Vuoden 2024 Fribakansan Birdie Tour järjestetään kesäkuun alussa. Kiertueella kierretään 8 suurinta frisbeegolfkaupunkia, joista jokaisessa pidetään klinikka + parikilpailu. Kiertue alkaa Fribakansan kotikaupungista Jyväskylästä ja päättyy yhdelle maailman hienoimmista radoista Kippasuolle. Klinikoilla tullaan antamaan yksilöllistä opetusta taitotasosta riippumatta ja siinä käydään sekä rystyheiton, että kämmenheiton salaisuudet läpi.Klinikka
Fribakansa on heittänyt birdieitä jo monta vuotta ja nyt on tullut aika opastaa kädestä pitäen meidän parhaimpia oppeja vuosien varrelta. Jo ennen Fribakansan syntyä Esa ja Aarne paneutuivat tekniikan saloihin ja kävivät yhteensä noin 25 vuoden lajikokemuksella läpi melkein kaikki normaalit heittäjän ongelmat itsekin. Opittuja tietoja hyödyntäen Fribakansa aikoo parantaa jokaisen klinikalle saapuvan heittotekniikkaa niin rystyheitossa (Esa valmentaa) kuin kämmenheitossa (Aarne valmentaa). Klinikalla pääset kehittämään siis molempia heittotyylejä tai vähintäänkin oppimaan niistä toisen jos jompi kumpi ei ole ennestään vielä tuttu sinulle.
Parikilpailu
Parikilpailu alkaa pian klinikan jälkeen ja siinä pelataan yksi kierros best -shottia. Kisassa kolmelle parhaalle parille on luvassa palkintoja lahjakorttien ja speciaalien tuotteiden muodossa. Muista myös jakaa TikTokkiin huikeista suorituksista klippejä #BirdieTour, jotta sinulla on mahdollisuus voittaa DiscGolfPark Pro Target – Portable
Tapahtuman järjestäjä
https://www.instagram.com/fribakansa/
10.6.2024 klo 15:30 - 21:00 Frisbeegolf: Fribakansa Birdie Tour Heinola (Kippasuo Pro DiscGolfPar
Anonyymi-ap
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoden 2024 Fribakansan Birdie Tour järjestetään kesäkuun alussa. Kiertueella kierretään 8 suurinta frisbeegolfkaupunkia, joista jokaisessa pidetään klinikka + parikilpailu. Kiertue alkaa Fribakansan kotikaupungista Jyväskylästä ja päättyy yhdelle maailman hienoimmista radoista Kippasuolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279