Skype pätkii ja on paska!!!

pekka

näin se vaan o.. kun soittelen ulkomaille puhelinlankaliittymiin niin 90% puheluista on niin paskoja että huhhuh.. ensin linja on ihan siedettävä mutta siinä 3-5min kuluttua linja muuttuu niin paskaksi että on ihan pakko lopettaa, sillä minun ääntäni ei kuulla kunnolla!

vituttaa ihan helv.. mun laitteissa ei o mitn vikaa, 2meganen netti, mese toimii sairaan hyvin..

skypen koneelta koneelle soitto samalla paikkakunnalla toimii skypessä vaivatta.. MUTTA jos soitan esim pk-seudulta skypellä rovaniemelle kaverilleni, niin pätkii ihan sikana, eikä linjasta voi ollllllenkaan nauttia..

tämän takia vihaan skypeä, niin helv paska ohjelma kuin on.. en tiiä pystyttekö auttamaan mua..

skypessä ainoa kiva ja siisti asia on että se on yksinkertainen, ja että siinä pystyy soittamaan toiselle suoraan tosta vihreästä luurinappulasta.. ;P

täytyy kuitenkin onnitella skypeä, sillä se on onnistunut saamaan suosiota näköjään hyvin paljon.. kaikesta huolimatta itse on ole ikinä siihen tyytyväinen ollut!!!!!!!!!!!!!!

8

5392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ourasi

Jospa et käyttäisi tuollaisia paskoja ohjelmia, mitkä ei sinulla toimi. Viet vain kaistaa niiltä joilla ohjelmat toimivat.

Tuttavani eläkkeellä oleva leskirouva kehuu kovasti, kun skypellä voi soitella niin halvalla tyttärille Italiaan ja Kanarian saarille.

• juuuy

SINÄ viet nytkin kaistaa! MEE VITTUUUUUN!

• moron

Mikset käytä puhelinta!?

• sassss

Jospa opiskelisit Internetin perusteet datapakettien siirrosta. saattais hieman valaistra asiaa, miksi reaaliaikainen datan siirto on ajoittain tukkoista.

• hmmm...

yhdysvalloista suomeen (skype-gsm ja skype-skype) puhelut on toimineet loistavasti!

• samalla waretat

porukka itkee kun puhelut pätkii, samaan aikaan ne warettaa netistä niin että kaistat on ihan tukossa.

älä puhu. tai mielummin tietysti lopeta warettaminen.

• minä

Ja jos niin huono on niin vaihda toiseen..

• ---

osta uusi ja parempi mikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      114
      1673
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1016
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe