mitä se limaklöntti on? ku se tulee ovulaation aikaan niin mitä se tarkoittaa, onko silloin ovulaatio ohi vai ?
limaklöntti
3
1550
Vastaukset
- klöntistä
No mä oon tässä nyt ainakin parin kuukauden aikana e-pillereiden lopettamisen jälkeen huomannut sen limaklöntin, joka mulla on tarkoittanut ovista. Mikä se sitten on? No limaklöntti :) Käyny vessassa pissalla ja huomannu sellasen suuremman määrän valkovuotoo tulleen "yhtenä klönttinä". En tiedä, tuleeko se jokaiselta niin selvästi ja huomaako sitä aina. Olen ainakin ymmärtänyt, että tämän klöntin aikana ovis on juuri menossa ja silloin paras hetki saada vaaveja. Korjatkaa jos olen väärässä klöntti-asiassa :)
- Klöntti
...jostain että silloin kun vuoto on "klönttistä" niin silloin ovulaatio on juuri ollut....
- klöntistä
Klöntti kirjoitti:
...jostain että silloin kun vuoto on "klönttistä" niin silloin ovulaatio on juuri ollut....
mä testailin itelläni ovulaatiota viime kierrossa ovistestien avulla ja juuri sinä päivänä ovistesti näytti plussaa kun se klöntti tuli. Eli mun mielestä klöntin tultua ei ole ovulaatio ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803312Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223192- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622764Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394