Kun maksatte laskun mehiläiselle myöhässä maksatte siitä kulut ja korot mutta jos maksatte laskun kahteen kertaan vahingossa niin MEHILÄINEN veloittaa palautuksesta 9 euron maksun!!!! Miettikääpä sitä kun menette mehiläiseen asioimaan että kannattaako vaihtaa Terveystalolle kun siellä on rehellisempää ei ole Ropo välissä perimässä ja tekemässä lisäkuluja.
9 euroa siis lisäkulua siitä että saat rahasi takaisin noin kuukauden kuluttua siitä kun olet sen maksanut sisään?
Jos sinulla on samaan aikaan vaikka toinen lasku maksamatta niin tämä MEHILÄINEN ei osaa kuitata sitä vaan siitä tulee sama maksukierre
MEHILÄINEN terveysasema ja laskutus ja onko kusetus vai ei?
6
774
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö heillä ole se ROPON kanssa tehty juttu ettei Mehiläisen lasku löydä perille mutta vasta perintä lasku löytää perille?
- Anonyymi
Onneksi on muita terveystaloja joissa voi käydä - vältä sinäkin hunajaa
- Anonyymi
Itse käytän mehiläistä ja muita yksityisiä, mutta en koskaan maksa laskuja vaan annan mennä ulosottoon. Vain tyhmä maksaa.
- Anonyymi
Niin suomessa onneksi saa valita mutta nuo ROPO laskut jos tulee jostain niin kannataa aina äänestää jaloilaan siitä firmasta se ei tiedä mitään hyvää j a heillä niin vaikea ottaa yhteys. Jos mehiläinen ei osaa itse laskuttaa ja laittaa ropon asialle niin ajatelkaa että voitte mennä toiseen lääkäriin eikä ikinä takaisin siihen joka kusettaa
- Anonyymi
Äänestä jaloilla ja kerro 20 kaverille kuinka huono mehiläinen on ja jos he kertoisivat myös 20 :lle niin kyllä se siitä helpottaa sinun elämää
- Anonyymi
Olen törmännyt samaan asiaan kun siellä luki että 5 euroa maksaa palautus jos antaa sähköpostin ja kirjautuu sivulle - sen jälkeen sinun postiin alkaa tulemana perintämainoksia tai vastaavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202943Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431720- 161702
- 301243
- 301230
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai661118- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884