Joka on siis hyväksytty.
Onko kysymyksessä lista sanoja, joita ei saa käyttää? Vai lista sanoja joita pitää käyttää? Hämeen Sanomien uutisesta tuo kun ei aukea.
Ja mitkä nuo sanat ovat?
Ilmeisesti kysymys on kuitenkin tärkeästä asiasta, koska sen merkityksestä on näin uutisoitu.
Mikä lienee kaupunginvaltuuston "HOMOSANASTO"?
12
257
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua kiinnostaa ainakin kovin paljon. Onko taipumuksia siihen suuntaan?
- Anonyymi
Kyllä, vierailen usein Hattelmalan levähdyspaikalla muiden kaltaisieni kanssa. Siksi tuo sanasto kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, vierailen usein Hattelmalan levähdyspaikalla muiden kaltaisieni kanssa. Siksi tuo sanasto kiinnostaa.
Tarkoittaako hattelmalan levähdyspaikka sitä lintubongareiden paikkaa jossa on joku sähkökoppi tai vastaava. Sinne pääsee autolla vain aleksis kiven kadulta. Ihmeen paljon siellä on välillä autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako hattelmalan levähdyspaikka sitä lintubongareiden paikkaa jossa on joku sähkökoppi tai vastaava. Sinne pääsee autolla vain aleksis kiven kadulta. Ihmeen paljon siellä on välillä autoja.
Eikö se moottoritien levähdyspaikka lähellä Janakkalan rajaa ole alan miesten virallinen kohtaamispaikka? Itse en tietenkään mitään tiedä asiasta, mutta olen kuullut huhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se moottoritien levähdyspaikka lähellä Janakkalan rajaa ole alan miesten virallinen kohtaamispaikka? Itse en tietenkään mitään tiedä asiasta, mutta olen kuullut huhuja.
Siellä on autoja parkissa, eikä näy ketään paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen epäillyt että se lintupaikka hattelmalanjärven kupeessa moreenia vastapäätä, saattaa olla samassa käytössä kun tämä gay metsä janakkalan rajalla. Vai olisiko mahdollista että näitä lintubongareita on ahdisteltu, mutta eivät uskalla kertoa olevansa uhreja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen epäillyt että se lintupaikka hattelmalanjärven kupeessa moreenia vastapäätä, saattaa olla samassa käytössä kun tämä gay metsä janakkalan rajalla. Vai olisiko mahdollista että näitä lintubongareita on ahdisteltu, mutta eivät uskalla kertoa olevansa uhreja.
Ei näillä kiikarit kaulassa pyörivillä hipeillä ole seksiä kuin itsensä kanssa. Jos sieltä tiiraustornista tippuu jotain valkoista olkapäälle se ei välttämättä ole linnunkakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näillä kiikarit kaulassa pyörivillä hipeillä ole seksiä kuin itsensä kanssa. Jos sieltä tiiraustornista tippuu jotain valkoista olkapäälle se ei välttämättä ole linnunkakkaa.
Toisin kuin teillä persuilla, jotka rassaavat naapurinkin muijan "pakoputken" säännöllisesti.
- Anonyymi
Aihe vaikuttaa hiukan rikoslaissakin mainitulta kiihottamiselta kansaryhmää vastaan, joka on yleistä äärioikeiston ja muiden kaappi-persujen parissa. Ps. Hitler oli homoseksuaali josta traumaattisesta identiteettikriisistä seurasi toinen maailmansota sekä projisoitua itsekieltämistä seurannut holokausti. Hitler myös pettyi kokoomuksen kansallissankariin Mannerheimiin, jotka sai pakit kasvisruokaillallisen jälkeen, koska "Marski" ei voinut ymmärtää kasvissyöjän olevan homoseksuaali, koska itse oli vannoutunut _oskeenottaja.
- Anonyymi
Mites Hitler ja Mannerheim liittyvät tähän riettailuun hattelmalan lintutornilla ja karanojan rampilla?
- Anonyymi
Hitlerkin tykkäsi että hänen päälleen kakataan ja että haisee.
- Anonyymi
Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy Manerheimilta se tietää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529