"Mikrobivaurioituneissa rakennuksissa pelkkä vaurioituneiden rakennusosien korjaaminen ei aina yksistään riitä, vaan samalla rakennuksia joudutaan tiivistämään. Se johtaa taas siihen, että joudutaan suunnittelemaan ilmanvaihto uudestaan, koska aiemmin korvausilma on saatu rakenteiden läpi. Suunnittelussa haasteeksi on muodostunut se, että painovoimaisessa ilmanvaihdossa ilmamäärät jäävät pieniksi. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin, kuinka ilmanvaihtoa voidaan parantaa, jos matalassa korjauskohteessa on alun perin painovoimainen ilmanvaihto."
https://www.theseus.fi/handle/10024/863491
Painovoimaisen ilmanvaihdon parantaminen korjauskohteissa
Anonyymi-ap
1
242
Vastaukset
Itse laitoin koneellisen ilmanvaihdon jossa lämmön talteenotto vanhaan puutaloon.
Asumattomassa kellarikerroksessa vielä vanha painovoimainen.
Olen todella tyytyväinen kun nyt 1962 rakennettu talo hengittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846965- 353751
- 443278
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402502- 2052220
- 1222172
- 402152
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292099Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241808- 401669