Impulssi, aktivointi ja oireilu 24/7.

Anonyymi-ap

Niinkö synnytit taas puolenmetrin ulostuksen, täysin turhan päivästä paskan jauhamista, kun tuota on harrastanut vuosia voin melkein kokemukseeni perustuen kertoa diagnoosin mistä ongelmasi johtuvat, mutta kun sen kertominen ei auta asiaasi yhtään jätän kertomatta, ja toivon että sinulla on rohkeutta ja uskallusta lähteä korjaamaan tilannettasi, sinulla on vielä mahdollisuus, kaikki on kiinni sinusta.

En syö kuukauden aikana 50 eri paikassa, syön noin viidessä, koska kaikki nämä täyttävät vaatimustasoni, yli 10.000 annosta täällä nautittuna, antaa varmasti pohjaa sille mikä on hyvä ruokapaikka, mikä sitä ei ole, enkä tarvitse mihinkään mitään oppaita mistä ruokani ostan, vaikka olen vieraassa paikassa löydän hyvän ruokapaikan joka tapauksessa, kuten huomaat en ole vielä kuollut nälkään, enkä kuolekaan se on varmaa... kuten olet havainnoinut olen erittäin hyvin ravittu ollut aina.

https://aijaa.com/fr5Svo

Kyllä minä rakas huomaan että sinulla on ollut, erittäin vaikea elämä... olet asettanut vaatimustasosi kovemmaksi mitä sinusta löytyy osaamista ja voimia siitä burnout, jos olet menestynyt siihen työmäärään nähden minkä ole töihisi upottanut, siitä maksettava ja lankeava hinta on sinulle ollut karmea, sinä olet sekoittanut pääsi totaalisesti... vaikka olisitkin saanut vaurautta, onko siitä maksettu hinta ollut liian kova... ja oletko sinä loppujen lopuksi ainoa maksaja...

Minä en enää kauheasti halua puhua itsestäsi, en kuten sinä... minulla on oma ristini, ja olen sitä kantanut jo vuosi kymmeniä, mutta kuten sanotaan se mikä ei tapa vahvistaa... en ole kuollut vaikka lähellä on ollut pari kertaa...

Minun elämäni on ollut huomattavasti sinua helpompaa... kahdesta syystä, en vaadi itseltäni kohtuuttomia, vain sen mihin resurssit riittävät. Eikä minulla on juurikaan kunnianhimoa...

Mutta olen aina saanut tehdä työtä mistä tykkään, se on minulle tärkeämpää kuin palkka...

Mutta ei niin pahaa ettei jotakin hyvääkin olen saanut aikaiseksi, olet alkanut epäilemään että ei olekaan mitään kattiloita, enkä minä ole Senssu, en Tapsa... tämän huomaa selvästi,eli sinussa on jotain tervehtymistä tapahtunut. Senssu tietää moottoripyöristä minä en mitään, ensimmäinen moottorilla toimiva pyörän ostin täältä ja harjoittelin sunnuntaisin saraburin robinssonin parkkipaikalla... tai paremmin viereisen kaupan tontilla.
By NumBall HHN 63v.
Jos olisin sinuna ja paikkaa pitäisi varallisuutesi, jättäisin kaiken työnteon heti, eläisin vain perheelleni, täysi aikaisesti... antaisin kaiken aikani lapsillesi, sekä hyvittäisin aikaisin tekemäni virheet ex:llesi, lapsillesi... sinä et tiedä mikä päivä on viimeinen, sen jälkeen ei voi enää pyytää anteeksi... miettippä tätä.

4

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Mutta olen aina saanut tehdä työtä mistä tykkään, se on minulle tärkeämpää kuin palkka..."

      Pallomaha Pasanen kertoi palkkansa olleen kolme kertaa taviksen palkka. Siis noin 9000 euroa kuukaudessa. Siitä hän kertoo saavansa 60% eläkkeenä, eli noin 5400 brutto. Siitä vero 25% pois niin jää käteen noin 4000 euroa kuussa.

      Pasanen kertoo asuneensa kymmenen vuotta Thaimaassa eli 120 kuukautta.
      Kymmenessä vuodessa hän on siis tienannut käteen 480.000 euroa eläkettä.
      Asuu vaimollaan vuokralla. Missä ne on ne rahat? Missä on ennen Thaimaahan saapumista tienatut rahat 9000 euroa kuukaudessa? Jos siitä olisi jäänyt 6000 euroa kouraan, niin se olisi ollut kymmenessä vuodessa 720.000. euroa. Sitä edellisenä kymmenenä vuotena vaikkapa 500.000. euroa.

      Vuokralla koko ikänsä, ei lainaa, ei luottokorttia, ei osamaksuautoa. Kahden tuhannen euron Navara, joka sekään ei ole omissa nimissä. Minimaalista vuokraa vaimolle. Missä on ne pari miljoonaa jotka tienannut urallaan ja eläkkeellä? Ei ne vuokriin ole voineet kaikki mennä.

      Jokin tässä yhtälössä ei toimi, kun tavallisella 2800 euroa kuussa duunarillakin on kuuskymppisenä satojatuhansia tallessa, kiinteistönä tai omaisuutena, ellei ole elämässään epäonnistunut tuhlaajapoika.

    • Anonyymi

      Lukaisepas tuota otsikkoa. Onko se kenen käsialaa? Etkö oikeasti itse tiedosta olevasi Senssu vai miksi pidät väkisin tuota illuusiota yllä?

      Tasomiehen vaatimustaso. Et sitten voinut vastata siihen ketjuun, vaan teit Senssun tyyliin uuden ketjun ja tiedät Senssun tietävän moottoripyöristä vaikka et tiedä miksi.

      Sellainen heppu hei joka puhuu moottoripyörän eturenkaasta "nokkapyöränä" ja ihmettelee miksei kyyditettävällä ole nahkaista kisapukua, ei tiedä kyllä moottoripyöräilystä mitään.

      Samaten puheet keulimisen ja polvi maassa- ajamisen merkityksestä tieliikenteessä, ovat suorastaan häkellyttävän idioottimaista tekstiä. Harlikoilla ajellaan sitten taitavasti tappi maassa. Pikkupojilta tulee tuollaista tekstiä.

      Seuraavaksi kuvittelit minun suunnitelleen Hayabusaan renkaat, etkä tiennyt mitään nopeusluokista, vaan naureskelit niille. Vain yksi mies maailmassa on riittävän tyhmä tajuamaan asian niin, vaikka selvää suomea kirjoitin.

      Sivupersoonasi kertoi:
      "Tarjoan sulle kun saat kutsun tänne Chiang Maihin hoidettuasi edellä mainitun, 40.000 egee mikäli päihität mun pojan radalla jonka minä rakennan keiloista"

      -Pari pientä ongelmaa. Chiang Maissa ei ole rataa. Sinulla ei ole prätkää, sinulla ei ole poikaa ja sinä et ole koskaan käynytkään Chiang Maissa. Sinulla ei ole edes niitä vaahtomuovikeiloja.

      Kerroit:
      "Vaikka olen vieraassa paikassa löydän hyvän ruokapaikan joka tapauksessa"

      -Missä ihmeen "vieraassa paikassa", kun olet aina kotona, ellei vaimo hae korvauspäivänä syömään kuponkiruokalaan?

      Kerran kaksi viikkoa Thaimaassa turistina olleella on melkoisella varmuudella laajempi kokemus eri ravintoloista ja Thaimaassa olosta kuin sinulla.

      Oleskelemalla ei kokemus kartu.

    • Anonyymi

      "antaisin kaiken aikani lapsillesi, sekä hyvittäisin aikaisin tekemäni virheet ex:llesi, lapsillesi"

      Olettaako pälliäinen että mies on yksinään tehnyt virheitä avioliitossa ja että mies on syynä aina avioeroon ja miehen tulee omistaa loppuelämänsä pahoittelujen ja anteeksipyyntöjen esittämiseen ex-vaimoille ja aikuisille lapsille?
      Exienkö tulee vain nautiskella prinsessan asemastaan vietyään ensin puolet omaisuudesta josta eivät ole mitään tienanneet itse?

      Käsittääkseni et ole ainakaan itse toiminut noin, vaan et pidä yhteyttä laisinkaan lapsiisi.

      • Anonyymi

        Naiset haluaa sänkyynsä vaarallisen retkun mutta lastensa isäksi turvallisen kunnon miehen.
        Kun nainen on saanut miehen sitten kokonaan valtaansa ja miehestä tulee tossukka nössö, niin nainen menettää kunnioituksensa miestä kohtaan, jopa halveksii tätä eikä pidä edes miehenä.
        Komentelee muiden kuullen ja pitää pilkkanaan. Vielä jos se tossukka sattuu jäämään työttömäksi, niin saa kuulla kunniansa.

        Sitten vaimo katsoo Facebookista kun jännämies Pera74 tykkäsi vaimon kuvasta jossa hän töröttää huuliaan ja katsoo ylöspäin, ettei posket roiku. Pera74 kehuu sitten vaimon ulkonäköä ja kertoo ettei ole kauniimpaa nähnyt. Yhdessä he sitten mollaavat vaimon miestä ja Pera74 on valmis jo vetämään sitä dunkkuun oikein kunnolla, kun ei kohtele vaimoaan hyvin.

        Pian onkin jo Peran vanha Mazda tuttu näky asumuseron hakeneen vaimon kotitalon pihassa, joka aviomies omin käsin rakensi vuosikymmen sitten. Makuuhuoneen ikkunasta kantautuu nautinnon ääniä ja hetekan ryskettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe