Ostin syksyllä Canon EOS R8 kameran. Kun muutama päivä sitten aloin ladata kuvia kamerasta bluethootin kautta kännykkään, tuli ilmoitus päivityksestä. Annoin sen låhteä käyntiin. Siitä seurasi näyttöön ilmoitus "Update file error". Uusi kamerani on käyttökelvoton juuri nyt kun eniten sitå tarvitsen.
Kamera pitää lähettää huoltoon Ruotsiin. Siellä on jotain uudelleenjärjestelyä (mitä,sitten tarkoittaakin), ja huolto kestää 4-6 vk. Kun tämän kertoo tavanomaisilla viivästyksillä, huolto kestänee 3 kk.
Näyttää siltä, että Canon ei panosta laadunvalvontaan ohjelmistojensa suhteen, kun antaa tällaista tapahtua. Päivitystksestä ei tullut mitään varoituksia tai ohjeita, eikä sitä voinut pysäyttää. Kamerassa ei ole mitään reset-nappulaa.
Suhtautukaa varauksella Canonin tuotteiden päivityksiin, jollette halua lopettaa valokuvausta kuukausiksi. Olin pitänyt Canonia laatutuotteena, mutta pitääkö minun nyt lähteä ostamaan uusi kamera ja toista merkkiä, joku toimintavarma. Vai onko enää sellaisia. Onko menty sille polulle, että kuluttaja testaa uutta elektroniikkaa ja sovelluksia. Olen raivoissani.
Canon EOS R8 kameran päivitys rikkoi kameran
Anonyymi-ap
0
722
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3361472- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38444
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422