Alotetaan siitä huikkoilan koira muorista. jne.......
Olisko Jämsässä mitään autiota koulua mihin voisi siirtää häirikkö Ukrainalaiset.
22
701
Vastaukset
- Anonyymi
On sun äitis mustassa aukossa
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa.
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Eikö häiriöt lopu kun muutat pois.
- Anonyymi
Toki bentso börje toki toki tokiiii
- Anonyymi
Kyllä ne on ihan jämsäläisiä jotka häiriköi, mukaan lukien ne pahoinpitelyt talvemmalla.
- Anonyymi
Missä on hulkkoila, olen 15 vuotta asunut jämsässä enkä tiedä?
- Anonyymi
Minä olen asunu Jämsässä yli 70 vuotta, enkä tiedä, missä täällä on hulkkoila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olen ollut pilvessä 60 vuotta,enkä tiedä missä koko jämsä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Huikkolanraitti, kaupungin vuokrakämppiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä se skitso asuu
- Anonyymi
Kuntakokeilun tarkoituksena on työllistää myös muualta (ulkomailta) tulleet.
- Anonyymi
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi
Kaikki maskotit JOUTAS pois
- Anonyymi
Varsinkin sinä onneton
- Anonyymi
Kannattaa auto pestä pyykkituvan edessä ei mene omaa vettä ja käy kätevästi kun pitkän letkun saa ikkunasta ulos, pyykkijäkin voi toisille pestä... EI Suomalaiset saa olla huonompija
- Anonyymi
Mikä munkin purijan älynväläys
- Anonyymi
Mitäs jos sinne siirrettäs pelkät rekkarit?
- Anonyymi
Ei kun munkin purijat
- Anonyymi
Tai munkin purijat maskotteineen
- Anonyymi
taidatkin arvostaa ukrainalaisia kun oikein isolla alkukirjaimella heidät täällä mainitsit
- Anonyymi
vielläkö on se monrepos, olis tarpeeks kaukana, ja viällä parempi kun lähtevät kokonaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057