Hallitsetko sisäisen rauhasi

Tiedätkö mitä sisäinen rauha tarkoittaa ???, mitä se on kun pystyy hallitsemaan itsensä. Sisäisesti itseään ymmärtävän elämä on rauhallitsempaa, pystyy käsittelemään ulkoisia paineita.
Tuoko uskonto sisäisen rauhan, elämässä ulottuvuuksia buddhalaisuuden avulla haetaan tuntemaan itsensä sisin mielen rauha, keskity.

En ole kokenut mitään valaistusta, ensimmäinen tuntemus tuli eläkkeelle pääsyn jälkeen rauhotuin, vastoinkäymiset kasvattaa, puolison kuolema, sairaudet ne säväyttää, sisäisesti vahvan on ne helpompi käsitellä.

89

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisen ihmisen sisällä asuu pieni persu.
      Sinä et sitä uskalla tunnustaa ja siksi sisälläsi riehuu loputon epätoivon tunnemyrsky.
      Ja nyt kuvittelet olevas joku ihmeellinen sisäisen rauhan apostoli.

      • Enemmän rauhalliseksi tulen haudassa, ei minun tarvitse todistaa miten rauhallinen olen.


      • Anonyymi

        Persut jos ketkä häiritsevät jokaisen sisäistä rauhaa.


      • Anonyymi

        Jokaisen ihmisen sisällä asuu pieni persu.

        Voihan se olla mutta kun vasukki kela ihminen asuu ja toisten hyväksi käyttä sohva elukki loisii,niin silloin tiedän,että on mentävä kelaa ja mietittävä miten saan maksajan itseni elämään.


      • Anonyymi

        Asuu muitakin kuin persu, hei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut jos ketkä häiritsevät jokaisen sisäistä rauhaa.

        Niistä tulee oksettava olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen ihmisen sisällä asuu pieni persu.

        Voihan se olla mutta kun vasukki kela ihminen asuu ja toisten hyväksi käyttä sohva elukki loisii,niin silloin tiedän,että on mentävä kelaa ja mietittävä miten saan maksajan itseni elämään.

        Oli taas sekavaa persua !


    • Anonyymi

      yksinkertaistettuna alotuksen kysymykseen :

      ihminen saavuttaa sisäisen tauhan kun koko elämä on perustettu totuudenpohjalle,

      yksinkeraisesti : Raamatun sana on totuus !


      voi vain ihmetellä miksi jotkut ihmiset ei tajua mikä on totuus,

      olettaa voi ihminen joka ei ymmärrä mitä tarkottaa totuus
      on normaalia tyhmempi henkilö, ikävä kyllä.

      • Anonyymi

        korjaus , piti olla " sisäisen RAUHAN" sori,


      • Anonyymi

        Höpöä
        Korvaa petrikki edes sana

        rationaalisuudella

        niin on vähän sinne päin

        Luuseri puhuu totuudesta
        Pertikki esittää törkeää totuuttaan palstslla osaamstta keskusetella ja rähjää täällä aamusta iltaan mitä rauhaa sellainen on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöä
        Korvaa petrikki edes sana

        rationaalisuudella

        niin on vähän sinne päin

        Luuseri puhuu totuudesta
        Pertikki esittää törkeää totuuttaan palstslla osaamstta keskusetella ja rähjää täällä aamusta iltaan mitä rauhaa sellainen on

        20:57:16

        minkäs sortin HÖRHÖ sinä olet, huh et tajua mitä sana TOTUUS merkitsee
        ihmisen elämässä,

        kaikenlaisia hörhöjä sitä maailmaan sikiääki,
        eipä ole ihme jos rikollisuus ja sekasorto rehottaaki yhteiskunnasamme,
        ku tommosia sekopäitä on keskuudessamme
        jotka ei tiedä mitä TOTUUS elämässä merkitsee.


      • Anonyymi

        Mikä on totuus? Ei absoluttista totuutta ole olemassakaan.

        Raamattu on yksi uskonnollinen kirja monen samanmoisen joukossa, riippuu mihin uskoo. Ja nimenomaan uskoo; usko taas on aika kaukana totuudesta.

        VIimeinen kommenttisi kertoo tyypillisestä uskovaisesta kaiken; leimaat muut tyhmäksi , siis sellaiset jotka eivät näe asioita tavallasi. Ikävää ja ei niin uskonnollistakaan, saatikka totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on totuus? Ei absoluttista totuutta ole olemassakaan.

        Raamattu on yksi uskonnollinen kirja monen samanmoisen joukossa, riippuu mihin uskoo. Ja nimenomaan uskoo; usko taas on aika kaukana totuudesta.

        VIimeinen kommenttisi kertoo tyypillisestä uskovaisesta kaiken; leimaat muut tyhmäksi , siis sellaiset jotka eivät näe asioita tavallasi. Ikävää ja ei niin uskonnollistakaan, saatikka totta.

        Totuus on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on olemassa.

        Yeap, mutta jokaisella omansa, omanlaisensa.


    • Anonyymi

      Nyt raha,kun lopetin persujen äänestämisen!

      • Anonyymi

        Raha on mani....fifty-sixty.


    • Anonyymi

      ei "uskonto" itsessään sen enempää sitä sisäistä rauhaa , vaan se
      oma sydämenusko .

      "Minä laitan lakini heidän mieliinsä ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä"
      Hebr: 10: 16
      siitä omasta "lapsenuskosta" ei pidä luopua ja ruveta kuunteleen jonkun toisen
      ihmisen omaatuntoa.

    • Anonyymi

      Tunnen mitä on sisäinen rauha. Olen tuntenut sen pienestä pitäen ja nyt käyn pitkästi kahdeksaa kymppiä.

    • Anonyymi

      Valtion tulonsiirroista riippuvan sosdemin on vaikea saavuttaa vapautta eli riippu matto muutta eli sisäistä rauhaa

      Töissä piti käydä ja pelätä potkuja ja eläkkeellä seurata budjettia leikataanko eläkettä tai asumistukeavyms

      Sekä Puti nismi että Lindt mania pitävät eläkeläistä pihdeissä vielä pitkään

      • H-44
        Erehdyit aloituksen aiheesta.


    • Anonyymi

      Kuuluu sitä joskus kärvistellä epätietoisuudessa ja selvitellä asioita niin kauan että oikenevat. Sitten tulee rauha joksikin aikaa. Siihen asti kunnes tulee uusi pohdittava. Olen monessamukana. Milloin liittyy terveyteen milloin ihmissuhteisiin. Milloin hankintoihin. Niin kauan pyörittelen että päädyn ainoastaan oikeaan ratkaisuun. Tämä on joskus kuluttavaa. Usko ja rukous auttavat. Itsessäni ei ole pienintäkään soppea mitä en tuntisi. Realistisesti. Olen itselle kriittisempi kuin kenellekään toiselle. Koen olevani oikeudenmukainen ja hyväsydäminen. Kenellekään en pahaa toivo elää solvaa. Olen siis jokseenkin täydellinen. Henkinen kouliintuminen on ollut pitkä. Nuorena olin ainakin osittain aika paskamainen ja itsekäs.

      • Anonyymi

        Lindt Mania ei ole edes huume eikä auta

        Valmariini- happojuomaa voi kokeilla

        Tietsätsä, Vale-Marin ei auta pätkää kään


    • Anonyymi

      Rauha päätöksestä lopettaa persujen äänestäminen!

      • Anonyymi

        Sitä harkitkaa kaikki


    • Anonyymi

      Ylläpito herää.

      • Anonyymi

        Persut sammuva lyhty!


    • Anonyymi

      Minulla on rauha luterilaisen kristinuskon kautta, Jeesuksen vaikuttamana.

      Nuorena olin ahdistunut, masentunut, toivoton, oli paha päihdeongelma. Yritin itsaria monta kertaa. Oli jatkuva fyysinen kipu rinnassa: kuin sisuskaluja olisi väännetty kuin lattiarättiä. Se sattui. Olin myös ajoittain asunnoton. Nukuin tuttujen sohvilla, lattioilla, joskus jopa kerrostalojen rappukäytävien ylä- / vinttitasanteilla, missä milloinkin.

      Sitten halusin nk. tehdä parannuksen, luovutin elämäni kokonaan Jeesuksen hallintaan. Enkä heti henkisen helpotuksen saatuani enää perunut aiettani. Se oli melkoinen, nk. uskon askel. Vähän kuin kävely veden päällä.

      Henkinen oloni parani. Samointein myös fyysinen ja hengellinen voimani, sosiaalinen elämäntapani muuttui. Taloudellinen tilanteeni alkoi kohentua. Asunnottomuudesta pääsin nopeasti asuntoloiden kautta omaan (vuokra-) kotiin.

      Olen Raamatun, etenkin UT:n lisäksi, lukenut paljon M. Lutherin hartauskirjaa "Mannaa Jumalan lapsille", ym. luterilaista kirjallisuutta ja niiden kautta olen saanut sisäisen rauhan. En yritä olla mitään, olen vain oma itseni. Muutokset minussa vaikuttaa Jeesuksen henki.

    • Anonyymi

      Minun ajatusmaailmaan uskonto ole päässyt, en usko vaikka kuin yrittäisin. Tiedän mitä raamattu sisältää, hengellisyys mitä se sana lopulta tarkoittaa, jokainen voi olla omalla tavallaan hengellinen. Sisäisen rauhan se tulee ajatelmalla ilman oikotietä.

      • Anonyymi

        10:54:55

        SINULLE TIEDOKSI

        ei ihminen VOIKKAA ITSE alkaa uskovaiseksi vaikka kuinka niin luulee,
        sillä USKO ON LAHJA JUMALALTA IHMISELLE,


        ihminen saa uskon lahjan JUMALAN SANAN KUULEMISESTA ja

        pyytämällä sitä Jumalalta,


    • Anonyymi

      työväenluokka ei näe oppineisuuden ja rahan vaikutusta positiivisesti mielenterveyteen vaan laiskottelun ja kuluttamisen

      sijoitus on heille ahneutta ja oppineisuus elvistelyä

      siksi työväeluokkainen on ärtyisä ja vihainen

      jo opisekelijat tajuavat että hyvässä virassa toimiva ystävällinen lässyttäjä
      professori
      joka nyökyttelee ymmärtävästi eikä koskaan menetä malttiaan

      on sisäisesti mieleltään terve koska hallitsee elämänsä
      Hänellä on oppineisuutta asemaa ja vaurautta

      työväenluokalla on vain uskonto tai käsi taskussa kiroilu

      Marxin lause . Uskonto on oopiumia kansalle

      on käännösvirhe
      miten se kuuluisi kääntää

      Marx kirjoitti saksaksi ja marxilaiset eivät osaa omaa teoriaansa tarkasti sen takia
      https://www.marxists.org/suomi/lenin/1905/12/03/sosialismi-ja-uskonto.htm

      Uskonto on oopiumia kansalle

      • Anonyymi

        Muuan kommunisti opetti minulle kerran, mitä Marx todella sanoi uskonnosta:

        "Uskonto on
        sydämettömän kansan sydän,
        hengettömän maailman henki,
        ahdistuneen luomakunnan huokaus.
        Tämä on ooppiumia kansalle."
        🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuan kommunisti opetti minulle kerran, mitä Marx todella sanoi uskonnosta:

        "Uskonto on
        sydämettömän kansan sydän,
        hengettömän maailman henki,
        ahdistuneen luomakunnan huokaus.
        Tämä on ooppiumia kansalle."
        🧡

        Esitin uskovaiselle eikö iminen voi olla hyvä ilman uskontoa..EI vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitin uskovaiselle eikö iminen voi olla hyvä ilman uskontoa..EI vastaus.

        Ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuan kommunisti opetti minulle kerran, mitä Marx todella sanoi uskonnosta:

        "Uskonto on
        sydämettömän kansan sydän,
        hengettömän maailman henki,
        ahdistuneen luomakunnan huokaus.
        Tämä on ooppiumia kansalle."
        🧡

        HIENOSTI SANOTTU !


    • Anonyymi

      Työläinen saa mielenrauhan, tuoko raha sisäisen rauhan vaikka rauhoittaa.
      Sisäinen rauha on henkilökohtaista, ei pidä sekoittaa politiikkaan. Politiikkojen kielenkäytöstä näkee ei hallitse mieltään.

      • Anonyymi

        ei professori oli poliittinen termi ja kommunisti on valtion virkamies

        ja seppä mikkelissä päin yleisin amati
        amati mies on asian tuntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei professori oli poliittinen termi ja kommunisti on valtion virkamies

        ja seppä mikkelissä päin yleisin amati
        amati mies on asian tuntia

        Palstalla vallitsee sivistynyt yksimielisyys ettei mennä henkilön päälle, muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla vallitsee sivistynyt yksimielisyys ettei mennä henkilön päälle, muista.

        Ootsätsä joku muistihirviö ja petsittäjä nartikin klooni? Vai asian tuntia factoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla vallitsee sivistynyt yksimielisyys ettei mennä henkilön päälle, muista.

        Armani yllä, Armani alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armani yllä, Armani alla.

        Yllä voi olla Armani, mutta alla on armaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä voi olla Armani, mutta alla on armaani.

        Hyvä kun korjasit....
        Armastelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun korjasit....
        Armastelija

        Ööööö ... Enhän ma siinä armastellut, vaan viisastelin. Huvituksekseni.


    • Olen todella saavuttanut rauhan.
      Saatan olla mökilläni viikonkin näkemättä muita kun kissani ja miljoona hyttystä.
      Pakko on käydä keskustassa pyykillä ja kaupoilla.
      Riittää kun voin kiireettömästi tehdä omia touhujani.
      Ruuhkavuodet olivat sressaavat, en kaipaa mitään virikkeitä.
      Vaikutan sosiaaliselta, juttelen ihmisten kanssa, tuntemattomienkin, silti viihdyn parhaiten omissa oloissani.

    • Stressi sanaan tuli liian vähän kirjaimia.

    • Anonyymi

      Eihän siinä hyvän tavan suomalaiselle mitään erikoista tarvita hyvän mielenrauhan saavuttamiseen.
      Elämänhallinta on se tasapainoittava tekijä.

      Nyt kun ehkä viimeisellä elinvuosikymmenellä hoiperrellaan, sallitun ja ei sallitun välistä "kauppaa" tulee mielessään harjoittaa joka päivä.
      Lopullinen poislähtö ei enää ikääntynyttä pelota; sehän on helppoa kuin se entinen heinänteko.
      . ent. mies.

    • Anonyymi

      Metka kysymys. Miten voi hallita sisäisen rauhansa, jos sitä ei edes ole.

    • Anonyymi

      Olen aina ihaillut ihmisiä jotka osaa olla yksin.

      • Anonyymi

        20:44
        Kaikki eivät halua olla yksin, vaan tykkäävät, että ympärillä pitää olla hyörinää ja pyörinää.
        Luonnekysymys.
        Kun sen osaamisen lisäksi voi lähteä 'majavan pesästä' ihmisten ilmoille kun haluaa tai on suunnitellut.
        Beng


      • Anonyymi

        Mitä erikoista ihalitavaa siinä on ? Ei ihmisen ole tarkoitus olla yksin.


    • Anonyymi

      Itse uskon halitsen.Koska nukun yöni aina hyvin aamun virkkuna illan torkkuna,En manaa sää ilmoja,En kotini tuijota kuinka paljon sisällä on lämmintä tai ulkona. Unen laatuuni vaikutaa uskoisin juuri sisäinen rauha.Olen sujut itseni ja ympäristöni kanssa.Ulkoilen paljon läpi vuoden aikojen.En jää yksin kotia tuijotaa seiniä. En murehtimaan ei kesämökiä,ei autoa ymm.Onneksi asun tällä pääkaupunki setu meenranalle matkaa 10 km.kävelen tai pyöräilen sinne.Lähimetsä on aivan lähellä, Ystävät kuolivat korona aika sydänkohtaus,syöpä.Joten hljaista on.Musikia kuntelen paljon. En maailmaa voi muttaa,Joten en murehdi maailman menoa,Halisen rahan käytön joten pärjään työeläkeläni yksin,Ilman lesken eläke,Meinaan se suhtenikin kuoli sydis korona aika.Se kesti 22 vuotaa.Elämä on tässä ja nyt eilinen mennyt huominen ei tullut.On vain tämä yksi päivä kerralla,

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        muista ettet äänestä tällä kertaa herrasväen kakaraa honkasaloa t,ms
        puolueesta löytää kyllä parempaankin

        keskustelu meni eduskuntavaaleissa täällä pilalle kun nuo kaksi prekeen häirikköä mikkeli ja valepukki
        vetivät aamustailtaan paskapostausta täällä ampparista

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18503421/varoitus-li-anderssonin-aanestajille#comment-129529377

        Sano reilusti Pertikki
        En vaikuta niin paljon valtakunnallisella tasolla että gallupit sekoaisi.


    • Anonyymi

      Minulle kuoleman siirytuminen on normalia asiaa,koska me olemme oppimassa täällä.Et kuole kuin fyysisesti,sinä elät henkisisesti kuten olet normaalisti.
      Olen aivan varma,et katoa koskaan,elät silti !

      • Anonyymi

        Eikö oliski i h a n a nähdä kaikki rakkaat omaiset kuoleman jälkeen,
        just tänä aamuna mieti omia kuoleita omaisiani,

        äitiä, isää veljiä ja pikku-siskoa jota en ehtiny nähdä elävänä kun synnyn vasta hänen kuolemansa jälkeen, mutta näen hänetki SIELUNI SILMIN siellä mua odottamassa,
        ja kaikkia muitaki elämääni vaikuttaneita sukulaisia näen siellä muaki oottelevan
        ja niitä on p a l j o n mekonen kansa mua odottelee siellä,
        meikä vaan täällä maanpäällä tahtoo pitkästyä kun ei pääse heitä vielä tervehtimään,
        noooh aikansa sitä vaan täällä hortoillaan, kohta minäki sinne pääsen olenhan jo lähes sata vuotias,

        kovasti jännittää tuonpuoleinen elämä !


    • Anonyymi

      Rahakin rauhoittaa, ei kaikkia mut joitakin.

    • Anonyymi

      Oikein hyvä aloitus, mutta sekopäitten persujen pilaama. Mitäpä persut eivät
      pystyisi pilamaan. Persut, lopettakaa muitten vihaaminen, yrittäkää löytää sisäinen rauha !

      • Anonyymi

        Tuntuu oleva aika rauhaton tämä joka hallitusta on jatkuvasti haukkumassa. Eikö tuo ala jo miestä syömään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu oleva aika rauhaton tämä joka hallitusta on jatkuvasti haukkumassa. Eikö tuo ala jo miestä syömään?

        Onko siinä mitään kehumista, täytyy olla muutakin kuin pelkkä leikkaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siinä mitään kehumista, täytyy olla muutakin kuin pelkkä leikkaaminen.

        Eikö pitäisi hallituksen ohjelman vaikutusten arvioiminen tapahtua sitten, kun ne näkyvät? Nyt haukutaan etukäteen pelkkien spekulointien perusteella, se on väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö pitäisi hallituksen ohjelman vaikutusten arvioiminen tapahtua sitten, kun ne näkyvät? Nyt haukutaan etukäteen pelkkien spekulointien perusteella, se on väärin.

        Vuosi on mennyt. Mitä hyvää Purra on saanut aikaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi on mennyt. Mitä hyvää Purra on saanut aikaan ?

        Mitä huonoa sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huonoa sitten?

        Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Kumpi niistä on "huonoa" ja / tai mikä on mitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Kumpi niistä on "huonoa" ja / tai mikä on mitäkin.

        Oletko varma asiastasi siitä mitä väität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma asiastasi siitä mitä väität?

        Mitä varmuutta siinä kaivataan, sehän on selvä kuin fläkki. Jos jo ennestään pienituloisilta ja vähävaraisilta leikataan osa elannosta pois, niiin mitä heille jää. Jotain hyvää vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä varmuutta siinä kaivataan, sehän on selvä kuin fläkki. Jos jo ennestään pienituloisilta ja vähävaraisilta leikataan osa elannosta pois, niiin mitä heille jää. Jotain hyvää vai?

        Mitä jos ilman leikkauksia tapahtuisi vielä pahempia asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ilman leikkauksia tapahtuisi vielä pahempia asioita?

        Oikea kymysys kuuluu: miksi ei leikata niiltä, joilla on yllin kyllin, tarpeeksi ja (vähän) liikaa?


    • Anonyymi

      85 % kansasta ei äänestäisi äärioikeistolaisia rasistipersuja, joitten taloustaidot
      on nolla. Tuskin persujen haukkuminen on yhden miehen varassa.

      • Anonyymi

        Persut on aika iso puolue kuitenkin, sitä voit miettiä paatoksessasi.


    • Anonyymi

      Kyllähän sisäisen rauhan hallitsee, mutta tulisielun paloa ei. Se on kanavoitava jotenkin.
      Muiden ihmisten auttaminen.

    • Anonyymi

      Ei ole parempaa kuin lindt maaninen tuppuriaisella terästetty veronimijä-kansanvaihtaja, kaaos lähestyy, tekopyhäsosdem vielä itkuparkuu kohtaloaan matulassa

      • Anonyymi

        Noinko persulla on angsti.


    • Anonyymi

      Alkaako persuja ahistaa metrin piikkilankaa nielleen näköinen
      valtiovarainministeri ja äärioikeistolaisten rikokset, puukottamiset ?

      • Anonyymi

        PS:n kannattajat jatkavat rasistiensa puolustamista.


    • Anonyymi

      Äärioikeiston puolustajia on yllättävän paljon ottaen huomioon,
      että se tekee väkivalta- ja henkirikoksia, joihin äärioikeistopuolue
      on sitä yllyttänyt vihaprovosoinnillaan.

      • Anonyymi

        Onko PS:n kannattaja väkivallan kannattaja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko PS:n kannattaja väkivallan kannattaja ?

        Jos äänestää rasistisen väkivallan kannattajia niin mikä on vastaus ?


    • Anonyymi

      Aloituksen sisäinen rauha unohtunut.

    • Anonyymi

      Saavuttaako ihminen koskaan lopullisesti sisäistä rauhaa ?
      Jos hetken luulee elävänsä sisäisessä rauhassa tapahtuu jotain,
      mikä horjuttaa sen.
      Ainakaan vanhuus ei välttämättä ole seesteistä ja rauhaisaa,
      vaikka "kultaista vanhuutta" mainostetaan.
      Ikääntymiseen liittyy paljon huolta ja surua.

      • Anonyymi

        Jos ihmisessä asuu sisäinen rauha - eikä vain luulo siitä - mikään tapahtuma ei horjuta sitä. Rauha sisimmässä tarkoittaa sitä, että on sujut elämän ja maailman tapahtumien kanssa, osaa suhteuttaa ne omaan elämäänsä ja olemiseensa.


    • Kaikkein onnellisin olen mökilläni kissa seuranani.
      Kai se on sisäistä rauhaa kun on tyytyväinen elämäänsä eikä kaipaa mitään muuta kun juuri sitä mitä tällä hetkellä on..

    • Näin helteellä lähes 30 asteen lämmössä oltava ettei hötkyile, liikkeet ennalta harkittua mieli levollinen tyyni ettei saa lämpöhalvausta.

    • Anonyymi

      humenna kuullemma kuuma päivä yli 30 lupasi melkein koko maahan,
      kyllä pelottaa
      kuinka jaksaa
      tämäki päivä otti lujille,
      koko päivä kotona, ikkuniota ei ole uskaltanu avata, sieltä syöksyy kuuma ilma jos avaa
      huh, uskaltaakohan yöksi vavata parvekkeen ovet ja ikkunat
      onkohan yöllä yhtää viileempää,

      nykyisin ei säätiedoissa kerrota yö lämpötiloja ollenkaan, mikikökähän ei kerrota, olen ihmetelly.

      • Anonyymi

        Laita mittari ikkunan ulkopuolelle. Tai tee laihialaisen kikka. Laita silakka.
        Jos se jäätyy on pakkasta, jos se alkaa haista on helle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mittari ikkunan ulkopuolelle. Tai tee laihialaisen kikka. Laita silakka.
        Jos se jäätyy on pakkasta, jos se alkaa haista on helle.

        jaa heh heh,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa heh heh,

        Tukalaa on, mutta jo huomenna illemmalla helpottaa jos ennuste pitää paikkansa.
        Ainakin väliaikaista helpotusta on ennustettu sateen muodossa. Se tekisi hyvää niin ihmisille kuin luonnolle, eikö vain ? Helle ottaa sydämen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukalaa on, mutta jo huomenna illemmalla helpottaa jos ennuste pitää paikkansa.
        Ainakin väliaikaista helpotusta on ennustettu sateen muodossa. Se tekisi hyvää niin ihmisille kuin luonnolle, eikö vain ? Helle ottaa sydämen päälle.

        Minä taas ihmettelin eilen että kun ei vaan ollut kuuma. Olin neljä tuntia pelikentällä ja korkeasta lämpötilasta ja paisteesta huolimatta tuuli oli käsivarsille aika viileä. Liikuin koko ajan. Ei ollut yhtään tukahduttavaa. Voiko olla että meren läheisyys tekee ilmaston erilaiseksi kun vähän sisempänä maassa. Kun uin myöhemmin, en usko että järven vesikään oli 25 astetta kuten joku toinen kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukalaa on, mutta jo huomenna illemmalla helpottaa jos ennuste pitää paikkansa.
        Ainakin väliaikaista helpotusta on ennustettu sateen muodossa. Se tekisi hyvää niin ihmisille kuin luonnolle, eikö vain ? Helle ottaa sydämen päälle.

        +30 länsirannikolla nyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 länsirannikolla nyt....

        Tänään on kuuma. Ajelin fillarilla uimassa hiljakseen ja hiki oli mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on kuuma. Ajelin fillarilla uimassa hiljakseen ja hiki oli mennen tullen.

        Heinäkuu alkaa viileämpänä, nyt on 13 astetta, se on alle keskiarvon selkeesti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe