Faija kertoi nuorena käyneensä Vanhan-Vaasan tunneleissä. Nyt joku argeologi väittää, että mitään tunneleita ei ole.
http://vaasalaisia.blogspot.com
Vanhan-Vaasan tunnelit
11
3752
Vastaukset
- Vanhis II
..panettelua =)
Itse ainakin uskon, että joitain käytäviä siellä maan alla kulkee. Olkoot sitten kellareita tai tunneleita. Onhan raunion ympärilläkin niitä painaumia, joista jo ala-asteen opettaja selitti. Eihän opettajat saa valehdella! ;) =) - telafriikki
oon nähny jossain paikallislehdes kuvia tunnelin sisältä, ehkä vuosi pari sitte...
oli kuulemma aika huonos kunnos...
mutta silti olis jännä lähtee tsiigaa :) - vanhislainen
Kloppina ennen pyörittiin raunioilla ja silloinkin siellä oli maassa reikä josta lähti joku tunneli joka oli romahtanut parin metrin päästä suuaukolta. Kaupunki pulttasin myöhemmin reijän päälle teräslevyn jotta sinne ei mentäisi koska tunnelissa oli romahdusvaara.
- ...
ei paljo kiinnosta arkeologi väitteet mut huvittais saada kunnon faktaa. ruvettais etsimään kunnolla niitä tunneleita, mistä sitä tietää mitä sieltä löytyy. totta että vaasan sähkö ja vesilaitos on varmasti alueella kaivannut, mutta kuinka suuren pinta-alan. luultavasti aika pienen alan.
- Pena
Vaikka niistä kellareista ja mahdollisesta tunnelista ei mitään löytyisikään, niistä voisi saada aikaan turistipyydys.
Tänää on aiheesta vaasalaisia sivulla uusi juttu. - Wanhislainen
Nyt on siis vaasalaisia sivulla pantu piste tunnelipuheille. Mitään tunneleita ei koskaan ole edes ollu.
- Anonyymi
Kyllä tunneleita tosiaan on! Olen itse käynyt Vanhan vaasan tunneleissa.
- Anonyymi
kyllä kai sodan aikoina on tehty tunneleita ja nykyään tehdään huoltotunneleita isoissa kaupungeissa
- Anonyymi
Mistä pääsit tunneleihin?
- Anonyymi
työnjohtaja kiusaaja tuores
- Anonyymi
Kyllä Faijat tietää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774