Pattayan viemäriverkko hajuineen on tuottanut Senssu Saarikurjalle loputonta iloa jo useita vuosia. Uusia aloituksia tästä pelkästään jo kymmenittäin, kommentteja sadoittain.
Tässä kaavio miten Pattayan viemäriverkosta otetaan - ei ainoastaan hajut ja metaanit pois - vaan muutetaan energiaksi https://aijaa.com/Pgts5c
Tämä oli 2017 tai 2018 valmis samalla kun laajennettiin Pattayalla tulvavesien hallinnan kapasitettia. Työt tehtiin saman firman alla kuin rantaremontti ja katu.
Senssu Köyhähuhta riemuitsi sydämensä kyllyydestä joka kerta, kun monsuunisateet ja tulvat vauroitti Pattayan rantaa.
Ne olivat onnellisimpia päiviä hänen elämässään ennen koronaa, joka oli hänelle suunnaton nautinto ajatuksenaan että nyt ei Pattayan rakkaat pane! Sitten hän päästi 12 sekuntia pitkän kaalipierun ja nauroi itsensä uniapneaan.
2010
Pattaya, edelläkävijä LVI- tekniikassa
10
188
Vastaukset
- Anonyymi
En ole pneumatiikan enkä sukituksen insinööri, joten voisitko opastaa miten kyseisestä kaaviosta voi havaita väittämäsi sukituksen.
Tai onko asia niin että olet nähnyt vaivaa tuonkin kaavion kaivamisesta jostain, että selittelysi rakennusinsinöörinä sukittelustasi muuttuisi toiseksi.
Laita myös resepti miten betoniliemi valmistetaan jolla sinä ruiskubetonoit.
Joko puumaja on valokuvauskunnossa korealaisten istuen sen terassilla?- Anonyymi
Laita sinä ensin intialaisen massaman curryn resepti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sinä ensin intialaisen massaman curryn resepti.
Laita ensin.
Mun äiti voittaa sun isän.
- Anonyymi
Tuo kaavio on puhdistuslaitoksen järjestelmästä eikä katuverkon viemäristä.
Miksi oireilet loputtomiin sukituksestasi?
Tuolla kaaviolla ei ole mitään tekemistä lemujen kanssa kadulla jossa ihmiset kulkee.
Onko noin kipeetä ottanut pieneen sieluun, kun sukituspäteminen meni harakoille?- Anonyymi
Kokeile Goole kääntäjää, jos et osaa englantia. "Pattayan viemäriverkon kasvihuonekaasujen talteenotto" lukee minun englannilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile Goole kääntäjää, jos et osaa englantia. "Pattayan viemäriverkon kasvihuonekaasujen talteenotto" lukee minun englannilla.
Niin ja missä sijaitsee sukitus ja talteenotto, entä nuo kaavion säiliöt?
Minä en perusta kaavioihin ja suunnitelmiin, vaan todellisuuteen.
- Anonyymi
Pitäähän Pasasellakin olla ilonaiheita elämässä.
Korona toi esiin Pasasesta profeetan, joka vakuutti ja vannoi että ketään ei ole tulossa Thaimaahan ennen vuotta 2025 tai 2026, jos silloinkaan, ja se on aivan varmaa. Lentoliputkin nousee näissä profetioissa 10.000 euroon ja thaimaalaiset vihaa suomalaisia aloittaen näiden massamyrkytykset.
On jännittävää kuulla, millaisia ennusteita tulee kun filosofi Mooses Pasanen seuraavan kerran kiipeää vuorelle, levittää kätensä näin sanoen!- Anonyymi
Ja taas juttu muuttui.
- Anonyymi
Tämä asia ei kiinnosta pätkän vertaa kahdenviikon miljonääriä.
- Anonyymi
Jaaha taas 2010 mania oireilee, oireet lisääntyvät, tuossa on pääosin hiilidioksidin talteenottojärjestelmän toimintakaavio, paskan haju tulee kyllä erilaisista rikkiyhdisteitä.. rikki yhdistetä ei ole pahemmin kasvihuonekaasuissa.. tuo ei liity mitenkään pattayan viemäreiden alipaineistamiseen eikä sukittamiseen... tuossa kerätään kasvihuonekaasuja ilmakehästä. Narsisti on lyönyt kirveensä kiveen... se mania, teetättää kaikkea.
By NumBall HHN 63v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346