Finlux QLED 4k 65" android TV 2024

Ihan ok telkka jossa hyvä kuva mutta...
TV:n käyttö kaukosäätimellä on todella hankalaa ja vanhanaikaisen oloista.
TV:n manuaali on todella puutteellinen ja huonosti tehty. Julkaistu ennen oikolukua!
Nettiä selaamalla ja sähköpostin avulla telkusta löytyy hienoja ominaisuuksia.
Hienoa on kuvan laatu ja sen säädettävyys.
Androidin antamat mahdollisuudet netin kautta tilata ja asentaa telkkariin juuri sitä mitä haluaa. Itsellä nyt minulle tärkeä kielikoulu ESPN eli Espanjan YLE-areena 50€/vuosi.
Sitten mukavia VHS muistoja eli voi laittaa (yöllä) tallentumaan jotain ohjelmaselauksen kautta.
Laitteella 4:n vuoden takuu ja siedettävä hinta.
Onko teillä muilla kokemuksia ja minkälaisia tuosta Turkin ihmeestä?

4

8185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan/lähes asiallinen peli tuo turkin Finlux.
      Kuten ketjun aloittaja totesi, niin tuo kaukosäädin on onneton.
      Ohjelmien tallennukseen tarvitset kovalevyn johon pääsee kiinni USB:n kautta. Itsellä oli 1:n TB ylimääräinen HDMI kovalevy joka ei ollut optimi tietokonekäytössä. Laitoin levyn koteloon ja telkkariin kiinni. hyvin toimii.
      Tuollaisen ulkoisen kovalevyn hinta 1-200€ riippuen kapasiteetista ja ostopaikasta.
      Tallennettujen ohjelmien katselu on turhan hankalaksi tehty. Valinta: Menu, Lähde, Tallennusluettelo ja selaus on hankala.
      Sieltä selaa tallenteen ja painaa OK-nappulaa ja tallennus lähtee pyörimään.
      Tosiaan VHS nauhurilla nauhoitus oli helpompaa mutta toisto kasettien veivauksen kanssa onnetonta. Tässä laatu on HD!
      Tuo kanavien selausnäyttö ja sieltä ohjelman valinta tallennettavaksi on hankalaa. Ei 2020-luvun juttu.
      Uusi selausnäyttö on parempi mutta siihen ei ole laitettu kanavan valinnan lisäksi mitään toimintoja!!!!!!!!!
      Toiminnot ovat vain siina vanhassa 90-lukulaisessa kanavaselauksessa.
      Luulin tuollaisten näyttöjen ja toimintojen puuteiden menneen samaan hautaan DDR:n kanssa.
      Tuo 4k upeiden ohjelmien katsominen vaikkapa youtubesta onnistuu helposti. Aivan huimaa katsomista.
      Loppupelissä telkkari on onnettoman softan takia hieman ontuva mutta 4:n vuoden takuun kanssa kelvollinen värkki.

• Anonyymi

Ei huipputelkkari mutta hyvä hintaansa nähden.

• Anonyymi

Kaukosäädin liian pieni,opas Lehtinen voi olla isompaan tekstiä,suurempi ohje kirja

• Anonyymi

TM:n mukaan qled ja oled polttavat edelleen helposti kuvan kiinni ja ovat lyhyt iköisempiä kuin tavalliset led-tv:t. Ainakin itse olen niin tyytyväinen omaan että pysyn jatkossakin näissä. Kuvasäätöjä aivan älytön määrä, tämän jälkeen digiboksin kuva surkea ja TV:n automaattisäädöt/dynaamiset säädöt pitäisi muka kytkeä pois. Monen makuun saattaa ollakin hyvä, mutta minulle liian kirkas, jos himmentää niin värit menee huonoksi, pitäisi olla ainakin gamma-säätö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4945
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3656
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3453
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2808
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2690
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2640
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1723
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1566
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1448
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1321
    Aihe