Keksitty juttu jossa osa totta

Anonyymi-ap

Oli kesäloma, ja joka kesäinen parin viikon oleminen isovanhempien mökillä. Paikalla oli siis isovanhemmat, minä 13 v poika, ja kaksi sisarus serkkutyttöä iltään 10 ja 8 vuotiaat. Edellis kesien tapaan isovanhemmat olivat kehityäneet aamupäiviksi jotain työhommia, ettei menisi ihan velttoiluksi. Nurmikon leikkuuta, ja jotain kasvimaan puhdistamista. Puiden kantoa yms. Pikku juttuja. Iltapäivät ja illat sitten oli vapaata menemistä ja oleilua. Isoisä lämmitti saunan pari kertaa viikossa. Yleensä keskiviikko ja lauantai oli sen vuoro. Edellis vuosina oltiin oltu erilaisissa muodostelmissa kylpemässä. Kaikki kerralla tai sitten mummin tai ukin kanssa. Kuinka kulloinkin. Uimassa käytiin läheisellä järvellä jonne oli noin kaksi kilometriä matkaa. Nyt kyseisenä kesänä oli ensimmäisen saunomisen aika. Päätettiin tyttöjen kanssa käydä ensin uimassa, ja sen jälkeen saunomaan. Kuuman päivän jälkeen alkoikin sitten sataa ja ukkostaa kun oltiin lähdössä pois järveltä. Jouduttiin menemään suojaan niin pitkäksi aikaa että sade meni ohi, ja niin että isovanhemmat olivat ennättäneet saunoa sillä aikaa. Päästyämme takaisin mökille isoäiti hätisti kolmikolta märät vaatteet pois ja saunan lämpöön, ja lähti itse sisälle. Sauna oli sellainen hassun mallinen ulkosauna että siinä istuimet oli vastakkain ja kiuas keskellä peräseinällä. Tytöt istuivat toisella puolen vierekkäin, ja minä toisella puolen. Talven aikana oli alkanut tytöt ja naiset kiinnostaa ja niiden muotoihin kiinnittää huomiota. Nyt kun alkoi pikkuhiljaa lämmetä, niin katselin tyttöjen jalkojen väliin jos sieltä jotakin näkyisi. Vanhemmalla ei siinä asennossa näkynyt mitään, mutta nuoremmalla näkyi pitkälti viivaa reisien yläpuolella. Jonkin aikaa istuttuaan alkoivat vaihdella asentoa että minulle paljastui näkymät. Vanhemman tytön pimpsa näytti pieneltä pyöreältä kuin ruusun kukka . Ja nuoremman näytti pitkältä niin kuin olisi yhtä halkeamaa liki napaa ihan alas asti. Tämä näkymä alkoi sitten tehdä vaikutusta omaan jalkoväliin ja pippeli alkoi jäykistyä. Enkä huomannut tai yrityänytkään sitä peitellä. Tytöt huomasi muutoksen ja kysyivät mikä sille tuli kun noin pystyssä. Kerroin että näin teidän pimpsat niin se vakutti näin että pippeli kasvaa. Siitä tytöt innostui ja alkoivat oikein esitellä kumpikin omaa pimpsaansa. Kerroin heille koko kolmen vuoden ikäedulla varustettuna mitä poikien ja tyttöjen värkeillä tehdään. Eli kun pojan pippeli on kova, niin sen saa laitettua tytön pimpsaan ja sitten voi saada vauvoja. Ja siitä että näin voi myös itseä hyväillä niin tuntuu hyvältä. Ja kun poika aikansa tekee niin tulee valkoista siemen nestettä. Ja näytin kuinka sitä tehdään. Tytöt katsoi tarkasti mitä tein. Aikansa tein niin kerroin että tytöillä on siinä pimpsan yläosassa sellainen nappula mistä saa he myös mukavan tunteen. Innostuivat siitä ja alkoivat etsiä omaa nappulaansa. Se oli kiihottavaa katsottavaa kun molemmat keskittyivät jalat levällään tunnustelemaan itseään. Ruusun kukan kohdalta se löytyi liki reikää. Mutta nuoremmalla oli paljon ylemänä ja näkyi selvemmin ja helpommin. Kysyn että saisinko kokeilla miltä ne tuntuu. Tytöt antoi luvan ja hetken hivelin molempien pimpsoja. Nuoremman pimpsaa kokeillessani, vanhempi otti kiinni minun pippelistäni ja alkoi tutkia miltä se näyttää ja tuntuu. Ei mennyt pitkää aikaa niin se alkoi tuntua että laukean. Sanoinkin siitä. Ja että jos jatkaa niin näkevät mitä tapahtuu. Halusi nähdä ja jatkoi hyväilyä. Nuorempi istui nii että näin hänen pimpsaansa, ja hän näki pippelin. Vanhempi jatkoi kädellään hyväilemistä ja lopulta laukesin spermat lauteille ja vanhemman tytön jaloille. Sitten pippeli alkoi kutistua ja tytöt ihmettelivät kaikkea näkemäänsä. Kerroin että tästä sauna tapahtumasta ei kannata kertoa isovanhemmille, tai vanhemmille, koska voisi olla ettei enää saataisi saunoa yhdessä. Siitä alkoi loppu loman kestänyt tutkimus ja tutustumis jatkumo vastakkaiseen sukupuoleen. Joko uimaretkillä tai saunassa. Kun keinoteltiin itsemme isovanhempien jäljeen sinne kolmistaan.

0

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3593
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        164
        2220
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        209
        1901
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        135
        1802
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        372
        1225
      6. 80
        1185
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1125
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        134
        1051
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        980
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        940
      Aihe