Alotetaan siitä huikkoilan koira muorista. jne.......
Olisko Jämsässä mitään autiota koulua mihin voisi siirtää häirikkö Ukrainalaiset.
17
1044
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö häiriöt lopu kun muutat pois.
- Anonyymi
Kyllä ne on ihan jämsäläisiä jotka häiriköi, mukaan lukien ne pahoinpitelyt talvemmalla.
- Anonyymi
Missä on hulkkoila, olen 15 vuotta asunut jämsässä enkä tiedä?
- Anonyymi
Minä olen asunu Jämsässä yli 70 vuotta, enkä tiedä, missä täällä on hulkkoila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olen ollut pilvessä 60 vuotta,enkä tiedä missä koko jämsä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Huikkolanraitti, kaupungin vuokrakämppiä
- Anonyymi
Kuntakokeilun tarkoituksena on työllistää myös muualta (ulkomailta) tulleet.
- Anonyymi
Kaikki maskotit JOUTAS pois
- Anonyymi
Varsinkin sinä onneton
- Anonyymi
Kannattaa auto pestä pyykkituvan edessä ei mene omaa vettä ja käy kätevästi kun pitkän letkun saa ikkunasta ulos, pyykkijäkin voi toisille pestä... EI Suomalaiset saa olla huonompija
- Anonyymi
Mitäs jos sinne siirrettäs pelkät rekkarit?
- Anonyymi
Tai munkin purijat maskotteineen
- Anonyymi
taidatkin arvostaa ukrainalaisia kun oikein isolla alkukirjaimella heidät täällä mainitsit
- Anonyymi
vielläkö on se monrepos, olis tarpeeks kaukana, ja viällä parempi kun lähtevät kokonaan.
- Anonyymi
Hämeenlinnassa hakataan vasaralla nyt kolmatta viikkoa vuokratalossa, juhannusaatto nää hakkaa vasaralla että koko talo kaikuu idänpäässä, eikä nää osaa kunnioittaa ketään.
- Anonyymi
Kylällä liikkuu huhu, että tämä munkki-pelle tarjoaa lempipaikassaan Jämsän portissa kaikille ukrainalaisille kehvit hillomunkin kera.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674104Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181712- 1171547
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521336
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451109
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341088