Oon 14, mulla alko (kai) menkat viime heinäkuun alussa. Tuli ekat ja sen jälkeen ei enää tullu mitään, kohta on vuosi menny eikä edelleenkään oo tullu seuraavii. Oon lukenu et stressi, ylipaino, huonot elämäntavat yms voi vaikuttaa ja oon miettiny jos koittaisin laihduttaa niin alkaisko ne sit, vai onks tää normaalii??
Menkat myöhässä vuoden??
8
230
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin käymään gynekologin puheilla!
Jos ylipainoa on runsaasti, laihtuminen olisi joka tapauksessa eduksi. - Anonyymi
Olisiko terkkari tai lääkäri jolta kannattaisi asiaa kysyä. Äidiltäkin voisit kysyä.
Täältä et saa kuin väärää tietoa ja kiusaamista. - Anonyymi
Alkuun on ihan normaalia, että kuukautiset voivat olla hyvinkin epäsäännölliset, mutta vuosi on kieltämättä jo pitkä aika. Tuo että menkat kai alkoivat, kuulostaa myös hieman oudolta. Mene nyt ensiksi vaikka kouluterveydenhoitajan pakeille.
- Anonyymi
itse olen ollut ylipainoinen koko ikäni ja menkat tulleet aina ylipainosta huolimatta. Alipaino on se joka voi estää menkkojen tulemisen.
- Anonyymi
Kehotan menee terveydenhoitajalle. esim epäterveellinen ruokavalio ei mulla lopettanut menkkoja kun olin nuori.
- Anonyymi
Juuri näin, liika laihduttaminen tai liika laihuus vie menkat.
- Anonyymi
Minulla oli nuoruudessa menkat noin vuoden pois. Saattoi johtua siitäkin, kun silloin yritin laihduttaa.
- Anonyymi
Eihän aloittaja vielä ole alkanut laihduttaa vaan miettii sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712