Tästä hyvä läppä huomiseen työvuoron avaukseen hyvisalueelle

Anonyymi-ap

"Ruotsidemokraattien kansanedustaja hoilotti äärioikeistolaulua vaalivalvojaisissa – joutui jättämään parlamenttipaikkansa."

Meillä saisi varmaan kulkea täysistunnossa eestaas kainalotuuletusasennossa ja Orpo olisi vaan että ei välii, hyvä #hallitusohjelma. #Suomi #Ruotsi

18

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tikut ja takut voi pikkuoravien kanssa lätkiä toisia olalle oikein kunnolla.

      ❤️persut

    • Anonyymi

      Toivotaan valoa pimeyden linnakkeisiin ja muuta sekavaa!

    • Anonyymi

      Mitä enemmän läppäilee sitä vähemmän tietää milloin ois asiallisesti ja milloin vetäis läpällä.

    • Anonyymi

      Tällaista tällä kertaa. Yks persu ammuskelee kadulla, toinen vikittelee lapsia ja kolmas suosittelee hakkaamaan niitä. 🥴

      Juha Mäenpää:

      ”Joka vitsaa säästää, se vihaa lastaan; mutta joka häntä rakastaa, se häntä ajoissa kurittaa”

      • Anonyymi

        Ja arvata saattaa mitä paikallispersut keksii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja arvata saattaa mitä paikallispersut keksii

        Jotain tosi humoristista varmaankin, josta työpaikalla taputellaan toisia olkapäille ja samalla unohtuu ne vakavimmat ylilyönnit ja rimanalitukset.


    • Anonyymi

      Varapääministeri ei siis kiistä kirjoittaneensa tätä tekstiä: ”Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see.”
      Hän kanteli JSN:lle vain uutisen kontekstoinnin puutteesta, mutta JSN antoi vapauttavan päätöksen.

      Tää on kans vaan sitä vähä rankempaa huumoria varmaankin

    • Anonyymi

      Olen nyt kuunnellut Teemu Keskisarjan puheen, missä hän pöyristyy, että häirinnästä otetaan nokkiinsa, kuulemma ihan perverssiä. Teemu itse on kuulemma häirintänsä jo häirinnyt.
      Keskisarja on jonkinlainen uusi Ano Turtiainen, joka on tullut kirjoittamaan pakinoita eduskuntaan.


      Siis Teenulla on niin hyvää kontenttia pelastuksen ja ensihoidon vuoronvaihtoihin, koska näissä yksiköissä ei ole koskaan ei siis koskaan havaittu mitään seksuaalista häirintää.

      No kuten uutisoitu siis ihan yhden kerran pelastustoimenjohtajan korviin tällainen kantautui ja se hoidettiin niin vimpan päälle asiallisesti, että yhtään ei mennyt pelleilyksi, yhtään ei oltu herkkiä ja kukaan ei edes kostanut.

    • Anonyymi

      Peru ssuomalaisuus on performanssi

    • Anonyymi

      Huomenna on hyvä heittää myös vähän ronskinpaa läppää. Pikkutytöt arvostaa ja ihailee...

      Krapulaisia seksihaluja voi selittää niin hormonien näkökulmasta kuin psykologisesta näkökulmasta käsin, vastaa Mehiläisen päihdepalvelujen johtaja ja päihdelääkäri Kaarlo Simojoki.

      Hormonien näkökulmasta keskeinen selittävä tekijä on sukupuolihormoni testosteroni, jonka tuotantoa alkoholi kohtalaisissa määrin nautittuna

      • Anonyymi

        Terveydenhuollon ammattilaisena sanoisin että korkeintaan verenpaineet vähän heitti ja tämä aiheutti epämääräistä käytöstä.


    • Anonyymi

      Kuvitteellinen tilanne. Olet isä, ja 14-v tyttäresi kertoo että poliitikko-setä kehui häntä kahvilassa kuumaksi ja seksikkääksi. Antaisitko tämän poliitikon olla kansamme ministeri ?

      • Anonyymi

        Kuka uskaltaa seuraavassa työvuorossa ei vain öyhöttää kalujen koosta vaan ihan näyttää ja esitellä sille joka sosiaalitiloihin sattuu tulemaan ja esim kerran kuussa lähiesimiehensä näkemään.


        Niin äijä oon että koittaisin.


      • Anonyymi

        Persukansa äänestää populistia nykyisin varsin hanakasti. Pikku seksuaaliahdistelut ei näy vaikuttavan kuin suotuisasti. Tämän tilaisuuden myös persujohto näki Rydmanissa ja ilmeisen kannattava siirto oli.


    • Anonyymi

      Pitäiskö vetää natsilippu salkoon?

      Sanoiskohan kukaan mitään.



      Nää seks häirintähommat on jo koitettu, ei yhtään häiritsevää kohdistetaan vaan vielä nuorempiin.

      Hallituksen 371 päivä

      - Rydman saa jatkaa virassaan: "Eduskunnan vessan käyttäminen 14 vuotiaiden kuville runkkaamiseen ei laitonta"

      - Sisäministerin esiintyminen A-studiossa hämmensi: "Omatkin rasistiset kirjoitukset tulivat yllätyksenä"

      - Pääministeri julistettu pelleksi

      • Anonyymi

        KD jaksaa moralisoida ihmisten seksikäyttäytymistä, mutta yhtäkkiä Rydmanin touhut on ihan jees.


    • Anonyymi

      Tuo perseiden salakuvaus on niin 6/5 läppä. Itsehän siis vaan oon kuvannut työkavereita onnettomuuspaikoilla ja keikoilla, vaikka se nimenomaan on sivullisilta kielletty ja kovasti somessa ja medioissa kampanjoitu.

      Näin keski-ikäisenä kam_psuna ja höp*sönä se on niin outside of the box juttu ettei rajaa 😂🤣😂

    • Anonyymi

      "Periksiantamaton Rydman se vaan jaksaa taistella oikeudestaan alaikäisiin✊️"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe