Luis Elizondo - Puhetta piisaa - Missä pihvi?

Anonyymi-ap

UFO-asian tiimoilta julkisuudessa ollut Luis Elizondo kyseenalaistaa sen tulkinnan, että ei-inhimillien älykkyys, tai alienit, humanoidit ja niin edelleen, olisivat joltisellakin varmuudella hyväntahtoisia, ystävällisiä ja väkivallattomia ihmistä kohtaan.
Hänen mukaansa sellaiselle väitteelle ei ole todisteita.

https://www.youtube.com/watch?v=1souXEw1uME

8

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut vastustavat suunnattomasti sitä että ufomiehet voisivat olla ilkeitä.

Ilmeisesti se olisi hieman ahdistava ajatus ja siksi sitä vältellään.

• Anonyymi

Mitkä ihmeen ufomiehet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ihmeen ufomiehet?

Etkö tiedä mikä on uhvomies?

Etkö ole katsonut spede-elokuvia?

:-)

• Anonyymi

Monenlaista mielenkiintoista asiaa aloituspostin videolla.

Molemmat vieraat suhtautuvat UFO/UAP ilmiöön tutkijan näkökulmasta, mikä tarkoittaa että mitään mahdollisuutta ei suljeta pois etukäteen.

Sotilas kuin on, niin Elizondon mielestä esim kymmenien vuosien hyökkäämättömyys ei vielä todista muukalaisten rauhanomaisista aikeista.

Vaikuttaa siltä että hänellä ei olisi suoria eikä välillisiä kontakteja muukalaisiin, joten tätä kautta saatava tieto ja kokemukset puuttuvat häneltä.

• Anonyymi

Eli aivan kuten suomalaisesta politiikasta arkipäivinä : Kun molemmilta puolin osataan tarpeeksi pitkään kaunailla ja kyräillä, niin voit olla täysin varma, että rähinät lähtee nousemaan, ja hyvistä perusasetelmista saadaan samalla se kaikkein surkein vaihtoehto peliin ... Jees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli aivan kuten suomalaisesta politiikasta arkipäivinä : Kun molemmilta puolin osataan tarpeeksi pitkään kaunailla ja kyräillä, niin voit olla täysin varma, että rähinät lähtee nousemaan, ja hyvistä perusasetelmista saadaan samalla se kaikkein surkein vaihtoehto peliin ... Jees

Rinnastus politiikkaan on huono. Ihmiset ja ET eivät kilpaile samoista resursseista, kummallakin osapuolella on toistaiseksi omat hiekkalaatikkonsa, ET:n hiekkalaatikot eivät edes ole meidän materiaalisessa ulottuvuudessamme.

• Anonyymi

Jos on kysymys siitä entisaikojen traktorikauppiaasta niin kissaviedot on paljon hauskempia ja luotettavia koska niissä ei huijata ketään.

• Anonyymi

Ken videon katsoo, ymmärtää kyllä sinun kirjoittavan paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe