It-alaa on pääsiäisviikonloppuna ravistellut tieto, että monissa Linux-jakeluissa käytettyyn avoimen koodin XZ-nimiseen kirjastoon oli ujutettu takaportti.
Valtava it-katastrofi oli pääsiäisenä lähellä
24
260
Vastaukset
- Anonyymi
LOPETA HETI TOI MASSAPOSTAUS!! Ei samaa viestiä tarvii kymmeneen kertaan postailla.
Sitäpaitsi tuo takaportti on poistettu lähdekoodista ennenkuin linuxit meni jakeluun!!- Anonyymi
Koeta vain kestää. Suomessa mielisairauden hoito on ajettu alas ja hullut riehuu vapaana. Toisaalta nykyään joka kolmas lapsi on hullu tai hourupää. Johtuneeko huumevanhemmista.
- Anonyymi
Toi oli lähellä mutta tämä on totta
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010480111.html - Anonyymi
Linux on valtava katastrofi ihan itsessään.
- Anonyymi
Ei linux mutta nämä linuxkäyttäjät ainakin tällä palstalta ovat varmastikin käveleviä katasrofeja. Eivät osaa muuta kuin sössöttää vuodesta toiseen jos jonkilaista soopaa jolla ei ole tietotekniikan kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Eikä ole! Sinä windowseinesi olette katastrofeja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei linux mutta nämä linuxkäyttäjät ainakin tällä palstalta ovat varmastikin käveleviä katasrofeja. Eivät osaa muuta kuin sössöttää vuodesta toiseen jos jonkilaista soopaa jolla ei ole tietotekniikan kanssa mitään tekemistä.
Älä jauha paskaa, kyllä pahimmat kävelevät katastrofit on juurikin windowshihuja! Sitäpaitsi mistä perustat väitteen että juuri linuxistit jauhaa jostain soopasta jolla ei ole tekemistä tietotekniikan kanssa? Onko sulla todisteita?
- Anonyymi
Ihan kuin muka tietäisit jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha paskaa, kyllä pahimmat kävelevät katastrofit on juurikin windowshihuja! Sitäpaitsi mistä perustat väitteen että juuri linuxistit jauhaa jostain soopasta jolla ei ole tekemistä tietotekniikan kanssa? Onko sulla todisteita?
On, olet kävelevä todiste, et vain ymmärrä ja sehän ei ole ihme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, olet kävelevä todiste, et vain ymmärrä ja sehän ei ole ihme.
Sinä se kävelevä todiste olet, en minä! TE windowshihut olette kaikista pahimpia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se kävelevä todiste olet, en minä! TE windowshihut olette kaikista pahimpia!
Tyypillinen L-hörhön vastaus, ei pysty itse keksimään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen L-hörhön vastaus, ei pysty itse keksimään mitään.
En ole mikään hörhö toisinkuin sinä ja mulla ON oikeus puolustaa itseäni moista hihua vastaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään hörhö toisinkuin sinä ja mulla ON oikeus puolustaa itseäni moista hihua vastaan!
toisin kuin sinä ym... paskaa jaksat jauhaa, mee nyt jo hoitoon. Tiedän muuten sun vastauksen joten älä edes vaivaudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toisin kuin sinä ym... paskaa jaksat jauhaa, mee nyt jo hoitoon. Tiedän muuten sun vastauksen joten älä edes vaivaudu.
Mene ite hoitoon, sinä sitä kipeämmin tarvitset! Yleensäkin palstan kaikki windowshihut pitäisi toimittaa suljetulle osastolle!
- Anonyymi
Niin siinä käy, kun linuxporvarit ovat pihejä, eivätkä suostu maksamaan proletariaateille asianmukaista palkkaa softan ylläpitämisestä, vaan luottavat siihen, että "joku muu" hoitaa.
- Anonyymi
Tuntuvat olevan, kun noinkin tärkeä komponentti on talkootyövoiman varassa samalla, kun rikkaat vain rikastuvat.
- Anonyymi
Juu ei ole, pilveen kyllä riittää rahaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei ole, pilveen kyllä riittää rahaa..
Ei linuxistit mitään pilveä käytä! Joten väitteesi on taas paskanjauhantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei linuxistit mitään pilveä käytä! Joten väitteesi on taas paskanjauhantaa.
Minä ainakin käytän, parempaa se on kuin alkoholi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin käytän, parempaa se on kuin alkoholi.
Minä EN käytä ja tunnen muitakin linuxisteja jotka ei käytä pilveä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN käytä ja tunnen muitakin linuxisteja jotka ei käytä pilveä!
Olette vähemmistönä joka suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette vähemmistönä joka suhteessa.
JA höpöhöpö, TE jotka käytätte pilveä, olette itse vähemmistönä!! Joten voit lopettaa paskanjauhamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA höpöhöpö, TE jotka käytätte pilveä, olette itse vähemmistönä!! Joten voit lopettaa paskanjauhamisen.
Puhe olikin pilvipalveluista jollet ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhe olikin pilvipalveluista jollet ymmärtänyt.
Ja minä taas puhuin siitä toisesta pilvestä, eli huumeista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356