Hae Poliisilta henkilöllisyystodistus,Ajokortti ei kelpaa EU:N vaaleissa.?
Henkilöllisyystodistus
11
238
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kyllä minulla ajokortti kelpasi . Täyty kyl ottaa aurinkolasit päästä .
- Anonyymi
Arkisia asioita hoidettaessa kelpaa! Ei tarvita edes aurinkolasia äänestettäessä.
- Anonyymi
Joo neliäkymmentä vuotta vanhan ajokortini näytin,kelpasi.
Ite en kyllä olisi siitä enää.itseäni tunnistanut,hyvä kun muut ovat tarkka silmäisiä.!
Ajokorttia ei ole kyselty enää vuosiin,aurinkokin on lompsassa värikuvan saanut vääntymään.tarvitseeko näitä edes enää,Poliisit näkee kyllä laiteillaan onko ajoluvat
kunnossa,ajokorteineen jo liikeessä rekisteritietojen kautta.- Anonyymi
Kyllä Kyllä mutta kun Poliisinkin pitäisi tunnistaa asiakkaansa.!Varsinkin jos Poliisien tietokannassa on kuva joka on saanut Reikkalaista auringoa.!
- Anonyymi
Ajokortti kelpaa.
- Anonyymi
kuparinen on "nainen" joka kykenee ehkä voittamaan miehen väkivalloin. nyrkillä tyrmäämällä.
- Anonyymi
Jotta sai noudettua henkilökortin R-kioskilta piti olla henkilökortti!
- Anonyymi
Suomi taitaapi olla yksi maailma byrokraattisimmista paikoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi taitaapi olla yksi maailma byrokraattisimmista paikoista
Siis tämä on Suomi jossa on loputtomasti materiaalia Karpon ohjelmiin
Kafkamainen tilanne R-kioskilla: Mauri, 78, ei saanut henkilökorttia, koska hänellä ei ollut henkilökorttia – edes poliisi ei voinut auttaa
”Edes Mauri Rynön avuksi tulleet virkapukuiset poliisit eivät voineet auttaa kortin saamisessa, koska heilläkään ei ollut omaa passia tai henkilökorttia mukanaan.”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/53bfc2bb-64ff-413e-a3fc-7b4652a0a7f4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä on Suomi jossa on loputtomasti materiaalia Karpon ohjelmiin
Kafkamainen tilanne R-kioskilla: Mauri, 78, ei saanut henkilökorttia, koska hänellä ei ollut henkilökorttia – edes poliisi ei voinut auttaa
”Edes Mauri Rynön avuksi tulleet virkapukuiset poliisit eivät voineet auttaa kortin saamisessa, koska heilläkään ei ollut omaa passia tai henkilökorttia mukanaan.”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/53bfc2bb-64ff-413e-a3fc-7b4652a0a7f4Karpo on sosiaalisukeltaja, osatotuuksilla katsojamäärät korkeeksi.
- Anonyymi
hommaa ittes putkaan selvittää kyllä kuka olet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872