Oon 14, mulla alko (kai) menkat viime heinäkuun alussa. Tuli ekat ja sen jälkeen ei enää tullu mitään, kohta on vuosi menny eikä edelleenkään oo tullu seuraavii. Oon lukenu et stressi, ylipaino, huonot elämäntavat yms voi vaikuttaa ja oon miettiny jos koittaisin laihduttaa niin alkaisko ne sit, vai onks tää normaalii??
Menkat myöhässä vuoden??
8
206
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin käymään gynekologin puheilla!
Jos ylipainoa on runsaasti, laihtuminen olisi joka tapauksessa eduksi. - Anonyymi
Olisiko terkkari tai lääkäri jolta kannattaisi asiaa kysyä. Äidiltäkin voisit kysyä.
Täältä et saa kuin väärää tietoa ja kiusaamista. - Anonyymi
Alkuun on ihan normaalia, että kuukautiset voivat olla hyvinkin epäsäännölliset, mutta vuosi on kieltämättä jo pitkä aika. Tuo että menkat kai alkoivat, kuulostaa myös hieman oudolta. Mene nyt ensiksi vaikka kouluterveydenhoitajan pakeille.
- Anonyymi
itse olen ollut ylipainoinen koko ikäni ja menkat tulleet aina ylipainosta huolimatta. Alipaino on se joka voi estää menkkojen tulemisen.
- Anonyymi
Kehotan menee terveydenhoitajalle. esim epäterveellinen ruokavalio ei mulla lopettanut menkkoja kun olin nuori.
- Anonyymi
Juuri näin, liika laihduttaminen tai liika laihuus vie menkat.
- Anonyymi
Minulla oli nuoruudessa menkat noin vuoden pois. Saattoi johtua siitäkin, kun silloin yritin laihduttaa.
- Anonyymi
Eihän aloittaja vielä ole alkanut laihduttaa vaan miettii sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589