Miten uskallan ostaa tampoonei

Anonyymi-ap

Mul alkaa joko 14.6 tai 21.6 menkat ja 21 päivä on juhannus toivon että alkaisivat 14 päivä koska välillä ne alkavat etu ajassa ja välillä myöhässä oon siis 13v. Asiani oli siis se että huomenna minulla olisi hyvä päivä käydä ostamassa tampooneita (ostan ne itse koska en uskalla pyytää äitiäni ostamaan, koska siskoni käyttää sidettä) ole kyllä kerran aikasemmin ostanut ja äitini kyllä tietää kun kerroin hänelle mutta ostan ne mielummin itse hän kyllä laittaa tililleni rahaa jos kerron että ostin mutta se ei tässä nyt ole hätä koska ne maksavat alle 2€ mitä ostan, mutta entä jos kaupassa on joku tuttu ja hän näkee kassa tyyppi ei näe koska käyn itsepalvelu kassalla mutta ahdistaa että kun tulen kotiin niin sisko näkee ne mitä teen keräämiä vain rohkeuden?

6

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrot siskosi käyttävän siteitä, niin tuskin hän välittää mitään, jos näkee tamponisi.
      Eikä siellä kaupassakaan kukaan huomiota kiinnitä siihen, mitä juuri sinä ostat.
      Ja olet siinä iässä, että saman ikäisillä aika monilla on jo kuukautiset, on ihan normaalia ostaa suojia niiden takia.
      Et ole ainoa nuori, joka ostaa tamponeja tai siteitä. Siinä ei ole mitään hävettävää.

• Anonyymi

Totta ei kukaan varmasti katso mitä minulla on kädessä kun menen kassalle

• Anonyymi

No herran jestas! Tamponipakettihan on niin pieni, että sen piilotat vaikka housuihisi tai kai sinulla joku laukku tai kassi on.

Kaikki naiset ostavat kuukautissuojia, ei se kaupassa ketään kiinnosta onko sulla tamponeita tai siteitä tai kuukuppi ostostesi joukossa.

• Anonyymi

Totta paketin saan piilotettua helposti vaikka housun vyötärö kohtaan ja paita vaan päälle niin ei sitä huomaa kiitos vinkistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta paketin saan piilotettua helposti vaikka housun vyötärö kohtaan ja paita vaan päälle niin ei sitä huomaa kiitos vinkistä

Kiva, että meistä oli apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, että meistä oli apua.

Joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe