Somekerman sääntömääräinen vuosikokous huomenna 6.6 ABC asemalla klo 18.00, tarjoiluna kahvi ja pulla, muuten omat eväät mukaan!
Somekerman sääntömääräinen vuosikokous
23
537
Vastaukset
- Anonyymi
Tulossa ollaan !
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Toivotaan et tapaaminen nyt onnistuu paremmin kuin vuonna 2018 😆 nyt on ainakin osallistujille ilmoittettu paikka ja aika. On se IsoPomo jotain oppinut 😅😅
- Anonyymi
Somekerman ja isopomon vuosikokous vuonna 2018?
- Anonyymi
Onko Aarno tulossa?
- Anonyymi
PEKKA 9.11.18 23:47
Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän
NINA 10.11.18 5:11
Kyselen sopiiko muille se aika. Kabinetin vuokran saat sinä maksaa, juomme kahvimme kahvilan puolella.
Mikä kirjotus tää oli minkä Pena oli kopionut mun sivuilta?
"Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän"
- Anonyymi
Somekermalle tuli kiire pitää kokous, kun paljastui et feikki on kusettanu heitä jo monen vuoden ajan.
- Anonyymi
Kokouksen esityslista:
Kokouksen avaus ja puheenjohtajan valinta
Kopiointi
Itikkatilanne
Ninan hiivatulehdus
Vitjamunat
Juhannustanssit
Kokouksen päättäminen- Anonyymi
Pena näyttää projektorilla kuvan mahtavista munkeista ja juo samalla lasin viiniä vaik hää ei käytä alkohollii olleskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pena näyttää projektorilla kuvan mahtavista munkeista ja juo samalla lasin viiniä vaik hää ei käytä alkohollii olleskaa
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17848929y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Missä on Risto?
- Anonyymi
Kouvolassa
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Up
T:Pena- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18001494v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kivaha täält bunkkerist on lällätellä IMATRAN AIKUISILLE kirjotteleijolle 😂😂😂😉
- Anonyymi
Skädääm olen täällä taas
T:Pena - Anonyymi
Mie oon ootellu jo jonkun tovin täällä eikä kettää näy.
- Anonyymi
Oot sie siel kokoushuone 1 vai 2 :ssa ?
T:Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sie siel kokoushuone 1 vai 2 :ssa ?
T:PenaMiut ohjattii silloin siivouskomeroon kun kysyin missä se somekerma kokoontuu. Oon ollu siitä saakka täällä, alkaa olla kohta vähä nälkä. Onneksi vettä oon saanu raanasta juotua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miut ohjattii silloin siivouskomeroon kun kysyin missä se somekerma kokoontuu. Oon ollu siitä saakka täällä, alkaa olla kohta vähä nälkä. Onneksi vettä oon saanu raanasta juotua.
Käykää nyt joku päästämässä herra pois ABC:n siivouskomerosta. Puoli vuotta tuolla on jo melko pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää nyt joku päästämässä herra pois ABC:n siivouskomerosta. Puoli vuotta tuolla on jo melko pitkä aika.
Vieläkö siellä joku siivouskomerossa lymyilee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö siellä joku siivouskomerossa lymyilee?
Toivotaan ettei tarttee joulua siivouskomerossa viettää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279