Yrittänyt etsiä mutta en oo mistään päin Tallinnaa löytänyt...kellään tietoa onko missään rafloissa näitä menullaan?
Lihapulla/muusi rafloja Tallinnassa?
9
1438
Vastaukset
- suomituristit!!!
just tuollaisten tollojen takia saa hävetä silmät päästään..menee ne sitten esson baariin tai syvälle afrikkaan niin ruokalistalla täytyy olla lihapullia ja perunamuusia... osta kuule kaupasta valmiiksi mukaan ja kysy vaikka jostain ravintolasta et jos ne lämmittäis ne sulle. varmaan kannattais joskus kokeilla jotain muutakin ruokaa..tai sit jäädä kotisuomeen niiden lihapullien ja muusin takia.
- mummoa ikävä
Ihan asiallinen kysymys. Hyvän ruuan perässä saa kohta juosta ympäri maapallon. Eihän oikeaa, hyvän makuista kastikettakaan osaa kohta kukaan tehdä!
Kyllä mäkin 10x mieluummin Tallinnassa söisin muusia ja lihapullia kuin jotain huonosti paistettua pihviä, missä lisukkeena pari pientä mautonta perunaa. Ja sitten annos pilataan lopuksi kastelemalla se punaviinillä. - halpaan
Etkö sä nyt tajunnut et toi oli "prvo" ja tarkoitettu just sinunlaisille.
Eikähän niissä lihapullissa mitään vikaa ole kreikassakin ne ovat erittäin maukkaita.
Jokainen syö mitä haluaa eikä se sulta mainetta vie, usko vaan, kunhan yrität esittää jotain muka parempaa. Mua hävettää sun puolestasi, kun luen tuota textiäsi.
- J_K
Ja läskisoosiakin pitäis löytyä.
- Mike
Muuten ihan ok mutta tosissani tuon viestin kirjoitin...mä voin olla ihan tahvo mutta en mä silti nälkää halua siellä nähdä joten onko niitä paikkoja vai täytyyko ottaa omat safkat mukaan?
- Satu
Mike kirjoitti:
Muuten ihan ok mutta tosissani tuon viestin kirjoitin...mä voin olla ihan tahvo mutta en mä silti nälkää halua siellä nähdä joten onko niitä paikkoja vai täytyyko ottaa omat safkat mukaan?
Kotoisaa ruokaa on ainakin joskus tarjoiltu ravintolassa "Vanaema juures". Ja sijainti ihan ytimessä.
- o-n
hernekeiton laita.
- frigadel ja kartulipüree
jos listalta ei löydy. Ovat kyllä erilaista kuin kotosuomessa - käyppä katsomassa Stockan valmisruokatiski. Malttanet odottaa sitten kotona odottavaa mamman lihapullaa.
- teitoa ja
Muuta eksoottista. Mene Kopliin , Jaamaturg
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/matkakohteet.shtml/13806?Viro_Tallinna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232