Gallup

Parhaat vaipat

Kertokaa mistä vaipasta itse tykkäätte ja miksi?
Tässä olen viikon uutta tyttöä pyöritellyt ja käyttänyt vaippoja joita on tullut äitiyspakkauksen yms. mukana, enkä mitään eroa ole huomannut.

12

3329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liberot

      Aikaisemmalle muksulle ne aiheuttivat ihottumaa. Nyt ei ollut pampers hyvä. Pienellä vauvalla käytimme huggiesia, sen ongelma vain oli pitkä hakumatka, sitä kun myi ainoastaan citymarket aikanaan.

      Yksi vaippa käy yhdelle ja toiselle toinen. Luulen, että kokeileminen on paras keino löytää se omalle lapselleen sopivin tuote. Sitten sitä kai jotenkin jämähtää tiettyyn hyväksi havaittuun merkkiin, eikä enää tule edes kokeiltua muita.

      Siis avoimin mielin etsimään omaa suosikkiaan!

    • äitiyspakkauksen vaipat

      ja sitten myöhemmin ostin kertiksinä Pampersia. Libero tuntui päästävän meidän pojalta sivuista kamaa ulos. =)

      Pääasiassa käytimme kuitenkin erilaisia kestovaippoja taiteltavista T-vaippoihin ja kuoriin ja lopulta all-in-one-vaippoihin.

      Yövaippana käytin kertiksiä ja varsinkin loppuaikoina (poika on oppinut runsas kk sitten kokonaan kuivaksi, jee!) Muumeja, jotka on paljon halvempia ja kävi ainakin meidän jätkälle aivan yhtä hyvin kuin kalliimmat merkkivaipat.

    • Elli

      Meillä on pampersit istunut parhaiten. Liberoitten kanssa kävi muutaman kerran liikaa ylivuotovahinkoja vaikka pieni neiti onkin kyseessä. Muumit olivat todella huonoja!

    • vaippailija

      Kysyit 'Kertokaa mistä vaipasta itse tykkäätte ja miksi?'
      Itse tykkään käyttää Tenan Pantsia, mutta sen on oltava suurempaa kokoa, ainakin medium. Myös Slipit ovat mukavia päälla. Aikuisten vaipat vaan tulevat aika kalliiksi. Se maksvat helposti euron kappale ja jolei niihin saa korvausta, niin rahaa palaa...

      • vaippailijalle

        Jos sinulla on mahdollista, niin käänny oman kotisairaanhoidon puoleen ja pyydä sieltä vaippoja.Sieltä on mahdollista saada vaikka puolenvuoden satsi kerralla kotiin.Suosittelen tätä.


    • ..paras!

      Meillä käytetään Pampersia....muut vaipat ei ime yhtä hyvin ja ovat "kovia koppuroita"...
      Joten olemme tykästyneet Pampersiin =)

    • 7kk äitinä

      Muumit oli surkeita, ostin yhden paketin ja se on viimeinen. Liberot on pojalla päästänyt läpi sivuista, joten siirryimme Pampersiin. Ne on olleet tosi hyviä, sekä Baby-Dryt että Active-Fitit (kunhan poika oli tarpeeksi iso niihin), Baby-Dry on meillä vain yövaippana ja pitää pojan kuivana 12 tuntia, iho on myös pysynyt hyvänä. Pampersin housuvaipat turpos ihan mahdottomiksi ja päästi muutaman kerran ryömimisvaihteella läpi massun kohdalta.

      Sain viikko sitten työkaverilta vinkin Lidlin vaipoista ja ne (siis teippivaipat) ovat nyt olleet viikon koekäytössä päivisin. Hyvin ovat toistaiseksi toimineet, vaikka olin tosi skeptinen aluksi.

      • nyt 8 kk äitinä

        Siirrymme toistaiseksi Lidlin vaippoihin, kuukauden kokeilun jälkeen. Pampersit haisee pahalle, kun niihin tulee pisut, siis ei pissalle vaan jollekkin kemikaalille. Lidlin vaipoissa ei ko. ongelmaa ole. Hyvin ovat pitäneet pojan kuivana ja ovat vielä edullisiakin. Ainoa haitta on että niitä myydään vain Lidlissä, enkä yleensä käy siellä ostoksilla. Eikä niitä oo saatavana housuvaippana, mutta toisaalta Pampersin housuvaipat oli musta niin huonoja imukyvyltään, etten muutenkaan ostaisi niitä.


    • Milla.M

      Pitkään käytettiin Pampersia mutta nyt ollaan siirrytty käyttämään Liberoita. Libero istuu paremmin koska sivulle menevät " siivekkeet" ovat pitemmät kuin Pampersissa, ja ohivuodot varsinkin yöllä ovat loppuneet Liberon myötä lähes kokonaan, Pampersien kanssa se oli aika yleistä.

      Myös Huggies tuntuu olevan ihan varteenotettava vaihtoehto.

    • pipsa

      meillä käytetiin tossa muutama ensimmäinen kuukausi liberoa ja sitten jostain syystä alettiin ostamaan pampersin active fitt:ejä. johtui osittain siitä "että ne on sööttejä" ja minä kun olen tällanen "kaiken pitää olla viimosen päälle" -ihminen niin ajattelin että kokeillaan. ja hyviä ovat eikä kyllä pylly punoita lainkaan ja kertaakaan ei ole tullut ohivuotoja. ihanaa kesää kaikille!

    • kilikello

      on ehdottomasti paras vaippa meidän pojulle.
      Liberot ja muut vaipat eivät käy meidän pojun muodoille.
      Melkein aina muut vaipat vuotaa jostain suunnasta.

    • kykenemätön

      Onkohan meitä monta suomesa jotka käyttää vaippoja aamusta amuun ja häpeää sitä että on jotenkin viallinen elimistöstään mulla meni onnettomuudessa moottoripyörän ohjain läpi mahan ja poistettiin jotain en tiedä mitä mut nyt en pysty tai ml ei oo enää pidätys kykyä se vaan vaaluu omia aikojaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe