on hirveitä nipottajia!
tupakoimattomat
6
494
Vastaukset
- ole!
Emme ole. Vahdimme vain kaikkien yhteistä etua.
- mutsi
tupakoimattomat vaalivat vain ja ainoastaan OMAA etuaan.
- Saatananpalvaaja
Mun mielestä kaikki jotka eivät ole antaumuksellisia saatananpalvojahevareita ovat hirveitä nipottajia.
Kun minä aloitan uhrausrituaalit keskiyöllä, siihen kuuluu pikkasen musiikkia, hajustettuja kynttilöitä ja tietysti ne elukat joskus vähän rääkäisevät.
Ja heti ovat naapurin mummut valittamassa.
Kyllä omassa kodissa pitäisi saada tehdä mitä vaan.- huolto-mies
sinä et kyllä tiedä mistään mitään, tai sitten vain esität tyhmää.
- mutsi
mutta kohtuuden rajoissa. tarkoitan että annetaan niille muille edes yörauha. ite en kyl aina antanut ja ymmärsin valitukset, jos silloinen miesystävä humalas nyt vähän intoutui soittaa akustista kit... mut se soitti hyiton hyvin ja rauhallisia lauluja!!
- kun ovat tyhmiä
Tää oli taas yksi hyvä esimerkki omaan napaansa tuijottavasta tyhmästä tupakoitsijasta. Tyhmiähän ne on kaikki enemmän tai vähemmän.Ei välitä edes siitä mitä omat tai naapurin lapset hengittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329