Mikä Laukaan työllisyys palveluissa mättää? mikään ei mene perille, vaikka rautalangasta vääntäis
Laukaan työllisyyspalvelut
23
1154
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta sehän onkin laukaa...kierrä se kaukaa 😅🤣
- Anonyymi
Noudattavat lakia kirjaimellisesti.
Mene sinä pitkäaikaistyötön yhteiskunnan loinen töihin, äläkä häiritse ihmisiä tyhmillä kysymyksillä.- Anonyymi
Kela pummi kilahti
- Anonyymi
No eivät noudata.
Monta esimerkkiä että tekevät mitä haluavat.
Joskus ihmiset kärsivät jopa rahallisesti.
Suojatyö paikkoja.
Turhaa kustannuksia laukaalle.- Anonyymi
Laukaa..kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Höpö höpö,ota selvää asioista.toimivat niin kuin ohjeet ovat,toimi sinäkin
- Anonyymi
Laukaan työllisyys palvelut eivät noudata aina lakia.
Onko se Laukaan kunnan tapa toimia?
Onko tästä tehtävä se johtopäätös että työttömänä oleville kunnan valtuuston ja hallituksen jäsenille on omat säännöt, kuten heidän perheen jäsenille?
Muut kyllä joutuvat selvittämään kaiken ja heiltä vaaditaan mm. Työnhaku velvollisuus mutta onko näin myös poliitikoille ja heidän perheen jäsenille?
Olen ymmärtänyt virkailijoiden puheista että ei ole laki sama kaikille?
Kuka valvoo ja voisiko noista tehdä valituksen johonkin?- Anonyymi
Laukaa...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Sama on laki kaikille
- Anonyymi
Hirvee paikka ja haisee kuselle jne.
Palvelu ihan törkeää.
Miksi tuollaisesta maksetaan veroja?- Anonyymi
No et sinä työtön paljon veroja maksele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä työtön paljon veroja maksele
Duunarit ne sinunkin sossu tuet maksaa loisija
- Anonyymi
Paljonko kunnan hallituksen puheenjohtaja saa työllisyys palvelujen pakolla pitämisestä?
Hänhän oli itse työtön ja eikös hänen sukunsa ole myös työtön?
Onko siis ajateltava, että työllisyyspalvelut ovat hänen oman kiinnostuksen ja tarpeen takia verorahoilla kustannettu.
Eli hän itse päättää ja käskee, miten hänen sukulaisiaan ja häntä tulee palvella työllisyyspalveluissa?
Samalla hän itse istuu kunnan kehittämisyhtiössä ja hallituksen puheenjohtajana?
Onko tämä ihan lainmukaista?- Anonyymi
Kääkö katteeks toisilla on sulla ei
- Anonyymi
Erikoinen kuvio, jumalan terve.
- Anonyymi
Onko kukaan koskaan selvittänyt paljonko Laukaassa rikotaan lakia ja kuinka epärehellistä toiminta ja ihmiset Laukaassa on?
Ainakin Laukaassa tapetaan ja kidutetaan ihmisiä, joten herää kysymys millainen on Laukaan toiminta kulttuuri ihmisen kesken?
Noinkin paljon laittomuutta, mitä se kertoo?- Anonyymi
Rikollisia narkomaaneja pesiytynyt jo vuosien ajan
- Anonyymi
Kaveri on te-toimistossa töissä ja kertoi, miten omalla tavallaan Laukaa on tehnyt ja lakia tulkinnut. Kuinkahan monelta on jäänyt asioita hoitamatta?
Onkohan rahoja jäänyt saamatta, kun kunta on soveltanut ja kuinka monesti lakia on rikottu?
Kuulosti vähän oudolta mutta toisaalta, välillä tuntuu, ettei kunnan tekemisissä ole mitään tolkkua?- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Virkailija ihan hirveä kyykyttäjä.
Aikaisemmin toinen hyväksyi minun työnhakuun, tämä ei.
Uhkailee rahojen kaltaisilla ja selvityspyynnöillä.- Anonyymi
No niin kuuluu tehdä, jos et noudata ohjeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin kuuluu tehdä, jos et noudata ohjeita
Juu nöyryyttää ja alistaa, haukkua ja vittuilla, kiusata ja vaikeuttaa kaikki mahdollisin keinoin ihmisten elämää?
- Anonyymi
No nöyryytyksestä en tiedä mutta hengen ahdistusta saa osassa huoneita ja niissä haisee navetta. Entinen palveluohjaa joutui lähtee kun kärsi hengenahdistusta eikä henkikulkenut.
Onkohan ihan terve sisäilma?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904282
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372515Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891585- 291578
- 771376