Ostin syksyllä Canon EOS R8 kameran. Kun muutama päivä sitten aloin ladata kuvia kamerasta bluethootin kautta kännykkään, tuli ilmoitus päivityksestä. Annoin sen låhteä käyntiin. Siitä seurasi näyttöön ilmoitus "Update file error". Uusi kamerani on käyttökelvoton juuri nyt kun eniten sitå tarvitsen.
Kamera pitää lähettää huoltoon Ruotsiin. Siellä on jotain uudelleenjärjestelyä (mitä,sitten tarkoittaakin), ja huolto kestää 4-6 vk. Kun tämän kertoo tavanomaisilla viivästyksillä, huolto kestänee 3 kk.
Näyttää siltä, että Canon ei panosta laadunvalvontaan ohjelmistojensa suhteen, kun antaa tällaista tapahtua. Päivitystksestä ei tullut mitään varoituksia tai ohjeita, eikä sitä voinut pysäyttää. Kamerassa ei ole mitään reset-nappulaa.
Suhtautukaa varauksella Canonin tuotteiden päivityksiin, jollette halua lopettaa valokuvausta kuukausiksi. Olin pitänyt Canonia laatutuotteena, mutta pitääkö minun nyt lähteä ostamaan uusi kamera ja toista merkkiä, joku toimintavarma. Vai onko enää sellaisia. Onko menty sille polulle, että kuluttaja testaa uutta elektroniikkaa ja sovelluksia. Olen raivoissani.
Canon EOS R8 kameran päivitys rikkoi kameran
Anonyymi-ap
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882039- 981752
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091183- 211955
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9876Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72800