Vieläkö niitä myydään edellisen farssin jälkeen?.
Omassa nuoruudessani kun osti VIP-lipun niin siitä eteenpäin kaikki festarialueella oli ilmaista.
Tuntuu oudolta että maksat 200 euroa että pääset sisälle. Ja mitäs sitten, ostat juomat, ruuat, majoituksen ym. siihen päälle niin vaikuttaa kyllä kusetukselta.
HIMOS VIP-LIPUT
7
530
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva oli katsella ja kuunnella Bon Jovia, Scorpionseja, ja Helloweenia Vip-lipulla, tiskiltä sai juomaa ilmaiseksi vain kun näytti VIP-lippua.
- Anonyymi
VOI kulta,ihanaa kun sä sanot noin.siitä palkinnoksi voit hyväillä ja imeä nänniäsi jossain varjoisessa paikassa,ilman vippiä😃💋😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOI kulta,ihanaa kun sä sanot noin.siitä palkinnoksi voit hyväillä ja imeä nänniäsi jossain varjoisessa paikassa,ilman vippiä😃💋😃
Saatan mie senkin tehä!
- Anonyymi
VIP lippuja on myyty monenlaisia, niissä mitä eri firmat ovat tarjonneet on juomatkin ilmaisia, mutta niissä mitä itse olen maksanut ainoastaan ruoat sisältyy hintaan.
Yksityisenä ei kannata ostaa kaiken kattavia, tulee juomille aika suolainen hinta.- Anonyymi
Kyllä kannattaa. Jos festari kestää 3-4 päivää. Maksaa kyllä itsensä takaisin. Ainakin aikoinaan. Ja kun bändit oli maailman kärkeä niin helsingin reissu kannattaa
- Anonyymi
Lusikaa kela pummit siellä käkyisessä yksiössä...
Ne ostaa kellä on massia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lusikaa kela pummit siellä käkyisessä yksiössä...
Ne ostaa kellä on massiasulla mitään kassia ole😃💋😀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722