Alkuperäinen viesti kopiona meni aluksi vahingossa Espanjan juttuihin. Sorry..mutta tässä uudestaan.
Rodoksen kaupunki:millaiset ovat rannat Rodoksen kaupungissa?
Ainakin Aurinkomatkat tekee matkoja sinne..
Lomallamme haluaisimme edes kohtuulliset rannat, joissa voi lekotella ja uida. Pitäisikö harkita jotain muuta Kreikan saarta tai Rodos-saaren jotakin toista lomakohdetta rantojen puolesta?
Teemmekö virheen jos menemme Rodoksen kaupunkiin.
Rodoksen rannat
7
2434
Vastaukset
- Warma
Eikö kannattaisi lukea matkaesitteitä. Hyvin yksityiskohtaiset selostukset myös Rodoksen rannoista löytyy sieltä. Myös netistä löytyy matkanjärjestäjien nettisivuja.
- tipu
rodoksella on hyvät rannat on elliranta ja tuulinenranta,siitä on tullu meidän lomanvietto paikka, ollaan menossa taas parinviikon päästä taas sinne. suosittelen matkakohteeksi muutenkin.
- vastauksesta
Kiitos vastauksesta!
Juuri nuo elli ja tuulinen ranta mainittiinkin aurinkomatkojen sivilla!
Ei vaan haluta pettyä rantojen suhteen kun saavutaan paikanpäälle. Itse Rodoksen kaupunki näyttää mielenkiintoiselta. Siksi alunperin aloimme harkitsemaan juuri sitä loman kohteeksi. - Kiva paikka
vastauksesta kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Juuri nuo elli ja tuulinen ranta mainittiinkin aurinkomatkojen sivilla!
Ei vaan haluta pettyä rantojen suhteen kun saavutaan paikanpäälle. Itse Rodoksen kaupunki näyttää mielenkiintoiselta. Siksi alunperin aloimme harkitsemaan juuri sitä loman kohteeksi.Tuulinen ranta juuri nimensä veroinen, eli tuulinen ja ellin ranta taas huomattavasti suojaisampi kuin myös hienohiekkaisempi.
Rhodoksella kyllä riittää nähtävää ja on muutoinkin aivan mahtava paikka, paikalliset asukkaat ystävällisiä ja rehellisiä.
Sinne olen itsekkin taas menossa tänä vuonna jo kahdettatoista kertaa, eikä vielä ainakaan ole kyllästymisen tunnetta tullut.
Omasta puolestani ainakin suosittelen. - susittelen
Kiva paikka kirjoitti:
Tuulinen ranta juuri nimensä veroinen, eli tuulinen ja ellin ranta taas huomattavasti suojaisampi kuin myös hienohiekkaisempi.
Rhodoksella kyllä riittää nähtävää ja on muutoinkin aivan mahtava paikka, paikalliset asukkaat ystävällisiä ja rehellisiä.
Sinne olen itsekkin taas menossa tänä vuonna jo kahdettatoista kertaa, eikä vielä ainakaan ole kyllästymisen tunnetta tullut.
Omasta puolestani ainakin suosittelen.Rhodos on suosittu ja ihan hieno kohde. Siellä on kaikkea; nähtävää, musiikkia jne.
Se on Kreikka pienoiskoossa. - melkein valtio valtiossa ;-)
susittelen kirjoitti:
Rhodos on suosittu ja ihan hieno kohde. Siellä on kaikkea; nähtävää, musiikkia jne.
Se on Kreikka pienoiskoossa.Rodos on kyllä suosittu, mutta parinkymmenen Kreikan reissun nojalla arvelen kyllä, että se ei ole Kreikka pienoiskoossa! Onhan se liittynytkin Kreikkaan vasta 1948. Monet kreikkalaiset ei pidä Rodosta edelleenkään kreikan osana ;-) Turismi on kovin muuttanut Rodoksen luonnetta kai pitempään kuin mitään muuta Kreikan saarta.
Kaksi kertaa olen Rodoksellakin käynyt ja kolunnut sen kyliä. Jostakin syystä Kreetan tai mannerkreikan kylät on toisenlaisia - joskus on tullut vietettyä useita viikkoja aivan reppumatkailijana ei-turistikohteessa, ja tunnelma vaan on toisenlainen - turistia ei pidetä ensisijaisesti tulonlähteenä.
- jade
terve!!kyllä tulee itku silmään kun muistelee reissuja ihanalle rodokselle kahden vuoden aikana!!paljon paikkoja kiertäneenä voin todellakin sanoa, että rodokselle menettää sydämensä ja sinne palaa aina uudestaan..tuulinen ranta on oiva paikka ottaa aurinkoa ilman että tulee "kuolema".ranta on pientä kiveä täynnä(mutta ei siis epämukavasti) ja siitä on lyhyt matka esim. piipahtamaan kaupassa tai vaikka syömässä. ellin ranta on todellakin paikka missä ei tuule..rantana ehkä parempi(hienoa hiekkaa) mutta aivan tupaten täynnä. kannattaa katsastaa molemmat!!!!!ei muutakuin ihanaa matkaa rodokselle ja nauttikaa lomasta..ottakaa paljon valokuvia, niitä on sitten mukava katsella synkkänä ja pitkänä talvena!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484