Kuinkahan moni vanhempi viettää juhannuksen tarkoitushakuisesti jälleen yksin. Moneskohan kerta se on? Joko 17 kerta?
Yksinäisen vanhemman juhannus
26
410
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin yksin, onhan ihmisillä kavereita ja harvoin teinit, tai täysi-ikäiset lapset viettää jussit vanhempiensa kanssa, kaikilla omat menonsa.
- Anonyymi
Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa äiti saanut hakemuksesta Timolle oheishuoltajuuden, koska lasten ex isä kieltäytyi tapaamasta "lapsiaan"
Millainen päätös sinulta löytyy esitä se??
Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!!- Anonyymi
Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!
- Anonyymi
Timo ei ole mikään isä ja huoltaja Karin lapsille!
- Anonyymi
Pete" esiintyy palstalla toisen henkilönä eli kyseessä identiteetti varkaus
- Anonyymi
Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!
- Anonyymi
Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten oma isä ole mistään lasten tapaamisista, huoltajuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa äiti saanut hakemuksesta Timolle oheishuoltajuuden, koska lasten ex isä kieltäytyi tapaamasta "lapsiaan"
Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!! Kari ei ole enää isä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten oma isä ole mistään lasten tapaamisista, huoltajuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!Kenen identiteeti tuo Pete on varastanut ja siis missä siellä lukee, että hänen nimensä on Pete? Lulin että hän on nimeltään Kari, kun löysin hänen FB profiilinkin. Kenestä oikein puhut ja mistä tunnet hänet? Jumalan siunausta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen identiteeti tuo Pete on varastanut ja siis missä siellä lukee, että hänen nimensä on Pete? Lulin että hän on nimeltään Kari, kun löysin hänen FB profiilinkin. Kenestä oikein puhut ja mistä tunnet hänet? Jumalan siunausta!
Halaako Kari siinä profiilikuvassaan Peteä?? Kumpi niistä miehistä on se Karin uusi puoliso??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!! Kari ei ole enää isäPetri kettula, kettulepete@ nimimerkillä esiintyvä kirjoittaa ja massa postittaa - jauhaa edelleen palstalla pelkkää paskaa.. Kuka kysyy ja vastaa?
Vastaus annettu aiemmin em. "Petelle" Eli massapostitusta, virheellinen tiedon julkista levitystä.
Nimi ja yhteystiedot, kengän numero, älykkyys osa määrä-, ja kallon halkaisija? Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Timo on uusi isä ja huoltaja!!! Kari ei ole enää isäTimo ei ole koskaan Karin lasten isä ja huoltaja käräjäoikeuden päätöksellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petri kettula, kettulepete@ nimimerkillä esiintyvä kirjoittaa ja massa postittaa - jauhaa edelleen palstalla pelkkää paskaa.. Kuka kysyy ja vastaa?
Vastaus annettu aiemmin em. "Petelle" Eli massapostitusta, virheellinen tiedon julkista levitystä.
Nimi ja yhteystiedot, kengän numero, älykkyys osa määrä-, ja kallon halkaisija? Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!Eikö tuo paskanjauhaminen, viestien kopiointi ja massapotitus ollut ennen sinun hallussa Kari, niin oletko antanut sen puolisollesi, vai onko hänkin nykyään ex-puolisosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petri kettula, kettulepete@ nimimerkillä esiintyvä kirjoittaa ja massa postittaa - jauhaa edelleen palstalla pelkkää paskaa.. Kuka kysyy ja vastaa?
Nimi ja yhteystiedot, kengän numero, älykkyys osa määrä-, ja kallon halkaisija? Lapsilla ei ole mitään ex-isää ja uutta isää eikä lasten on isä ole mistään luen tapaamisista, huotjuuta koskaan kieltäytynyt - älä valehtele "Pete"!Eli voirko antaa täälläkin vastauksen kysymykseen, onko sinulla lähestymiskielto "lapsiisi" vai miksi noudatat laitonta päätöstä käyttäen sitä.perusteena, ettet tavannut "lapsiasi" koskaan? Nyt se on jo myöhäistä, koska he ovat aikuisia, eivätkä itsekään halua tavata sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli voirko antaa täälläkin vastauksen kysymykseen, onko sinulla lähestymiskielto "lapsiisi" vai miksi noudatat laitonta päätöstä käyttäen sitä.perusteena, ettet tavannut "lapsiasi" koskaan? Nyt se on jo myöhäistä, koska he ovat aikuisia, eivätkä itsekään halua tavata sinua!
OIKEUS EI OLE TAPAHTUNUT - vieraannuttaja äiti vieraannuttanut itse yhteiset lapset virheellisellä sukunimellä
lapset vieraannutettuina, aivopestynä ja
Sinulle ei ole "Pete" Esitetty yhtään mitään!
- Anonyymi
Elämällä on sittenkin suurempi tarkoitus kuin viettely. Ä,kää uskoko
- Anonyymi
VIimesestä 15 juhannuksesta olen tainnut olla 10 töissä, loput ittekseni.
- Anonyymi
Olen joka jussina työssä, saan triplapalkan ja käytän sen syksyllä Kreikassa .🌴🌴🌞
- Anonyymi
Vieraannuttaja äiti Tiina ja Timo vieraannuttanut, aivopessyt itse lapset täysin sekaisin perättömällä lausunnolla tuomioistuimessa lasten olosuhteista 27.5.2008 Raision kaupungin rikollisessa menettelyssä. Ei ole mitään lähes ty mis kieltoa enkä noudata mitään rikollisia päätöksiä niinkuin vieraannuttaja äiti Tiina ja Raision perhepalvelut tekevät... En ole käyttänyt mitään laittomuuksia perusteena.. Vieraannuttaja äiti Tiona itse sekö ollut toimien lapsen edun, oikeuksien vastaisesti 1.5.2007 alkaen . Oikeus ei ole tapahtunut ja en ole lapsiani enkä ketään muutakaan koskaan vieraannuttanut ja
Pete ei asu minun asunnossani minun kanssani- älä valehtele "kettulapete@"!. Oikeus ei ole tapahtunut ja en ole lapsiani enkä ketään muutakaan koskaan vieraannuttanut ja
Pete ei asu minun asunnossani minun kanssani- älä valehtele "kettulapete@"! - Anonyymi
Oikeus ei ole tapahtunut ja tiina itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. Tiinan kannattaa keskustella kotona Timon kanssa asiat selviksi myös
- Anonyymi
Oikeus on tapahtunut ja lapsesi eivöt halua tavata sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeus on tapahtunut ja lapsesi eivöt halua tavata sinua!
Oikeus on tapahtunut ja lapsesi eivät halua tavata sinua Tiina!
- Anonyymi
Oikeus on tapahtunut ja kari itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. Karin kannattaa keskustella kotona Peten kanssa asiat selviksi
- Anonyymi
Oikeus EI OLE tapahtunut ja TINA Itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. TIMON kannattaa keskustella kotona TIINAN kanssa asiat selviksi. Oikeus EI OLE tapahtunut ja TINA Itse vieraannuttanut omat lapsensa. Siksi hän ei voi haastaa ketään oikeuteen asian vuoksi. TIMON kannattaa keskustella kotona TIINAN kanssa asiat selviksi
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899