MEHILÄINEN terveysasema ja laskutus ja onko kusetus vai ei?

Anonyymi-ap

Kun maksatte laskun mehiläiselle myöhässä maksatte siitä kulut ja korot mutta jos maksatte laskun kahteen kertaan vahingossa niin MEHILÄINEN veloittaa palautuksesta 9 euron maksun!!!! Miettikääpä sitä kun menette mehiläiseen asioimaan että kannattaako vaihtaa Terveystalolle kun siellä on rehellisempää ei ole Ropo välissä perimässä ja tekemässä lisäkuluja.

9 euroa siis lisäkulua siitä että saat rahasi takaisin noin kuukauden kuluttua siitä kun olet sen maksanut sisään?
Jos sinulla on samaan aikaan vaikka toinen lasku maksamatta niin tämä MEHILÄINEN ei osaa kuitata sitä vaan siitä tulee sama maksukierre

6

824

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö heillä ole se ROPON kanssa tehty juttu ettei Mehiläisen lasku löydä perille mutta vasta perintä lasku löytää perille?

• Anonyymi

Onneksi on muita terveystaloja joissa voi käydä - vältä sinäkin hunajaa

• Anonyymi

Itse käytän mehiläistä ja muita yksityisiä, mutta en koskaan maksa laskuja vaan annan mennä ulosottoon. Vain tyhmä maksaa.

• Anonyymi

Niin suomessa onneksi saa valita mutta nuo ROPO laskut jos tulee jostain niin kannataa aina äänestää jaloilaan siitä firmasta se ei tiedä mitään hyvää j a heillä niin vaikea ottaa yhteys. Jos mehiläinen ei osaa itse laskuttaa ja laittaa ropon asialle niin ajatelkaa että voitte mennä toiseen lääkäriin eikä ikinä takaisin siihen joka kusettaa

• Anonyymi

Äänestä jaloilla ja kerro 20 kaverille kuinka huono mehiläinen on ja jos he kertoisivat myös 20 :lle niin kyllä se siitä helpottaa sinun elämää

• Anonyymi

Olen törmännyt samaan asiaan kun siellä luki että 5 euroa maksaa palautus jos antaa sähköpostin ja kirjautuu sivulle - sen jälkeen sinun postiin alkaa tulemana perintämainoksia tai vastaavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2618
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1590
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1212
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      75
      995
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45