Vaimolle nuosta

Anonyymi-ap

Olimme vaimoni (41 v.) kanssa talven Espanjassa. Läheinen uimaranta oli myöhäisestä syksystä autio. Aurinko kuitenkin paistoi ja kun auringon varjon laittoi tuulen puolelle, niin auringon ottaminen pikineissä, ilman yläosaakin onnistui muutamina lämpimämpinä päivinä.

Rannalla ei juuri ollut ketään muista, lukuunottamatta nuoria poikia ajelemassa maastopyörillä. Olin vaimoni kanssa varjon suojassa ja silittelin hänen paljaita rintojaan, kun paikalle tuli kaksi poikaa pyörineen. Pojat katseli hetken, ilmeisesti vaimoani ja olivat jo lähdössä, kun pyysin niitä tulemaan vaimoni kanssa samaan valokuvaan. Pojat sanoivat, että se maksaa 20.- € ja lupasin sen kummallekkin.

Varmemmaksi vakuudenki pojat riisuivat t-paitansa ja menivät istumaan vaimoni kummallekin puolelle. Vaimo sanoi, että pojat ovat liian nuoria ja esteli ja peitti rintansa pyyhkeellä. Pyysin vaimoa heittämään pyyhkeen pois ja näytin pojille, että silitelkää vaimoni rintoja. Ja pojat tekivät, mitä pyysin. Otin kameran ja ei tapahtunut mitään. Paristo oli unohtunut hotellille lataukseen.

Mitäs nyt ? Kysyin vaimoltani. Käyn hakemassa pariston odotelkaa tässä. Vaimoni nyökkäsi hiukan kiusaantuneena. Pojat jäivät vaimoni kanssa auringonsuojaan. Ilmeisesti rintojen hyväily oli pojista mukavaa touhua ja kun siitä sai vielä maksunkin.

Hotelli oli 500 metrin päässä, eikä tuota matkaa kauaa kävellyt. Palasin rannalle toista kautta, ettei tarvinnut kävellä pehmeässä hiekassa. Näin vaimoni auringonsuojan kaukaa ja toisen pojista katselevan ulkona sinnepäin mistä olin hotellille lähtenyt. Kiersin muutaman pensaa takaa ja näin miten toinen juniori oli vaimoni päällä. Takapuoli nousi rytmikkäästi ja toimituksen sisältö oli helposti arvattavissa.

Ensin ajattelin mennä keskeyttämään tuon naimisen, mutta sitten muutin mieleni. Odottelin muutaman minuutin ja poika tuli alasti aurinkosuojasta pois. Heppi oli vieläkin tanassa. Toinen pojista riisui housunsa ja meni aurinkosuojaan. No niin, siellä taas laitettiin lihaa piiloon hoikan vaimoni lemmenrakoon. Ja toinen kundeista veti housut jalkaan ja päivysti, näkyisikö minua ?

Sitten päätin mennä esittäytymään. Näin taaapäin, miten kalu painui rytmikkäästi vaimooni. Otin viiden kuvan sarjoja muutaman ja pojat huomasivat sen. Vaimoni sisällä ollut kaveri veti kalunsa pois ja samalla koko lataus roiskahti vaimoni vatsalle.

Pojat olivat sen näköisiä, että lähteäkkö karkuun vai jäädäkkö. Mulle selitettiin espanjaksi, että vaimo oli halunnut seksiä. Uskoin tuon selityksen, olihan vaimo pari viikkoa sitten ollut seksiclubilla kanssani ja paneskellut ainakin kalmen miehen kanssa.

Ja vaimo: " Kuule hei, pojilla seisoi ja mun antaa niille pesää". No niin kait piti... Pyysin pojat valokuvaan vaimoni kanssa. Ja housut pois sitten. Siinä oli sitten ryhmäkuva vaimosta ja kahdesta juniori orista, alasti. Hepit pystyssä, vaimoni rintoja hyväilemässä.

4

3760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi olla melko nuoria, kun Espanjan suojaikärajakin on 13 vuotta ?

      • Anonyymi

        Pedari tietää


    • Meiläkin on Espanjassa tapana vähän irroitella.

    • Anonyymi

      Spedellä taas sekottaa buaahaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe