovat lapsia (Orpo: Suomessa maailman parhaat virkamiehet), ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet polkujesi suunnan".

        Jes. 52:11 "Lähtekää sieltä, älkää koskeko saastaiseen; lähtekää sen keskeltä, puhdistautukaa, te Herran aseenkantajat"
        Tätä kohtaa en ole ennen lukenut, ja se viittaa viihen, mikä mielessäni on jo jonkin aikaa ollut. Viittaa myös erään miehen varoitukseen, että Jumala lyö Suomea saastaisuuden hengellä. Ja se näkyy. Ei ole ennen ollut niin paljon onnettomuuksia sillä, missä lukee "onni", ja sillä, mikä pitäisi olla Suomen suojana.


    • Anonyymi

      Maanantaina alkoi näköjään 💪

      • Anonyymi

        Hauskaa kun sienimäkeläisenä en ole huomannut mitään ;)


    • Anonyymi

      Räikkönen väitti ainakin niin, tiedetään kuulemma jo uusi ravintola yrittäjäkin 🥰.
      T: M.V

    • Anonyymi

      Kohtahan alkaa taloyhtiönkokous, pitääkin mennä osakkeenomistajana kuuntelemaan päivän tilanne.
      Raportoin tänne tottakai jotta juorut lähtevät taas liikkeelle jota voidaan spekuloida sitten autotallissa.

    • Anonyymi

      Käräjiltä voi hakea julkisen selosteen yrittäjän veloista.

      • Anonyymi

        Jos jotakuta no lifeä kiinnostaa...?


    • Anonyymi

      Mikä oli edellisen yrittäjän y-tunnus jotta voisin vähän tutkia taustoja?

      • Anonyymi

        Käy kysymässä häneltä itseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kysymässä häneltä itseltään.

        Mitä väliä yrittäjän taustoilla jos haluaa mennä kaljoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä yrittäjän taustoilla jos haluaa mennä kaljoille?

        Ei kansassa ole tapahtunut periaatteellista muutosta sitten Jeesuksen aikojen. Samoin periaattein ajattelevat kun tuolloin. Siinä se ongelma.
        Tarkoittaa, että jos se myrkkyhoitaja olisi siellä myymässä... ois varmaan melko hiljasta. Ehkä hänen pitäis elää kelan tuella lopun elämäänsä työttömänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä yrittäjän taustoilla jos haluaa mennä kaljoille?

        En minä mene epärehellisen yrittäjän yritykseen asiakkaaksi!
        Siksi barQ on kantapaikkani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mene epärehellisen yrittäjän yritykseen asiakkaaksi!
        Siksi barQ on kantapaikkani.

        Näyttää baari saaneen nimensä siitä, että joku on siellä parkunu?


    • Anonyymi

      Mikä on taloyhtiön nimi?
      Voisin tiedustella kiinteistöstä määrättyjä asioita, sopisikohan ruoanvalmistukseen..

      • Anonyymi

        Saat sinä sen selville itsekin jos olet tosissasi.


    • Anonyymi

      Kysyin jo siitä sateenkaarimarketin tiloissa olevilta jäseniltä mutta eivät tienneet, mulkoilivat vaan 🤔.

    • Anonyymi

      Avajaiset lokakuussa 🥳🥳.
      Tervetuloa

    • Anonyymi

      Mocamboa on kyllä ikävä, sieltä sai naista jos tarvis eikä tarvinnut lähteä sienimäkeä edemmäs kalaan. Avais nyt joku sen uudestaan että kuivakauteni loppuisi!

      • Anonyymi

        Tarkoittanet että mies sai miestä.


      • Anonyymi

        "sieltä sai naista jos tarvis"

        Ja joku ministeri sanoi huolestuneena, että jos tämä meininki jatkuu, että ei lisäännytä, niin kantasuomalaisten määrä vähenee miljoonaan sadan vuoden sisällä. Johtuuko suuret avioeroluvut tietämättömyydestä sopivien luonteiden suhteen? Koulussa ei opeteta tätä.
        Eihän Suomen lipullakaan ole virallista tunnustusta, saati vaakunan ruusuilla, jotka "eivät tarkoita mitään". Kunhan nyt vaan keksitään jotain hienon näköistä taustakoristetta viralliseen merkkiin?


    • Anonyymi

      Kun koirapuisto saadaan valmiiksi niin sitten paukut laitetaan uuteen kyläkahvila Tattiin.
      Vapaaehtoiset eläkeläiset ja töihin haluamattomat pyörittää päivittäistä businesta.

      • Anonyymi

        Se kahvinjuonti ei taho oikein elättää ja onha siellä se kylätupa jo olemassa missä kahvitella.


      • Anonyymi

        "töihin haluamattomat"

        Sellaisia ei ole. Jokainen haluaa tehdä jotain työtä. Niinkuin lintu on luotu lentämään, niin on ihminen luotu työhön, sanotaan.
        Ongelmana on ne, jotka ajattelee olevansa esimerkkikansalaisia ja "normaaleja", koska käyvät töissä. Sitten on ne, jotka ovat vuosia olleet työttöminä, koska te-toimisto ei ole ymmärtänyt heidän tilannettaan, eikä tätä menoa tule ymmärtämäänkään. Missä ovat kaikki ne työhönsoveltuvuuden kokeiden tulokset, joita olen siellä tehnyt? En tiedä. Pois heitetty? Hehän käyttäytyvät kuin vasta koulusta päässeet alaikäiset, jotka uskovat olevansa jotain tärkeää! Lapselle ei voi antaa valtaa!

        Nykyään papereissa on vain se, mitä pelastusrenkaana on eteeni heitetty. Vähän sitä, tätä ja tota, ei mitään konkreettista, koska se, mitä konkreettista teen, näkyy jopa täälläkin enemmän.

        Mitä minä olen heille?! Jotain todella pyhää ja tärkeää, koska he hyökkäävät kimppuuni kuin pedot! Kouvolassa oli vastassa tiikeri. Sain selville sen kysymällä hänen syntymävuotensa. Ja tulos oli tiikerille ominainen - liioiteltu - hän tuhosi paperini kuin ylimielinen pikkulapsi, jotka olin huolella hänelle koonnut, jotta hän asiantuntijana osaisi niiden perusteella nähdä luonteeni tekijät, joiden perusteella ymmärtäisi millaiseen maaperään tämä puu on istutettava, jotta se menestyisi.

        Seuraavassa paikassa eteeni hyökkäsi ilmeisesti jälleen tiikeri. Tapa jolla hän puhui, oli samankaltainen, kun olisin ollut homo, ja hän hokenut: "Pystytkö sä nyt olemaan katsomatta niitä muita miehiä yhtään sillä tavalla ku homous on epäloogista..? Pystytkö sä... pystytkö..." Kun hän ei muuta keksinyt kävelläkseen ylitseni, hän laittoi papereihin, että vaatii lääkäriä tekemään sen. He eivät suostuneet vilkaisemaankaan papereitani.

        Mitä olen opiskellut itsenäisesti? Yhteiskuntatieteitä, yhteiskunnan kehittämistä, neografiaa, kuvankäsittelyä, Venäjän kieltä, intiaanikulttuureja, historiaa (USA, Venäjä, Japani), keräilyä, kokoamista ja tiedostojen luokittelua, raamattua, ennustuksia, hermeneutiikkaa, numerologiaa, astrologiaa, Talmudia, Zoharia ym. juutalaisia tekstejä...
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10633774/missa-kohdin-raamatun-ennustuksia-ollaan-menossa

        Mitä näistä lukee te-papereissa? Ei mitään.
        Yksi ihminen on minut livenä tunnustanut. Hänellä oli kyky nähdä tietäjä. Toinenkin on minut tunnustanut pahuutensa kautta. Samoin kolmas, ja useat muut.
        Onko niin, että ensin ihmisille annetaan "satukirjat" käteen, ja kun ovat oppineet, ja kertovat siitä, heidät tuomitaan noidiksi? Millainen vanhempi tekee lapselleen niin?

        Tunnustetaanko ihmisluonne? Hädintuskin, ja ne, joille työ on tärkeää, tuomitsevat pahimmillaan työttömiä yrittämättä ymmärtää heitä "koska joutuvat elättämään verorahoilla". Keneltä ovat ensinnäkin oppineet tuon? Sehän on lässytystä! Mihin se kuuluu? Rauhan aikaan. Sota-aikana ei lässytetä, koska jokaista ideaa pidetään kultaa arvokkaampana. Minun elämä on melkein kuin jatkuvaa sotaa, jotta viisaus ja ymmärrys lisääntyisi, ja ihmiset tietäisivät miten kohota korkeammalle.

        Mistä olen huolissani? Siitä, että ihmiset eivät tunne itseään, heitä ei auteta siinä, ja eivät ymmärrä sitä, mitä eivät osaa. Sehän on eläin, jolle isäntä antaa kaiken, ja lapsi ottaa vastaan muilta! Mitä 99,99% ihmiskunnasta osaa?
        - Osaako muokata rautaa rautakauden ehdoin? Eivät. -> kivikaudellakaan ei osattu.
        - Osaako muokata nahoista vaatteita tai kivestä aseita? Eivät. -> eivät apinatkaan.
        - Osaako koota klaaneja luodakseen heimoja? Eivät, koska oman porukan mediaa ei ole, ja missä klaanit ovat? Hajotettu, ja nyt ne, jotka ovat tarpeaksi alkukantaisia pitäkseen porukoista kiinni, luovat niitä uudelleen kaiken osaamattomuuden keskellä mm. Ruotsissa.
        Ketkä suostuivat ottamaan heitä? Ne, jotka eivät osaa noit asioita joita luettelin.
        Oletteko nähneet kun oranki ajaa sähköautoa, ja simpanssi käyttää älykännyä?

        Ei missään muualla maailmassa ole kansaa, jolta niin paljon kuuluisi "mää" tai "muu", ja ymmärtääkseni se on jo varoitus. Jos suomalaisista 80% on israelin heimojen jälkeläisiä, tämä voi olla ymmärrettävää. Kehittykää eteenpäin, älkää alentuko karjan kaltaiselle tasolle, on varoitettu.

        Jos siis näette "tyhjäntoimittajan", älkää pelästykö:
        "Herra vastasi: Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet, mutta tarpeellisia on vähän, tai yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kahvinjuonti ei taho oikein elättää ja onha siellä se kylätupa jo olemassa missä kahvitella.

        Ou Jee Ou Jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "töihin haluamattomat"

        Sellaisia ei ole. Jokainen haluaa tehdä jotain työtä. Niinkuin lintu on luotu lentämään, niin on ihminen luotu työhön, sanotaan.
        Ongelmana on ne, jotka ajattelee olevansa esimerkkikansalaisia ja "normaaleja", koska käyvät töissä. Sitten on ne, jotka ovat vuosia olleet työttöminä, koska te-toimisto ei ole ymmärtänyt heidän tilannettaan, eikä tätä menoa tule ymmärtämäänkään. Missä ovat kaikki ne työhönsoveltuvuuden kokeiden tulokset, joita olen siellä tehnyt? En tiedä. Pois heitetty? Hehän käyttäytyvät kuin vasta koulusta päässeet alaikäiset, jotka uskovat olevansa jotain tärkeää! Lapselle ei voi antaa valtaa!

        Nykyään papereissa on vain se, mitä pelastusrenkaana on eteeni heitetty. Vähän sitä, tätä ja tota, ei mitään konkreettista, koska se, mitä konkreettista teen, näkyy jopa täälläkin enemmän.

        Mitä minä olen heille?! Jotain todella pyhää ja tärkeää, koska he hyökkäävät kimppuuni kuin pedot! Kouvolassa oli vastassa tiikeri. Sain selville sen kysymällä hänen syntymävuotensa. Ja tulos oli tiikerille ominainen - liioiteltu - hän tuhosi paperini kuin ylimielinen pikkulapsi, jotka olin huolella hänelle koonnut, jotta hän asiantuntijana osaisi niiden perusteella nähdä luonteeni tekijät, joiden perusteella ymmärtäisi millaiseen maaperään tämä puu on istutettava, jotta se menestyisi.

        Seuraavassa paikassa eteeni hyökkäsi ilmeisesti jälleen tiikeri. Tapa jolla hän puhui, oli samankaltainen, kun olisin ollut homo, ja hän hokenut: "Pystytkö sä nyt olemaan katsomatta niitä muita miehiä yhtään sillä tavalla ku homous on epäloogista..? Pystytkö sä... pystytkö..." Kun hän ei muuta keksinyt kävelläkseen ylitseni, hän laittoi papereihin, että vaatii lääkäriä tekemään sen. He eivät suostuneet vilkaisemaankaan papereitani.

        Mitä olen opiskellut itsenäisesti? Yhteiskuntatieteitä, yhteiskunnan kehittämistä, neografiaa, kuvankäsittelyä, Venäjän kieltä, intiaanikulttuureja, historiaa (USA, Venäjä, Japani), keräilyä, kokoamista ja tiedostojen luokittelua, raamattua, ennustuksia, hermeneutiikkaa, numerologiaa, astrologiaa, Talmudia, Zoharia ym. juutalaisia tekstejä...
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10633774/missa-kohdin-raamatun-ennustuksia-ollaan-menossa

        Mitä näistä lukee te-papereissa? Ei mitään.
        Yksi ihminen on minut livenä tunnustanut. Hänellä oli kyky nähdä tietäjä. Toinenkin on minut tunnustanut pahuutensa kautta. Samoin kolmas, ja useat muut.
        Onko niin, että ensin ihmisille annetaan "satukirjat" käteen, ja kun ovat oppineet, ja kertovat siitä, heidät tuomitaan noidiksi? Millainen vanhempi tekee lapselleen niin?

        Tunnustetaanko ihmisluonne? Hädintuskin, ja ne, joille työ on tärkeää, tuomitsevat pahimmillaan työttömiä yrittämättä ymmärtää heitä "koska joutuvat elättämään verorahoilla". Keneltä ovat ensinnäkin oppineet tuon? Sehän on lässytystä! Mihin se kuuluu? Rauhan aikaan. Sota-aikana ei lässytetä, koska jokaista ideaa pidetään kultaa arvokkaampana. Minun elämä on melkein kuin jatkuvaa sotaa, jotta viisaus ja ymmärrys lisääntyisi, ja ihmiset tietäisivät miten kohota korkeammalle.

        Mistä olen huolissani? Siitä, että ihmiset eivät tunne itseään, heitä ei auteta siinä, ja eivät ymmärrä sitä, mitä eivät osaa. Sehän on eläin, jolle isäntä antaa kaiken, ja lapsi ottaa vastaan muilta! Mitä 99,99% ihmiskunnasta osaa?
        - Osaako muokata rautaa rautakauden ehdoin? Eivät. -> kivikaudellakaan ei osattu.
        - Osaako muokata nahoista vaatteita tai kivestä aseita? Eivät. -> eivät apinatkaan.
        - Osaako koota klaaneja luodakseen heimoja? Eivät, koska oman porukan mediaa ei ole, ja missä klaanit ovat? Hajotettu, ja nyt ne, jotka ovat tarpeaksi alkukantaisia pitäkseen porukoista kiinni, luovat niitä uudelleen kaiken osaamattomuuden keskellä mm. Ruotsissa.
        Ketkä suostuivat ottamaan heitä? Ne, jotka eivät osaa noit asioita joita luettelin.
        Oletteko nähneet kun oranki ajaa sähköautoa, ja simpanssi käyttää älykännyä?

        Ei missään muualla maailmassa ole kansaa, jolta niin paljon kuuluisi "mää" tai "muu", ja ymmärtääkseni se on jo varoitus. Jos suomalaisista 80% on israelin heimojen jälkeläisiä, tämä voi olla ymmärrettävää. Kehittykää eteenpäin, älkää alentuko karjan kaltaiselle tasolle, on varoitettu.

        Jos siis näette "tyhjäntoimittajan", älkää pelästykö:
        "Herra vastasi: Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet, mutta tarpeellisia on vähän, tai yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."

        Sienimäellä asuu näköjään uskon miehii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sienimäellä asuu näköjään uskon miehii.

        Tyypillinen mielipide rauhan ajalta. Minulla periaate on se, että kuten Bruce Lee sanoi: "Käytä vain sitä mikä toimii, ja ota se mistä hyvänsä, mistä löydät. Hylkää hyödytön, ota vastaan hyödyllinen, ja lisää omasi."
        https://www.azquotes.com/
        Jos haluat lohdutusta, suosittelen nimeä Neale Donald Walsch
        Jos haluat viisautta, ehdotan: Seth Godin

        Olen kuin se, jolla on palokirves. "Hätätapauksessa riko lasi, ota kirves". Muussa tapauksessa avaa avaimellasi ovi, ota kirves, mutta siinä tapauksessa kirvestä ei katsota enää tarvittavan siinä kohteessa, vaan se viedään toisaalle. Sitä ei tee lapsi, vaan aikuinen. Kenellä on avain? Palopäälliköllä?
        Mikä on lasi, joka on rikottava? Sitä kutsutaan uskottavuusideologiaksi ja lakipykäliksi, ja edustaa sellaista, mikä kumotaan siinä vaiheessa, kun ihmiselämä on pelastettava, ja vaikka jotain rikotaan, tuomiota ei anneta, vaan ylistys ja palkinto.
        Kirves edustaa sitäkin, että kenet pelastetaan ja millä perustein. Ja sitä kirvestä ei ole tehty puusta, vaan raudasta.
        Se on kirves sellaiselle henkilölle, joka menetettyään sen, haluaa saada sen takaisin, ei mitään muuta, kuin sen kirveen, ja palkkoksi rehellisyydestään, hän saa myös kultaisen kirveen.

        Johtajan laatu näkyy heidän
        itselleen asettamissaan standardeissa.
        Johtajuus on etuoikeus parantaa muiden elämää,
        ja johtaja näkee johtamisen vastuuna,
        eikä arvona ja etuoikeutena (eri lähteistä)

        Jos toimintasi innostaa muita unelmoimaan,
        oppimaan lisää, tekemään enemmän
        ja tulemaan enemmäksi, olet johtaja. (John Quincy Adams)

        Millainen päiväsi oli?
        Jos vastauksesi on: "hyvä",
        en usko, että johdat. (Seth Godin)

        Te-toimisto: Eihän se ole saanut mitään koulutustakaan! Ei me mitään horoskooppeja voida!
        Seth Godin: Mitä vähemmän ihmiset tietävät, sitä enemmän he huutavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen mielipide rauhan ajalta. Minulla periaate on se, että kuten Bruce Lee sanoi: "Käytä vain sitä mikä toimii, ja ota se mistä hyvänsä, mistä löydät. Hylkää hyödytön, ota vastaan hyödyllinen, ja lisää omasi."
        https://www.azquotes.com/
        Jos haluat lohdutusta, suosittelen nimeä Neale Donald Walsch
        Jos haluat viisautta, ehdotan: Seth Godin

        Olen kuin se, jolla on palokirves. "Hätätapauksessa riko lasi, ota kirves". Muussa tapauksessa avaa avaimellasi ovi, ota kirves, mutta siinä tapauksessa kirvestä ei katsota enää tarvittavan siinä kohteessa, vaan se viedään toisaalle. Sitä ei tee lapsi, vaan aikuinen. Kenellä on avain? Palopäälliköllä?
        Mikä on lasi, joka on rikottava? Sitä kutsutaan uskottavuusideologiaksi ja lakipykäliksi, ja edustaa sellaista, mikä kumotaan siinä vaiheessa, kun ihmiselämä on pelastettava, ja vaikka jotain rikotaan, tuomiota ei anneta, vaan ylistys ja palkinto.
        Kirves edustaa sitäkin, että kenet pelastetaan ja millä perustein. Ja sitä kirvestä ei ole tehty puusta, vaan raudasta.
        Se on kirves sellaiselle henkilölle, joka menetettyään sen, haluaa saada sen takaisin, ei mitään muuta, kuin sen kirveen, ja palkkoksi rehellisyydestään, hän saa myös kultaisen kirveen.

        Johtajan laatu näkyy heidän
        itselleen asettamissaan standardeissa.
        Johtajuus on etuoikeus parantaa muiden elämää,
        ja johtaja näkee johtamisen vastuuna,
        eikä arvona ja etuoikeutena (eri lähteistä)

        Jos toimintasi innostaa muita unelmoimaan,
        oppimaan lisää, tekemään enemmän
        ja tulemaan enemmäksi, olet johtaja. (John Quincy Adams)

        Millainen päiväsi oli?
        Jos vastauksesi on: "hyvä",
        en usko, että johdat. (Seth Godin)

        Te-toimisto: Eihän se ole saanut mitään koulutustakaan! Ei me mitään horoskooppeja voida!
        Seth Godin: Mitä vähemmän ihmiset tietävät, sitä enemmän he huutavat.

        "edustaa sellaista, mikä kumotaan siinä vaiheessa, kun ihmiselämä on pelastettava"
        Tarkennan: olisin valmis surmaamaan vaikka 100, pelastaakseni yhden. Mutta millä kriteerein ja missä tilanteessa?
        Se yksi on terve. Ne sata on peruuttamattomasti sairaita.
        Tilanne on poikkeustilanne, nälänhätä, sota...

        Yksi leipä ja nälästä heikko perhe: lapsi, nainen, ja mies. Kenelle annetaan se?
        Lapselleko? Rauhan vaikutus näkyy mielipiteissä.
        Annan leivän miehelle, jotta hän voi lähteä metsästämään, ja kun hän tulee, saattaa lapsi olla kuollut nälkään, mutta nainen on elossa, ja he syövät, ja jatkavat elämää, ja kun tilanne paranee, he saavat uuden lapsen tai kaksikin.
        He tulevat jälleen toisten luokse, jotka kysyvät: Missä teidän ensimmäinen lapsi on? He vastaavat: Se uhrattiin, jotta kaikki eivät menehtyisi, ja palkkioksi saimme nämä kaksi.
        Kuka tuomitsee vanhemmat? Ei kukaan, ja tapausta ei kerrota viranomaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "edustaa sellaista, mikä kumotaan siinä vaiheessa, kun ihmiselämä on pelastettava"
        Tarkennan: olisin valmis surmaamaan vaikka 100, pelastaakseni yhden. Mutta millä kriteerein ja missä tilanteessa?
        Se yksi on terve. Ne sata on peruuttamattomasti sairaita.
        Tilanne on poikkeustilanne, nälänhätä, sota...

        Yksi leipä ja nälästä heikko perhe: lapsi, nainen, ja mies. Kenelle annetaan se?
        Lapselleko? Rauhan vaikutus näkyy mielipiteissä.
        Annan leivän miehelle, jotta hän voi lähteä metsästämään, ja kun hän tulee, saattaa lapsi olla kuollut nälkään, mutta nainen on elossa, ja he syövät, ja jatkavat elämää, ja kun tilanne paranee, he saavat uuden lapsen tai kaksikin.
        He tulevat jälleen toisten luokse, jotka kysyvät: Missä teidän ensimmäinen lapsi on? He vastaavat: Se uhrattiin, jotta kaikki eivät menehtyisi, ja palkkioksi saimme nämä kaksi.
        Kuka tuomitsee vanhemmat? Ei kukaan, ja tapausta ei kerrota viranomaisille.

        Tätä tarkoittaa: hätätapauksessa riko lasi. Ja vaikka jotain hajotettaisi, tuomiota ei anneta, eikä lopulta ketään kiinnosta kuka joutui hajottamaan. Pääasia on, että elämä jatkuu tarvittavien edellytysten kautta, ja kun tulipalo on ohi, rakennus ehkä purataan, mutta tehdään uusi, parempi.


    • Anonyymi

      Huoh.

    • Anonyymi

      Miten tämä edistyy??

    • Anonyymi

      Tuleeko sukupuolineutraalit käymälät?

      • Anonyymi

        Kuka tulee portsariksi?


    • Anonyymi

      Kuulemma kulmilta lopettanyt ravintolaa pitänyt tulee pitämään,eka kysymys oli kun tiloja esiteltiin että tuleeko lämmintä vettä,,,

      • Anonyymi

        Ei kai se välttämätöntä ole?


    • Anonyymi

      Kuka on keksinyt kannattavuuden….?

    • Anonyymi

      Taloyhtiön kannalta toivon että yrittäjä löydetään nopeasti! Vastikkeet nousee kun maksetaan liiketilan kuluja 🥺

    • Anonyymi

      Kylätupa tarjoaa ilmaista kaffea.

    • Anonyymi

      Koirapuisto kun aukeaa niin kyllä siinä pitäisi ukoille olla parkki johon pääsisi karkuun hetkeksi edes hullujen akkojen koirajuttuja! Sama kuin Ikeat yms. Äkkiä kahvila auki ja heti.
      Ps. Eläintä harrastava tyttöystävä tuntuu välittävän enemmän eläimestään kuin ukostaan 🙄

      • Anonyymi

        Rukoukseesi on vastattu. Siihen tulee koiratarvikeliike. Sinne vaan hulluja akkoja karkuun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoukseesi on vastattu. Siihen tulee koiratarvikeliike. Sinne vaan hulluja akkoja karkuun :)

        Eipä taida tulla tilalle enää mitään, koska ostovoima


    • Anonyymi

      Sienimäen asukkaille voisi avata kurssikeskuksen jossa opetetaan lukemaan jotta pääsevät töihinkin. Saattaa olla aika korkea työttömyysprosentti smäellä🤣

    • Anonyymi

      Tänään oli jo tarrat poistettu ikkunoista 🎉🎉🎉
      Eli avajaiset taitavat lähestyä!

      Hyvähyvä en malta odottaa että pääsee ananaslonkerolle työllistämispäivän jälkeen.

      • Anonyymi

        9-eurolla saa juuri sopivasti yhden.


    • Anonyymi

      Kuulin että AA-kerho tulee mocabon paikalle .
      Anonyymi -Allu kertoi !

    • Anonyymi

      Kuulin että siellä avataan riko lasia- kurssi, ensin heitellään viinapulloja pitkin seiniä, sitten muuta irtainta. Lopuksi rallia autolla tattiksen edessä ja suomen surkein kuski rysäyttää oven lasin paskaksi. Plussaa jos tikkutesti näyttää positiivista kannabiksen osalta.

    • Anonyymi

      Vähemmistön edustajat voisivat avata baarin, olisi edes yksi baari Imatralla mihin pääsevät sisälle ilman hässäkkää.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat hässäkällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat hässäkällä

        JEES!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JEES!

        Mitä tarkoitat vähemmistöllä?


    • Anonyymi

      Kyllä sienimäellä on vähemmistössä työssäkäyvä heteroseksuaali.

    • Anonyymi

      Asiasta toiseen:
      Onkohan koirapuisto ilmainen?
      3 bullia tarvitsisi juoksua mutta pitäisi varata priva aitaus mihin muut eivät pääse, koirani eivät tykkää muista.

      • Anonyymi

        Missäs ne on tähän asti juossut? Taitaa olla olemattomia koiria…


    • Anonyymi

      Millo tuo koirapuisto aukeaa?
      Onko juomatarjoilua?
      Pitääkö olla omat kakkapussit?
      Saako muunmaalaiset käyttää puistoa vai onko
      vain sienimäkeläisille?

      • Anonyymi

        YEAH!


    • Anonyymi

      Hyvät tarjoilut oli

    • Anonyymi

      Joko puisto on auki??

    • Anonyymi

      Eikö sitä voi purkaa pois siitä kulmasta,vai kaatuuko koko talo?

    • Anonyymi

      Miksi se pitäisi purkaa????
      Senhän voisi vuokrata yksityinen henkilö ja sitten tiloissa voisi pitää klubina tilaa jossa jokainen osakas voi lipitellä kaljaa ja harrastaa niinkuin harraste autotalleissa... Jokainen maksaa esim 40€/kk osuudestaan jotta pääsee harraste tiloihin. Minä osallistun ainakin jos joku tarttuu ideaan T: Jussi

      • Anonyymi

        Jatkuisiko wc-tiloissa miesten kivat peppuleikit myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuisiko wc-tiloissa miesten kivat peppuleikit myös?

        Joudut valitettavasti etsimään toisen paikan leikeillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut valitettavasti etsimään toisen paikan leikeillesi.

        Tulevan koirapuiston pukukopissa doggiestyle partyt alkakoon.


    • Anonyymi

      Tuleeko siitä homopuisto siis ?

      • Anonyymi

        Sienimäellä kova kysyntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sienimäellä kova kysyntä.

        Juurikin noin!Ostovoima vain puuttuu,että kestäisi baari tai kioski pystyssä!


    • Anonyymi

      Pitäis kyllä olla joku "kerhokeskus" työttömille jotta näkisi muita kanssasisaria, nyt joutuu yksin lipittelee kotona 🙄

    • Anonyymi

      Kyllä vituttaa kun ei ole enää kotibaaria!
      Ei myyjää kuka vittuilee!
      Ei kotikylän naisia jota voi vikitellä!
      Ei talkoo apua kotiaskareissa!
      Nyt yksin vain alkoholia yksin yksiössä!
      Joutuu vissiin muuttamaan lähemmäs keskustaa jotta löytyy jonkinmoinen olohuone lähempää

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsin ja tuijotin taas ikkunasta sienimäen slummia.


    • Anonyymi

      Mistäs se yks kotelonaama nyt voi harrastaa gayhommia….ainii onhan siel kengurussa paljon homppeleita

    • Anonyymi

      Nyt se baari auki!
      Kuin olisi jo

    • Anonyymi

      Tulin Rovaniemeltä kaljalle mutta baari oli kiinni perjantaina?
      Koulutuspäivä perjantaina?

      • Anonyymi

        Turha keikka!


    • Anonyymi

      Onks siellä lounasta jokapäivä?
      Jotain pizzoja taitaa olla listalla mutta perus buffaruoka maistuisi kun tulee reissuhommiin ja majapaikka olisi Rouskunkadulla.

      • Anonyymi

        Tattikummun mies tulee omille kylille reissuhommiin 😁


    • Anonyymi

      JS alkaa pitämään baaria, supliikkimiehiä kun on, vielä vaan vähän remonttimiesten ohjeistaminen kesken.

      • Anonyymi

        Ou Jee Ou Jee


    • Anonyymi

      Eihän se ollut auki!

    • Anonyymi

      Up!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe