Sanomalehti Lapin Kansa muuttuu jatkossa kolme kertaa viikossa ilmestyväksi. Onkohan tämä kohta edessä myös Kainuun Sanomien kohdalla?
Kainuun Sanomien tulevaisuus
5
163
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö ne eläkehoriskot kirjoittelee Kainuun sanomiin?
- Anonyymi
Tämän päivän Kainarin kolumnissa lukee: "kaikilla sanomalehdillä on Suomessa vaikeaa. Painopaperi- ja jakelukustannukset ovat nousseet rajusti, joten printtilehti hiipuu digilehden kasvaessa"..
Kainari muuttui 6-päiväiseksi n. 10 vuotta sitten ja ilmestyy nykyisin paperisena viitenä päivänä viikossa. Ehkä suunta pysyy samana. - Anonyymi
Printtilehdestä saa lukea "uutisia" jotka on luettu jo monta päivää sitten netistä. Ja sitten toimittelijat kirjoittelee kolumneja nokan vartta pitkin ei ole ihme jos tilaajat loppuu. Ja mainokset on enimmäkseen yhden sohva miehen omaa kehua 😁😁😁
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti näin käy lähi tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Nuoret eivät enää kyseistä lehteä tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254103- 783224
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?402860Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.682735- 1592730
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi512498Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352315- 351912
- 511888
- 421649