UFO-asian tiimoilta julkisuudessa ollut Luis Elizondo kyseenalaistaa sen tulkinnan, että ei-inhimillien älykkyys, tai alienit, humanoidit ja niin edelleen, olisivat joltisellakin varmuudella hyväntahtoisia, ystävällisiä ja väkivallattomia ihmistä kohtaan.
Hänen mukaansa sellaiselle väitteelle ei ole todisteita.
https://www.youtube.com/watch?v=1souXEw1uME
Luis Elizondo - Puhetta piisaa - Missä pihvi?
8
285
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut vastustavat suunnattomasti sitä että ufomiehet voisivat olla ilkeitä.
Ilmeisesti se olisi hieman ahdistava ajatus ja siksi sitä vältellään.- Anonyymi
Mitkä ihmeen ufomiehet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ihmeen ufomiehet?
Etkö tiedä mikä on uhvomies?
Etkö ole katsonut spede-elokuvia?
:-)
- Anonyymi
Monenlaista mielenkiintoista asiaa aloituspostin videolla.
Molemmat vieraat suhtautuvat UFO/UAP ilmiöön tutkijan näkökulmasta, mikä tarkoittaa että mitään mahdollisuutta ei suljeta pois etukäteen.
Sotilas kuin on, niin Elizondon mielestä esim kymmenien vuosien hyökkäämättömyys ei vielä todista muukalaisten rauhanomaisista aikeista.
Vaikuttaa siltä että hänellä ei olisi suoria eikä välillisiä kontakteja muukalaisiin, joten tätä kautta saatava tieto ja kokemukset puuttuvat häneltä.- Anonyymi
Eli aivan kuten suomalaisesta politiikasta arkipäivinä : Kun molemmilta puolin osataan tarpeeksi pitkään kaunailla ja kyräillä, niin voit olla täysin varma, että rähinät lähtee nousemaan, ja hyvistä perusasetelmista saadaan samalla se kaikkein surkein vaihtoehto peliin ... Jees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli aivan kuten suomalaisesta politiikasta arkipäivinä : Kun molemmilta puolin osataan tarpeeksi pitkään kaunailla ja kyräillä, niin voit olla täysin varma, että rähinät lähtee nousemaan, ja hyvistä perusasetelmista saadaan samalla se kaikkein surkein vaihtoehto peliin ... Jees
Rinnastus politiikkaan on huono. Ihmiset ja ET eivät kilpaile samoista resursseista, kummallakin osapuolella on toistaiseksi omat hiekkalaatikkonsa, ET:n hiekkalaatikot eivät edes ole meidän materiaalisessa ulottuvuudessamme.
- Anonyymi
Jos on kysymys siitä entisaikojen traktorikauppiaasta niin kissaviedot on paljon hauskempia ja luotettavia koska niissä ei huijata ketään.
- Anonyymi
Ken videon katsoo, ymmärtää kyllä sinun kirjoittavan paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745