Samsung 52 A puhelin.
Halusin, että numeroni on salainen, muutin sen telian sivuilta salaiseksi.
Muuten hyvä, mutta samalla puhelin meni siihen ettei se näytä soitettaessa numeroani.
Hankala juttu, todella hankala. Mikä olisi nyt parempi - hyvä
Numeron näkyminen
5
473
Vastaukset
- Anonyymi
Mene puhelimen asetuksiin ja klikkaa päälle kohta "näytä numeroni soittaessani" tai jotakin samantapaista. Itselläni on ikivanha nokialainen, salainen numero, ja kuitenkin numeroni näkyy, kun soitan.
- Anonyymi
Nokia G 10 telian prepaid en saa numeroa näkyviin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokia G 10 telian prepaid en saa numeroa näkyviin?
Asetukset > etsi asetuksista "näytä numero"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asetukset > etsi asetuksista "näytä numero"
Päiviä etsitty ei löydy mistään, edes puhelinsovelluksesta, kukaan ei vastaa ei kukaan, vastaako edes taksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päiviä etsitty ei löydy mistään, edes puhelinsovelluksesta, kukaan ei vastaa ei kukaan, vastaako edes taksi.
Avaa Puhelin-sovellus - kolmen pisteen valikko oikeassa yläkulmassa - Asetukset - Puhelutilit - Kehittyneet asetukset - Soittajan tunnus - operaattorin nimi - Soittajan tunnus - Näytä numero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237