Valtava it-katastrofi oli pääsiäisenä lähellä

Anonyymi-ap

It-alaa on pääsiäisviikonloppuna ravistellut tieto, että monissa Linux-jakeluissa käytettyyn avoimen koodin XZ-nimiseen kirjastoon oli ujutettu takaportti.

24

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      LOPETA HETI TOI MASSAPOSTAUS!! Ei samaa viestiä tarvii kymmeneen kertaan postailla.

      Sitäpaitsi tuo takaportti on poistettu lähdekoodista ennenkuin linuxit meni jakeluun!!

      • Anonyymi

        Koeta vain kestää. Suomessa mielisairauden hoito on ajettu alas ja hullut riehuu vapaana. Toisaalta nykyään joka kolmas lapsi on hullu tai hourupää. Johtuneeko huumevanhemmista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Linux on valtava katastrofi ihan itsessään.

      • Anonyymi

        Ei linux mutta nämä linuxkäyttäjät ainakin tällä palstalta ovat varmastikin käveleviä katasrofeja. Eivät osaa muuta kuin sössöttää vuodesta toiseen jos jonkilaista soopaa jolla ei ole tietotekniikan kanssa mitään tekemistä.


      • Anonyymi

        Eikä ole! Sinä windowseinesi olette katastrofeja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei linux mutta nämä linuxkäyttäjät ainakin tällä palstalta ovat varmastikin käveleviä katasrofeja. Eivät osaa muuta kuin sössöttää vuodesta toiseen jos jonkilaista soopaa jolla ei ole tietotekniikan kanssa mitään tekemistä.

        Älä jauha paskaa, kyllä pahimmat kävelevät katastrofit on juurikin windowshihuja! Sitäpaitsi mistä perustat väitteen että juuri linuxistit jauhaa jostain soopasta jolla ei ole tekemistä tietotekniikan kanssa? Onko sulla todisteita?


      • Anonyymi

        Ihan kuin muka tietäisit jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa, kyllä pahimmat kävelevät katastrofit on juurikin windowshihuja! Sitäpaitsi mistä perustat väitteen että juuri linuxistit jauhaa jostain soopasta jolla ei ole tekemistä tietotekniikan kanssa? Onko sulla todisteita?

        On, olet kävelevä todiste, et vain ymmärrä ja sehän ei ole ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, olet kävelevä todiste, et vain ymmärrä ja sehän ei ole ihme.

        Sinä se kävelevä todiste olet, en minä! TE windowshihut olette kaikista pahimpia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se kävelevä todiste olet, en minä! TE windowshihut olette kaikista pahimpia!

        Tyypillinen L-hörhön vastaus, ei pysty itse keksimään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen L-hörhön vastaus, ei pysty itse keksimään mitään.

        En ole mikään hörhö toisinkuin sinä ja mulla ON oikeus puolustaa itseäni moista hihua vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään hörhö toisinkuin sinä ja mulla ON oikeus puolustaa itseäni moista hihua vastaan!

        toisin kuin sinä ym... paskaa jaksat jauhaa, mee nyt jo hoitoon. Tiedän muuten sun vastauksen joten älä edes vaivaudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toisin kuin sinä ym... paskaa jaksat jauhaa, mee nyt jo hoitoon. Tiedän muuten sun vastauksen joten älä edes vaivaudu.

        Mene ite hoitoon, sinä sitä kipeämmin tarvitset! Yleensäkin palstan kaikki windowshihut pitäisi toimittaa suljetulle osastolle!


    • Anonyymi

      Niin siinä käy, kun linuxporvarit ovat pihejä, eivätkä suostu maksamaan proletariaateille asianmukaista palkkaa softan ylläpitämisestä, vaan luottavat siihen, että "joku muu" hoitaa.

      • Anonyymi

        Tuntuvat olevan, kun noinkin tärkeä komponentti on talkootyövoiman varassa samalla, kun rikkaat vain rikastuvat.


      • Anonyymi

        Juu ei ole, pilveen kyllä riittää rahaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ole, pilveen kyllä riittää rahaa..

        Ei linuxistit mitään pilveä käytä! Joten väitteesi on taas paskanjauhantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei linuxistit mitään pilveä käytä! Joten väitteesi on taas paskanjauhantaa.

        Minä ainakin käytän, parempaa se on kuin alkoholi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin käytän, parempaa se on kuin alkoholi.

        Minä EN käytä ja tunnen muitakin linuxisteja jotka ei käytä pilveä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN käytä ja tunnen muitakin linuxisteja jotka ei käytä pilveä!

        Olette vähemmistönä joka suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette vähemmistönä joka suhteessa.

        JA höpöhöpö, TE jotka käytätte pilveä, olette itse vähemmistönä!! Joten voit lopettaa paskanjauhamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA höpöhöpö, TE jotka käytätte pilveä, olette itse vähemmistönä!! Joten voit lopettaa paskanjauhamisen.

        Puhe olikin pilvipalveluista jollet ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe olikin pilvipalveluista jollet ymmärtänyt.

        Ja minä taas puhuin siitä toisesta pilvestä, eli huumeista!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe