Oon 14, mulla alko (kai) menkat viime heinäkuun alussa. Tuli ekat ja sen jälkeen ei enää tullu mitään, kohta on vuosi menny eikä edelleenkään oo tullu seuraavii. Oon lukenu et stressi, ylipaino, huonot elämäntavat yms voi vaikuttaa ja oon miettiny jos koittaisin laihduttaa niin alkaisko ne sit, vai onks tää normaalii??
Menkat myöhässä vuoden??
9
344
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin käymään gynekologin puheilla!
Jos ylipainoa on runsaasti, laihtuminen olisi joka tapauksessa eduksi. - Anonyymi
Olisiko terkkari tai lääkäri jolta kannattaisi asiaa kysyä. Äidiltäkin voisit kysyä.
Täältä et saa kuin väärää tietoa ja kiusaamista. - Anonyymi
Alkuun on ihan normaalia, että kuukautiset voivat olla hyvinkin epäsäännölliset, mutta vuosi on kieltämättä jo pitkä aika. Tuo että menkat kai alkoivat, kuulostaa myös hieman oudolta. Mene nyt ensiksi vaikka kouluterveydenhoitajan pakeille.
- Anonyymi
itse olen ollut ylipainoinen koko ikäni ja menkat tulleet aina ylipainosta huolimatta. Alipaino on se joka voi estää menkkojen tulemisen.
- Anonyymi
Kehotan menee terveydenhoitajalle. esim epäterveellinen ruokavalio ei mulla lopettanut menkkoja kun olin nuori.
- Anonyymi
Juuri näin, liika laihduttaminen tai liika laihuus vie menkat.
- Anonyymi
Minulla oli nuoruudessa menkat noin vuoden pois. Saattoi johtua siitäkin, kun silloin yritin laihduttaa.
- Anonyymi
Eihän aloittaja vielä ole alkanut laihduttaa vaan miettii sitä.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Eihän aloittaja vielä ole alkanut laihduttaa vaan miettii sitä.
Jaahas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409