Yksinäisen vanhemman juhannus

Anonyymi-ap

Kuinkahan moni vanhempi viettää juhannuksen tarkoitushakuisesti jälleen yksin. Moneskohan kerta se on? Joko 17 kerta?

27

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin yksin, onhan ihmisillä kavereita ja harvoin teinit, tai täysi-ikäiset lapset viettää jussit vanhempiensa kanssa, kaikilla omat menonsa.

    • Anonyymi

      Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa äiti saanut hakemuksesta Timolle oheishuoltajuuden, koska lasten ex isä kieltäytyi tapaamasta "lapsiaan"
      Millainen päätös sinulta löytyy esitä se??
      Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!!

      • Anonyymi

        Ei ole esitetty - älä valehtele "Pete"!


      • Anonyymi

        Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!


      • Anonyymi

        Timo ei ole mikään isä ja huoltaja Karin lapsille!


      • Anonyymi

        Pete" esiintyy palstalla toisen henkilönä eli kyseessä identiteetti varkaus


      • Anonyymi

        Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!


      • Anonyymi

        Pete" esiintyy palstalla toisen henkilönä eli kyseessä identiteetti varkaus
        Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten oma isä ole mistään lasten tapaamisista, huoltajuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!

        Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa äiti saanut hakemuksesta Timolle oheishuoltajuuden, koska lasten ex isä kieltäytyi tapaamasta "lapsiaan"
        Millainen päätös sinulta löytyy esitä se??
        Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!! Kari ei ole enää isä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pete" esiintyy palstalla toisen henkilönä eli kyseessä identiteetti varkaus
        Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten oma isä ole mistään lasten tapaamisista, huoltajuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!

        Kenen identiteeti tuo Pete on varastanut ja siis missä siellä lukee, että hänen nimensä on Pete? Lulin että hän on nimeltään Kari, kun löysin hänen FB profiilinkin. Kenestä oikein puhut ja mistä tunnet hänet? Jumalan siunausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen identiteeti tuo Pete on varastanut ja siis missä siellä lukee, että hänen nimensä on Pete? Lulin että hän on nimeltään Kari, kun löysin hänen FB profiilinkin. Kenestä oikein puhut ja mistä tunnet hänet? Jumalan siunausta!

        Halaako Kari siinä profiilikuvassaan Peteä?? Kumpi niistä miehistä on se Karin uusi puoliso??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa äiti saanut hakemuksesta Timolle oheishuoltajuuden, koska lasten ex isä kieltäytyi tapaamasta "lapsiaan"
        Millainen päätös sinulta löytyy esitä se??
        Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!! Kari ei ole enää isä

        Petri kettula, kettulepete@ nimimerkillä esiintyvä kirjoittaa ja massa postittaa - jauhaa edelleen palstalla pelkkää paskaa.. Kuka kysyy ja vastaa?
        Vastaus annettu aiemmin em. "Petelle" Eli massapostitusta, virheellinen tiedon julkista levitystä.
        Nimi ja yhteystiedot, kengän numero, älykkyys osa määrä-, ja kallon halkaisija? Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa äiti saanut hakemuksesta Timolle oheishuoltajuuden, koska lasten ex isä kieltäytyi tapaamasta "lapsiaan"
        Millainen päätös sinulta löytyy esitä se??
        Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!! Kari ei ole enää isä

        Timo ei ole koskaan Karin lasten isä ja huoltaja käräjäoikeuden päätöksellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri kettula, kettulepete@ nimimerkillä esiintyvä kirjoittaa ja massa postittaa - jauhaa edelleen palstalla pelkkää paskaa.. Kuka kysyy ja vastaa?
        Vastaus annettu aiemmin em. "Petelle" Eli massapostitusta, virheellinen tiedon julkista levitystä.
        Nimi ja yhteystiedot, kengän numero, älykkyys osa määrä-, ja kallon halkaisija? Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!

        Eikö tuo paskanjauhaminen, viestien kopiointi ja massapotitus ollut ennen sinun hallussa Kari, niin oletko antanut sen puolisollesi, vai onko hänkin nykyään ex-puolisosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri kettula, kettulepete@ nimimerkillä esiintyvä kirjoittaa ja massa postittaa - jauhaa edelleen palstalla pelkkää paskaa.. Kuka kysyy ja vastaa?
        Vastaus annettu aiemmin em. "Petelle" Eli massapostitusta, virheellinen tiedon julkista levitystä.
        Nimi ja yhteystiedot, kengän numero, älykkyys osa määrä-, ja kallon halkaisija? Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!

        Eli voirko antaa täälläkin vastauksen kysymykseen, onko sinulla lähestymiskielto "lapsiisi" vai miksi noudatat laitonta päätöstä käyttäen sitä.perusteena, ettet tavannut "lapsiasi" koskaan? Nyt se on jo myöhäistä, koska he ovat aikuisia, eivätkä itsekään halua tavata sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli voirko antaa täälläkin vastauksen kysymykseen, onko sinulla lähestymiskielto "lapsiisi" vai miksi noudatat laitonta päätöstä käyttäen sitä.perusteena, ettet tavannut "lapsiasi" koskaan? Nyt se on jo myöhäistä, koska he ovat aikuisia, eivätkä itsekään halua tavata sinua!

        OIKEUS EI OLE TAPAHTUNUT - vieraannuttaja äiti vieraannuttanut itse yhteiset lapset virheellisellä sukunimellä
        lapset vieraannutettuina, aivopestynä ja
        Sinulle ei ole "Pete" Esitetty yhtään mitään!


    • Anonyymi

      Elämällä on sittenkin suurempi tarkoitus kuin viettely. Ä,kää uskoko

    • Anonyymi

      VIimesestä 15 juhannuksesta olen tainnut olla 10 töissä, loput ittekseni.

    • Anonyymi

      Olen joka jussina työssä, saan triplapalkan ja käytän sen syksyllä Kreikassa .🌴🌴🌞

    • Anonyymi

      Vieraannuttaja äiti Tiina ja Timo vieraannuttanut, aivopessyt itse lapset täysin sekaisin perättömällä lausunnolla tuomioistuimessa lasten olosuhteista 27.5.2008 Raision kaupungin rikollisessa menettelyssä. Ei ole mitään lähes ty mis kieltoa enkä noudata mitään rikollisia päätöksiä niinkuin vieraannuttaja äiti Tiina ja Raision perhepalvelut tekevät... En ole käyttänyt mitään laittomuuksia perusteena.. Vieraannuttaja äiti Tiona itse sekö ollut toimien lapsen edun, oikeuksien vastaisesti 1.5.2007 alkaen . Oikeus ei ole tapahtunut ja en ole lapsiani enkä ketään muutakaan koskaan vieraannuttanut ja
      Pete ei asu minun asunnossani minun kanssani- älä valehtele "kettulapete@"!. Oikeus ei ole tapahtunut ja en ole lapsiani enkä ketään muutakaan koskaan vieraannuttanut ja
      Pete ei asu minun asunnossani minun kanssani- älä valehtele "kettulapete@"!

    • Anonyymi

      Oikeus ei ole tapahtunut ja tiina itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. Tiinan kannattaa keskustella kotona Timon kanssa asiat selviksi myös

      • Anonyymi

        Oikeus on tapahtunut ja lapsesi eivöt halua tavata sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus on tapahtunut ja lapsesi eivöt halua tavata sinua!

        Oikeus on tapahtunut ja lapsesi eivät halua tavata sinua Tiina!


    • Anonyymi

      Oikeus on tapahtunut ja kari itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. Karin kannattaa keskustella kotona Peten kanssa asiat selviksi

    • Anonyymi

      Oikeus EI OLE tapahtunut ja TINA Itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. TIMON kannattaa keskustella kotona TIINAN kanssa asiat selviksi. Oikeus EI OLE tapahtunut ja TINA Itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. TIMON kannattaa keskustella kotona TIINAN kanssa asiat selviksi

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe