Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja missikisat...

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/kokki-akseli-herlevin-ex-rakas-emmi-suuronen-kisasi-diilissa-nyt-selviytyjissa-vaikka-olen?s24

13

2900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se että amerikassa samat ihmiset pyörittävät ,holywood ,naisia,,miehiä. keskenään
      suomessa on sama juttu....se ei ole sattumaa....turmion tytöt ja pojat ,,on kirjoittettu
      jo tuhansia sitten ,,hyvä saa pariksi hyvän...paha saa pariksi pahan...jeeeee...simppeliä

• Anonyymi

Tuollaset läskimahaukot on lepposia, ne ei tuijottele omaan napaansa!

• Anonyymi

Vaikeaa se onkin !

• Anonyymi

Tuollasilla läskeillä on vaan ruoka mielessä koko ajan. Missit kuvittelee, että addikti on ihan innoissaan, kun saa heidän kaltaisensa kaunottaren rinnalleen, mutta tulevat huomaavat, että enemmän se syöminen addiktia kiinnostaa kuin heidän avunsa.

Jos addiktin pitäisi tehdä valinta hampurilaisen tai missin väliltä, niin hampurilainen voittaisi ylivoimaisesti.

• Anonyymi

Aika kolkko tapaus. Puhuu kuin jätkät.

• Anonyymi

Osaako Herlevi laittaa ruokaa vai onko vaan nimikkeellä suosikki kokki hampurilaisten kimpussa ympäri maailmaa - ei eduksi Suomelle

• Anonyymi

Suomi nousuun hampurilaisia ahmimalla!

• Anonyymi

hampurilaisen tekoo ei taitoa tarvi ahhaha

• Anonyymi

Öh höh höh höl pölö

• Anonyymi

Herlevi on taitava kokki, työskennellyt huppuravintoloissa, ulkomaillakin...

• Anonyymi

Olen itsekkin myös marksisti totalitaristi ja olen oikeuden puolella. Onneksi Sanna
      pitää meille rauhan ja profeetan puolia. La Ilaha Ill Allah.

• Anonyymi

Tytti Tuppurainen ottanut Jumalan Roolin , Onko tytti inkvisaattori Korkein oikeus

Eikö tämä ole ajo jahti tytti ottanut oikeuden ajaa syytöntä jota ei le oikeudessa tuomittu kuin jeesusta ajais Ristille tytti tuo saatanan lähettiläs irstauden ja haurauden perikuva puna huulineen suoltaa suustaa ennen näkemättömiä syytöksiä syyttömälle ..Eikö tästä voisi nostaa syytteet ajojahdista tytin on todistettava oikeudessa nämä hänen syytöksensä , ja Millä OIKEUDELLA TYTTI UHKAILEE MUITA IHMISIÄ PELOTTELEE ETTÄ EI SAA OLLA ERI MIELTÄ ,, muuten olette rikollisia samalaisia tämähän on täysin vastoin demokratiaa ..tytti on saatettava oikeudelliseen vastuuseenn RIKOS ON TYTIN AJO JAHTI JA UHKAILU MUITA IHMISIÄ KOHTAA ,

SDP OTTANUT JUMALAN JA OIKEUDEN ROOLIN ,, SE JOKA EI TOTTELE ON SYYLLINEN SDP..MIELESTÄ
      KOSKA ALETAA KESKITYS LEIREJÄ PUKKAANN SDP TYTTI TUPPURAINEN

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      268
      5761
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1909
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1720
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1151
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      155
      1047
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1026
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      931
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      921
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      912
    Aihe