Somekerman sääntömääräinen vuosikokous

Anonyymi-ap

Somekerman sääntömääräinen vuosikokous huomenna 6.6 ABC asemalla klo 18.00, tarjoiluna kahvi ja pulla, muuten omat eväät mukaan!

23

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulossa ollaan !

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Toivotaan et tapaaminen nyt onnistuu paremmin kuin vuonna 2018 😆 nyt on ainakin osallistujille ilmoittettu paikka ja aika. On se IsoPomo jotain oppinut 😅😅

• Anonyymi

Somekerman ja isopomon vuosikokous vuonna 2018?

• Anonyymi

Onko Aarno tulossa?

• Anonyymi

PEKKA 9.11.18 23:47
        Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
        ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
        Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
        Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän
        NINA 10.11.18 5:11
        Kyselen sopiiko muille se aika. Kabinetin vuokran saat sinä maksaa, juomme kahvimme kahvilan puolella.
        Mikä kirjotus tää oli minkä Pena oli kopionut mun sivuilta?
        "Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
        ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
        Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
        Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän"

• Anonyymi

Somekermalle tuli kiire pitää kokous, kun paljastui et feikki on kusettanu heitä jo monen vuoden ajan.

• Anonyymi

Kokouksen esityslista:

Kokouksen avaus ja puheenjohtajan valinta
      Kopiointi
      Itikkatilanne
      Ninan hiivatulehdus
      Vitjamunat
      Juhannustanssit
      Kokouksen päättäminen

• Anonyymi

Pena näyttää projektorilla kuvan mahtavista munkeista ja juo samalla lasin viiniä vaik hää ei käytä alkohollii olleskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pena näyttää projektorilla kuvan mahtavista munkeista ja juo samalla lasin viiniä vaik hää ei käytä alkohollii olleskaa

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­­y­m­­f­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17848929y

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Missä on Risto?

• Anonyymi

Kouvolassa

• Anonyymi

...

• Anonyymi

Up

T:Pena

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­N­y­m­­­f­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18001494v

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kivaha täält bunkkerist on lällätellä IMATRAN AIKUISILLE kirjotteleijolle 😂😂😂😉

• Anonyymi

Skädääm olen täällä taas

• Anonyymi

Mie oon ootellu jo jonkun tovin täällä eikä kettää näy.

• Anonyymi

Oot sie siel kokoushuone 1 vai 2 :ssa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sie siel kokoushuone 1 vai 2 :ssa ?

Miut ohjattii silloin siivouskomeroon kun kysyin missä se somekerma kokoontuu. Oon ollu siitä saakka täällä, alkaa olla kohta vähä nälkä. Onneksi vettä oon saanu raanasta juotua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miut ohjattii silloin siivouskomeroon kun kysyin missä se somekerma kokoontuu. Oon ollu siitä saakka täällä, alkaa olla kohta vähä nälkä. Onneksi vettä oon saanu raanasta juotua.

Käykää nyt joku päästämässä herra pois ABC:n siivouskomerosta. Puoli vuotta tuolla on jo melko pitkä aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykää nyt joku päästämässä herra pois ABC:n siivouskomerosta. Puoli vuotta tuolla on jo melko pitkä aika.

Vieläkö siellä joku siivouskomerossa lymyilee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö siellä joku siivouskomerossa lymyilee?

Toivotaan ettei tarttee joulua siivouskomerossa viettää.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe