Alotetaan siitä huikkoilan koira muorista. jne.......
Olisko Jämsässä mitään autiota koulua mihin voisi siirtää häirikkö Ukrainalaiset.
17
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö häiriöt lopu kun muutat pois.
- Anonyymi
Kyllä ne on ihan jämsäläisiä jotka häiriköi, mukaan lukien ne pahoinpitelyt talvemmalla.
- Anonyymi
Missä on hulkkoila, olen 15 vuotta asunut jämsässä enkä tiedä?
- Anonyymi
Minä olen asunu Jämsässä yli 70 vuotta, enkä tiedä, missä täällä on hulkkoila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olen ollut pilvessä 60 vuotta,enkä tiedä missä koko jämsä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Huikkolanraitti, kaupungin vuokrakämppiä
- Anonyymi
Kuntakokeilun tarkoituksena on työllistää myös muualta (ulkomailta) tulleet.
- Anonyymi
Kaikki maskotit JOUTAS pois
- Anonyymi
Varsinkin sinä onneton
- Anonyymi
Kannattaa auto pestä pyykkituvan edessä ei mene omaa vettä ja käy kätevästi kun pitkän letkun saa ikkunasta ulos, pyykkijäkin voi toisille pestä... EI Suomalaiset saa olla huonompija
- Anonyymi
Mitäs jos sinne siirrettäs pelkät rekkarit?
- Anonyymi
Tai munkin purijat maskotteineen
- Anonyymi
taidatkin arvostaa ukrainalaisia kun oikein isolla alkukirjaimella heidät täällä mainitsit
- Anonyymi
vielläkö on se monrepos, olis tarpeeks kaukana, ja viällä parempi kun lähtevät kokonaan.
- Anonyymi
Hämeenlinnassa hakataan vasaralla nyt kolmatta viikkoa vuokratalossa, juhannusaatto nää hakkaa vasaralla että koko talo kaikuu idänpäässä, eikä nää osaa kunnioittaa ketään.
- Anonyymi
Kylällä liikkuu huhu, että tämä munkki-pelle tarjoaa lempipaikassaan Jämsän portissa kaikille ukrainalaisille kehvit hillomunkin kera.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842